Heves csókolózás után felültünk és egymás szemeibe néztünk!
Lara nem is ő lett volna ha nem nagy vigyorral az arcán nem elvörösödve nézett volna rám a szép nap lila szemeivel! Adtam egy puszit a homlokára. Ezután szorosan megöleltem! Kesőre járt és lattam Larán hogy nagyon fáradt:
-Fáradt vagy?
-Öhmmm?! Egy kicsit de még bírom ha kell!
-Ha gondolod elmehetsz zuhanyozni és akkor utána elmehetünk aludni mert holnap iskola.
- Te nem is akarsz fűrdeni?
-De ha megengeded én is elrohannék majd!
-Nem akarsz eggyüt fűredeni? Nézett rám vörös arcal kicsit félénken!
-Tudom mire gondolsz de szeretlek és nem akarom elsietni a dolgot!
-De... de... ha szeretném?
Megcsókoltam és jó szorosan magamhoz öleltem , és beledúgtam a fülébe:
Tudod nagyon nagyon szeretlek és épp ezért akarok várni majd hogy amikor eljön az ideje különleges legyen.
Ezután megpusziltam az orrát!
-Rendben!! Kicsit durcás arcal a fürdő felé vette az irányt!
Én addig nem mondtam neki eddig de csináltam neki egy rajzot amit mélyen a táskámban rejtettem el! Tegnap rajzoltam némilegképi szabadidőmben mikor nem tudtam aludni este! Ezért gondoltam lenyugtatom a szívemet éd lerajzolom a gyönyörű Larámat!
Oda mentem a fűrdő ajtajához hiszen már elég hosszan zuhanyozott és bekopogtam.
-Mikor végzel?
-Egy pillanat! És akkor kinyitotta az ajtót és cuki aranyos cicás pizsoma volt rajta!
-De aranyos!!!
-Micsoda?
-a pizsid tök aranyos!Mondjuk te aranyosabb vagy!
-Erre elpirult és kivette a kezemből a róla készűlt rajzot!
-neeenee ne azt még ne nézd meg!! Még kiszinezve sincs!
-Ez én vagyok!! Ez valami gyönyörű!!
-Télleg tetszik?
-Igen nagyon tehetséges vagy!
Kivettem kezéből a rajzot és leraktam a rajzot az asztalra!
-én jövök! Mondtam borzalmas nagy vigyorral az arcomon a fürdő felé vettem az irányt!
Várj! Adok egy türcsit!
Elmentem fürdeni és közben a kedvenc számomat dúdolgattam!
Mindig is szerettem énekelni a zuhamy alatt! Végeztem felvettem a szokasos sort póló kombomat és kimentem a fűrdőből! Lara ott ált a fűrdő elött és huncut mosolyal az arcán amint kiléptem a fűrdőmől megölelt!
-Nagyom jó illatod van!
Ekkor beleszagoltam a hajába és enyhén édes epres illatot éreztem!
-Epres sampont használsz?
-Igen évek óta ezt az egyet használom!
-Nagyon jó illata van !
- Akkor még egy jó darbig nem cserélem le!
Ránéztem az órára és az majdnem éjfélt mutatott!!
-Menni kéne aludni! Már csak az a kérdés hogy hol aludjak!
-Hát van 4 lehetőséged is!
A földön a kanapen a másik szobában vagy melletem!
-Hát nem is tudom ha melleted aludnék lehet nem bírnék magammal!
Hát!!? Akkor a másik szobát ajánlom ! Bár én szívesen aludnék melleted! Mégis csak a barátnőd vagyok nem de.
-Hát akkor mit szólnál ha anyukád szobájában aludnánk ott mindketten elférünk!
-Rendben!
Kicsit régies szoba volt semmi extra én a jobb oldalra ő pedig a bal oldalra feküdt!
Mielött elaludzunk volna adtam neki egy jó nagy csókot és a fülébe súgtam hogy:Szeretlek!
Lara erre válaszolva rámászot és szenvedélyesen megcsókolt majd egy Szeretlek kiséretében mellém borult és elfordulva elaludt! Lehet kicsit mérges volt rám hogy nem akartam még összebújni vele de télleg nem akartam elsietni! Hozzábújtam a derkánál fogva és hallotam hogy még felnevet kicsit! Megpusziltam a nyakát és elaludtunk!
Reggel!!
Nem tudom hány óra volt mikor felkeltem de magamat ismerve olyan 6 óra fele lehetett! A suliba olyan 8 óra felé kell beérni!
-Lara jó reggelt!mondtam neki csábos de mégis aranyos hangal! Kinyitotta az egyik szemét és utána azt tette hogy visszaaludt!
-Kelj fel mert elkésünk! Erre rámásztam és megcsókoltam! Erre felnyitott a szemeit és vigyorral az arcán csak ennyit mondott: Jó reggelt Renn!Szeretlek!
Ezután nagynehezen kikólászodtunk az ágyból és megreggelitünk majd megmostuk a fogunkat! Nagyon szeretem Lara mentol ízű csókját fogmosás után! Ezután felöltöztünk persze illemdőséget megtartva amikor felöltözött kimentem.
-Itt hagyhatok a cuccaim amug suliban leszünk este visszajövök érte!
-Persze ha gondolod még ma este is itt aludhatsz persze ha csak van kedved hozzá!
- Szívesen veled lennék mert mióta velem vagy és ismerlek azóta ezerszer jobb az életem! Ezután odajött letepert a kanapéra hevesen megcsókolt!
-Ilyen szépeket sose mondott meg nekem senki!! Megcsókoltam megöleltem elvörösödött kis arcára nyomtam egy puszit! Lara elökészitette cuccait!
-Szerintem ma este ma már hazamegyek mert anyukám már nem látott 2 napja !De mit szólnál ha minden nap hazakísérnélek nem lenne nagy kitérő!
-Persze benne vagyok felőlem én élvezem ha a szerelmemel lehetek!
-Lassan indulnunk kéne!
Megfogtam a táskáinkat a hátizsákom a hatamra vettem! Larának ilyen kis fogok tásjáa van nem tudom pontosan hogy is hívják. Nagy könyörgés után engedte csak meg hogy a táskájat vigyem de én nem akartam hogy cipekedjen! Másik kezem szabadon volt amivel megfogtam Lara kezét! Elsétáltunk a buszhoz mert kiderűlt hogy Lara azzal jár! Nem volt valami sok hely a buszon megáltunk a buszvégében és hozzádöltem és kicsit hozzányomtam a busz végéhez nehogy elessen! Talán 3 megállot mehetünk de nekem olyan volt mintha csak pillanatok lettek volna mert mikor megcsókoltam mindig lassaban telt az idő!
Leszáltunk és úgy 200m kellet sétálni a suliba! Leültünk elkezdődöttek az órák és egész nap lehetett szünet akár vagy tanóra a kezét foghattam!
ESTÁS LEYENDO
Váratlan szerelem!
RomanceKét lány váratlanul találkozik és egymásba szeretnek! A történet főszereplője Renn és Lara. Lara egy lila hajú lila szemű alacsony lány Renn pedig egy rövid barna hajú magas lány! Remélem tetszik majd nektek ! Ez az első storym hibákért elnézést ké...