Új Iskola!Új esélyek!

460 11 1
                                    

Tél közepe van!Minďen fagyos rideg és kopár pont mint a szívem. Haza felé megyek az iskolából melletem a jó öreg Cifu sétálgat.
Cifu egy öreg kiscica kis ösz mancsai és és feje van nagyon aranyos! Sajnos lassan el kell tőle búcsuznom mert elköltözünk egy másik városba apukám munkája miatt. Természetesen ismerek senkit és még az iskolát ahova járni fogok  névről sem hallotam.
/ajtónyitás/
Végre hazaértem és begubozhatok még utoljára a saját kis szobámba gondolkodni hogy mit is hagyok magamra ebből a városból.
Barátaim nincsenek senkinek nem fogok hiányozni maximum Cifunak.
Összesen talán a nyári munkahelyemròl fog hiányoznj az a lány akivel egyszer jól elbeszélgettem.
(Jó idei örlődés után elalszom)
-néhány nappal késöbb
Épp hogy beköltöztem a szobámba még a posztereim sincsenek kknt de már bezzem iskolába járnom kell szüleimnem nagyon sok logikája van. Reggel van. Persze új hely,új emberem,új esélyek. Kit akarok becsalni ki akarna velem jóba lenne egy ilyem semmktmondó unalmas emberrel.
2 óra múlva
Itt vagyok a teremben természetesen a legeslegjobb helyet kaptam meg a leghátsó padot. Elől ül egy nagyon aranyos lány!Padlizsán lila hajal és lila szemekkel. Ő az egyetlen ember aki mosolygott rám.
Óra után
-Renn!Renn alszól?
-/ki ez és mit akar/ felnézek és az a cuki lila hajú csaj jött ide hozzám
Mit szeretnél?
-öhmm semmit semmit télleg csak bemutatkozni jöttem.Lara vagyok!
Gondoltam hogy ne érezd nagad olyan egyedűl idejövök hozzád!
/elvöröstem/ Jaj ez nagyon aranyos tőled! Ha gondolod ide is ülhetsz mellém szerintem úgy se fog beszélni velem rajtad kívűl senki!
-Miért is ne!
Leült mellém a táskájával együtt!
-És miért jöttél át ide?
-Hát apám kapott munkát a  közelben szóval ide költöztünk.
-ohh csöngő milyen kevesek ezek a szünetek. Vannak már tankönyveid?
-Nem nincsenek még egy 2 hétig nem is lesznek legalább.
-Akkor használjuk az enyémet! Ha gondolod bejelöllek fbon és ott tudok neked segiteni bármiben amiben kell!
-othon
Ohh Lara bejelölt!Miii még üzenetet is kaptam!!!
"Szia Renn!
Lara vagyok gondoltam rád írok azon gondolkoztam elég jól megértettük egymást ma a suliban és esetleg ha gondolod hétvégén átjöhetnél és segithetnék bepótolni a lemaradásodat és esetleg kicsot jobban meg is ismerhetnék egymást! "
/pötyögés/ "Persze benne vagyok miért is ne úgy se ismerek senkit se a közelben!Akkor majd a részleteket megbeszéljül"
Hétvégén
Úton vagyok Laráékohoz nagyon izgulok nem is tudom miért a szívem minjárt kiesik a helyéről! Nagyon jó barátok lettünk ez a hét alatt és kissé hogy is mondjam olyan mintha vonzódnék is hozzá...Nagyon csinos lány!
/ding-dong/-megyek!!

Váratlan szerelem!Where stories live. Discover now