Éjszakai csillagok

124 9 0
                                    

Nagy nehezen felmentem a jégpályára és Lara végig szorosam fogta a kezem.
Az első lépésnél a jégen úgy éreztem mintha egy csúszos betondarbon próbalnék meg borotbaéleken csúszni.Megfogtam a korlátot és közben szorosan fogtam Lara kezét.
-Nyugi nem lesz baj. Fogd meg a másik kezem.
-Oké oké de akkoe tuti elesek!
-Ne aggódj foglak nem fogsz elesni.
Ekkor elengedtem a korlátot és elmondtam magamban legaláb 3 miatyánkot.
-Jó most akkor kezd el a lábadat ovátpsan előre csúsztatni és roggyaszd be egy kicsit a térded.
Ovatosan csúsztasd!
-Rendben! Bocsánat hogy úgy kapaszkodom beléd mint ha az életem múlna rajta!
-Nem baj szerintem aranyos!
Lassacskán elkezdet menni a korizás és 2 óra alatt már előre fele biztosan tudtam menni.
Lara nagyom ügyesen korcsolyázik még hátrafelé is tud menni.
A korcsolya pályan nem sokan voltak csak egy két ember.
Lara hirtelen megfogta a kezem és magával rántott. Nagyon gyors volt szinte mint a szélvész.
-Jaj Lara ez nagyon gyors!!
-Nyugi foglak!
Hirtelen megaltunk a pálya közepén és hodeg ajkavival egy csókott nyomott ajkaimra. A bent lévő embereket nem nagyon zavarta hogy ott csókoloztunk.  Nem hiszem hogy homofobok lettem volna. Egy 3 óra korcsolyazás után már nagyon elfaradtak a lábaim de Lara még mindig a kitörő boldogsagával suhant a pályán.
-Kicsim leülönk pihenni nagyon elfáradtam!
-Jó de utana még visszajövünk egy kicsit?
-Persze mindenképp! Látom nagyon élvezed.
-Igen imádok korizni. Mikor hasitom a jeget olyan mintha egy másik világban lennék. Ez a világ teljesen elkabit engem és örülök hogy ezt megoszhatok veled is.
-Akarsz inni egy kis forró csokit?
-Persze úgyis már fázom egy kicsit.
-Gyere ide!
Fogtam és szorosan magamhozöleltem.Sokáig ölelkeztünk közben simogattam a hátát.
-Na hozhatom azt a forrócsokit?
-Igen!
Egy lár perc múlva visszajöttem és Lara a telefonját nyomkodta.
-Itt van kicsim!
-Köszönöm nyuszikám! Majd megcsókolt! Megittuk és visszamentünk az immáron üresen álló koripályára ami már csak 1 óráig tartott nyitva.
Lara magáévá tette a pályát és bonyolultabnál bonyolultabb trükköket csinált. Egyszer hirtelen felugrott és mintha megált volna a levegő . Gyönyörű volt. Lila szemeit becsukta kezeit összehúzta és minta az idő is egy pillanatra megált volna. Mikor leért a földre a korcsolyai felcsúsztáták a jég felszínét. Gyorsan odacsúszott hozzám és kicsattant a boldogságtól.
-Nyuszikám láttad? Újra sikerült ugranom négyszerest. El se hiszem uram isten.
-Biztos jól vagy nem suabadna megeröltetned magad azt montad lesérültél.
-Már semmi baja a lábamnak.
-Ez valami csodálatos volt. Megcsókoltuk egymást egy pár perc korcsolyázás után lementünk a pályáról.
Mikor Lara levvete a korilyát leelenőrizem a lábát bár nem nagyon értek hozzá. Megnyomkodtam neki és kicsit simogattam. Láthatólag nagyon élvezte. A lába kicsi vékony volt nem lehet nagyom 36 os méretnél. Ezutá  felvettük a cipönket leadtam a korim és megindultunk az étterem felé ahol asztalt foglalatam.
-Hova megyünk vacsizni?
-Egy közelben lévő étteremben foglaltam asztalt! Még nem voltam ott de jó helynek tünik.
-Már farkas éhes vagyok.
-Jól van a lábad?
-Igen persze egy ilyen kis semmiség nem árt meg neki.
-Biztos azért ha szeretnéd majd este megmaszírozom neked.
-Még bevaltom ma nálad ezt az igéreted!
Egy pár perc séta után megérkeztünk az étteremhez. Nagyon szép volt! Nem a legelegansabb hely a világon de a kommentek alapján azt olvastam a neten hogy nagyon finom kaják vannak! Nem tehetem tóla szeretem a hasam. Egy eldugott kis sarki asztalt kaptunk meg. Az étteremnek volt egy romantikus hangulata. Nem voltam sokan de azért volt egy pár ember. Megkaptuk az étlapot. Én egy kimondthatalan nevű ételt rendeltem igazából nem is tudom micsoda de próba szerencse. Lara egy ilyen sajtos csírkemellet valamk füszereset. Amígy vártuk a kaját beszélgettünk mindenféle dollgról a jövönkröl az álmainkról és hogy miket szeretünk a nyári szünetben csinálni.Kibeszéltük a régi táborban töltött emlékeket is. Megtudtam hogy Lara régen annyira oda volt a lovakért hogy elment lovagló táborba azzal a céllal hogy ő megtanul lovagolni. Ebből annyi teljedült hogy első nap felültették 10 másodpercre de ő olyan mód kiakadt hogy rögtön elkezdett sírni és a szülei haza is vitték. Ekkor Lara 6 éves lehetett.  Meghozták a kaját és nekiültünk enni. Egy 20 perc múlva végeztünk majd kifizettem a számlát és elindultunk Laraék házához.
-Következőnek én fizetem a számlát!
-Ha ennyire szeretnéd de szeretem betölteni a férfi szerepét. De ha szeretnéd én nem ellenkezem!
Hírtelen Lara magával rángatott egy ház mögé. Elég sötét volt. Hozzányomott a falhoz és elkezdett csókolgatni. Látszott rajta hogy nagyom örült a mai napnak.
Sokáig csókoloztunk nagyon élveztem. Laranak még mindig nagyon puhak az ajkai és egyre ügyesebben csókol. Elkezte puszilgatni a nyakamat. Hírtelen egy kellemesen fájdalmas dolgott éreztem. Elkezdett kicsot harapdálni. Mikor vegzett még megcsóltam köszönesképp a mai napi élményt. Ezután hozzámbújt és hosszan ölelkeztünk.
-Nagyom szeretlek és köszönöm a mai napot. Elkezdett pityeregni.
-Én is nagyon szeretlek. De ne sírj nekem!
- De olyan boldog vagyok ezek boldogságkönnyek.
Letörödltem az arcát nyomtam egy puszit a homlokára majd beletúrtam a hajába és megcsókoltam. Megfogtam a kezét és tovább indultunk hazafelé. Közben azt beszélgettük milyen szép csillagos az ég.
-Nézd Lara ott egy hullócsillag.
-Ez olyan szép..
-Tudod mit kell csinálni ha meglátsz egy hullócsillagot?
-Nem mit?
-Kiváni!
-Akkor én azt kívánom hogy örökre eggyütt legyünk!
-Jaj! Ez aranyos volt! De ha elmondod nem teljesül! De én se szeretnék semmk mást ennél jobban.
-Akkor vegyük úgy hogy nem is hallotad!

Váratlan szerelem!Where stories live. Discover now