" Hazırsın değil mi prenses "
" Evet Tae hemen başlayalım hadi"
" Tamam prenses başlıyorum. "
" Hadi"
" Sabah sabah birden zil çalar. İkimiz de uyuyoruz. Zil çalınca uyanırız. Ben kapıyı açmak için kalkarım. Sen de güzel uykuna devam ediyorsundur. Kapıyı açtığımda komşunun biri gelir. Ve benden çocuğa bakmamı ister. Çok acelesi vardır. Çocuk çok tatlı duruyordur. Bende çocuğa bakmayı kabul ederim. Annesi hemen çantasını verir ve gider. Çocuğu kucağıma alıp senin yanına geliriz. Çocuğu yatağa oturtup çantayı koymaya giderim. Sonra sen çocuğu görünce şaşırırsın. Bende sana durumu antarırım. Sen sevinirsin. Bugün çocuk bakacağız çok güzel olacak dersin. Çantasından oyuncağını alıp yatağa yatarım. İkimizin arasında oyuncaklarıyla oynar. Biz de onunla konuşup onu eğlendiririz. Sonra üstümüzü değiştirip markete gideriz. Yiyecek birşeyler alırız. Market arabasına bindirip gezdiririm.Sonra eve geliriz. Sen kahvaltıyı hazırlarsın. Ben de o arada çocukla oynarım. Kahvaltıyı hazırlayınca masaya oturup birlikte ona birşeyler yediririz. Biraz da birbirimize yediririz. Sonra onunla sinamaya gideriz. Sinemada çizgi film izleriz. Herkes bize çok yakışıyorsunuz çok tatlı bir çocuğunuz var der. Bizde güleriz. Sonra onunla lunaparka gideriz. Onun yaşına uygun aletlere bindiririz. Birkaçına bizde bineriz. Yemek yeriz. Sonra eve geliriz. Annesini ararız. O da bize yarın geleceğini söyler. Bizde tamam deriz. Çocukla birlikte uyuruz. Sabah arkadaşın eve gelir. "
Ben onun anlattıklarını can kulağıyla dinliyordum. O ise anlatmaya devam ediyordu. Çok güzel anlatıyordu. Nefes nefese kalmıştı. Çünkü o da anlatırken çok heyecanlıydı. Hızlıca atan kalbinin sesini duyabiliyordum. Sözünü kestim.
" Tae ben devam etmek istiyorum. "
" Tamam prenses biraz yorulmuştum zaten. "
" Arkadaşım çocuğu görünce şaşırdı. Ona da olayı anlattık. Çok sevindi. Siz çok güzel çocuk bakıyorsunuz dedi. Biz de sevindik. Sonra kahvaltı yaptık. Elimize birkaç yiyecek alıp içeriye geçtik. Çizgi film bulup izlemeye başladık. Çizgi filme kendimizi kaptırmıştık. Arkadaşım içeri girip bizi görünce gülmeye başladı. Neden güldüğünü anlamadık sonra bacağımda uyukalmış çocuğu gördük. İkimiz de gülmeye başladık. Çocuk uyumuş biz çizgi film izliyorduk. "
Tae gülmeye başladı.
" Prenses çok güzel anlatıyorsun ama ben devam edeceğim. "
" Tamam"
" Sonra çocuğu bacağından alıp yatağa yatırdım. Sonra gelip çizgi film izlemeye devam ettik. "
Telefonum çaldı. Arayan arkadaşımdı. Telefonu açıp konuşmaya başladım.
" Tae kahvaltı hazırmış. Bizi çağırıyor."
" Tamam prenses gidelim hadi. "
Gözlerimi açtığımda çok güzel bir yerdeydim. Heryerde çicekler vardı. Ama arabaya binmek zorundaydım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Taehyung İle Hayal Et
Hayran KurguHayaller sınır tanımıyorsa Taehyung'la sınırları zorlayalım...