Dün böyle geçmişti. Biraz kötü anlar yaşasak da çok güzel geçmişti. Herşey çok güzeldi. Ama o sorunun cevabını hâlâ alamamıştım. Ama onun yanında olunca kötü olan herşeyi unutuyorum. Biraz da bu soruyu sormaktan korkuyordum. Hadi ya hoşuma gitmeyecek birşey söylerse ... Ben buna daha hazır değildim. Hazır olacağımı da düşünmüyordum. Zaten beni üzmeyecek birşey olsaydı bana söylerdi. Ama çok merak ediyordum. Sonucuna katlanamayacağımı düşünerek hiç sormadım. Birkaç gün daha böyle geçip gitti. Tae beni çok mutlu ediyordu. Yüzümdeki gülümsemenin en büyük sebebiydi.
Bugün tatildi. Tae ile bir plan yapmamıştık. Bende evde arkadaşımla kendimizi yiyeceklere boğmuş film izliyorduk. Çok sevdiğim bir şarkı çıkmıştı. Onu söylemeye başladım. Ev arkadaşım yiyeceklerin arasımdan bana bakıyordu. Ama umrumda değildi. Bu şarkıyı çok seviyordum.
"Deliyim ben deli
Deliyim ben deli
Senin aşkın beni delirtti.Deliyim ben deli
Deliyim ben deli
Senin için tamamen de..Zil çalmıştı. Kimseyi beklemiyorduk. Tae hariç. Kesin gelen Tae'di. "Beni duymamıştır inşallah" diye dua etmeye başladım. Kapıyı yavaşça açtım. Gelen Tae'ydi. İçeri davet ettim.
" Acelemiz var. Seni evimle tanıştıracağım. Hızlıca değiştir üstünü seni bekliyorum. "
" Tamam biraz otur içerde hemen geleceğim. Arkadaşımla da tanış. "
Tae ısrarıma dayanamadı ve içeri geçti. Arkadaşımda içerde filmini izlemeye devam ediyordu. Tae'yi görünce ayağa kalktı. Selamlaştılar. Ama birbirlerine garip garip bakıyorlardı. Sanki daha önceden tanışmışlardı. Ben yine de emin olmadığım için tanıştırdım. Sonra üstümü değiştirmek için odama gittim. İçerde ses yoktu. Filmin sesi dışında.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Taehyung İle Hayal Et
FanfictionHayaller sınır tanımıyorsa Taehyung'la sınırları zorlayalım...