Bir okul gününü daha böyle geçirmiştik. Yolda giderken hâlâ yaşadığımız olay hakkında konuşuyorduk. Hatırladıkça gülüyorduk. Sonra benim evimin önüne geldik.
" Görürüz prenses "
" Bay bay Tae"
Eve gelmiştim. Biraz yorgundum. Galiba hasta olacaktım. Arkadaşım evde değildi. Bana bakacak kimse yoktu. Bende uyursam biraz dinlenirim diye düşündüm. İlaç içip yatağa yattım. 5 dk telefonla oynadıktan sonra uyuyakalmışım.
......
Uyandığımda yanımda Tae ve arkadaşım vardı. Akşam olmuştu. İkisi de benim uyanmamı bekliyorlarmış.
" Ne zamandır burdasınız? Önemli birşey mi oldu? "
" On dakikadır falan bekliyoruz fazla olmadı ama seninle birşey konuşmalıyız "
" Tamam konuşalım. İçeri geçin ben geliyorum. "
" Tamam acele et. "
Yüzümü yıkayıp içeri geçtim. Ne diyeceklerini merak ediyordum. Galiba kötü birşeydi. Çünkü ikisi de mutlu görünmüyordu. İçeri geçip oturdum. İkisi de yanıma oturup ellerimi tuttu. Ne olduğunu anlamaya çalışıyordum ama anlayamıyordum.
Tae:
" Şimdi söyleyeceklerimiz seni üzebilir ama söylemek zorudayız. Ondan önce bana bir söz vermek zorundasın. "
" Ne diyorsun sen neden üzülecekmişim. Ne sözü vermemi istiyorsun? Neler oluyor? "
" Beni herşeye rağmen sevecek misin?"
" Ben seni herşeye rağmen seveceğim söz veriyorum. Söyleyin ne söyleyeceksiniz"
" Hani bana bir soru sormuştun ya yanında neden kimse oturmadı diye şimdi onun gerçek cevabını vereceğim. Önceki söylediklerimin hepsi bu gerçeği öğrenip üzülme diyeydi. Ama bu gerçeği benden duymalısın başkasından duyarsan daha çok üzülebilirsin. Ve ben buna dayanamam. "
" Tamam lütfen söyleyin. Daha fazla merak etmek istemiyorum. "
" Ben arkadaşını çok eskiden tanıyorum. O da beni seni düşündüğü gibi düşünüyordu. O hep böyle bir insandı zaten. Fakat bir gün arkadaşın gitmek zorunda kaldı. Ben çok üzüldüm. Herkes onu benim sevgilim sanıyordu. Ama öyle değildi. Zaten benden de büyük. "
Sözünü arkadaşım kesti.
" Biz abla kardeş gibiydik ama herkes bizim hakkımızda saçma saçma şeyler söylüyordu. Ben ondan iki yaş daha büyük olduğum için başka bir sınıftaydım. Tae ise başka bir sınıfta ama sıkça konuşurduk. Sonra ben okuldan ayrıldım. Tae de bende çok üzüldük. Sonra telefonla konuşmaya falan başladık. Sonra da seninle birlikte buraya taşındık. Gerisini biliyorsun zaten. "
" Eee beni üzecek şey ne o zaman. Ne güzel birbirinizi tanıyormuşsunuz da zaten. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Taehyung İle Hayal Et
FanfictionHayaller sınır tanımıyorsa Taehyung'la sınırları zorlayalım...