Egy beszédes nap

171 7 0
                                    

Hétfőn iskola után mikor haza felé tartottunk arról beszélgetünk hogy mivel tél van el kéne menni korcsolyázni.
-Renn ráérsz hétvégén?
-öhm persze miért ne érnék?
-Van kedved elmenni korcsolyázni? Ha nem tudsz akkor nem kell de én imádok és szívesen elmennék veled.
-Benne vagyok! Bár be kell valllanom őszintén életemben csak egyszer korcsolyáztam ,de az se sült el valami jól.
-Miért mi történt?
Nézett rám aggódó szemekkel és a kezemet erősebben megszorította.
-Csak olyan borzalmasan bénán korcsolyázok hogy ráestem a kezemre és eltört.
-és nem fájt?Akkor lehet nem kéne elmenni.
-Nem nem annyira nem vagyok a hisztis fajta túléltem. El szeretnék menni korizni majd te megtanítasz.
Mosolyogtam rá és adtam egy hatalmas puszit ajkaira.
-Rendben. Ekkor odaértünk Laráék hazához.Bementünk:
-Kicsim! Te tudod a nyelvtant?kérdeztem Larától.
-Persze elmagyarázzam?
-Annak nagyon nagyon örülnék mert nem nagyon értem.Nem bírtam nagyon figyelni ma. Mikor fogom a kezed csak rajtad jár az eszem.
Leültünk és elkeztünk tanulni mert nem igazán volt kedvem hazamenni inkább vele töltöm minél több időm.
Megtanultunk és Lara nagyon jól elmagyarázta nekem amit nem értettem. Lara nagyon jó tanuló volt.
-Lara nem akarsz elmenni tanárnak?
-Hát,igazából már sokan mondták de még nem gondolkodtam rajta.
-Pedig nagyom jó tanár lennél.
-Még van időm eldönteni. De leginkább én a orvos szeretnék lenni. Tudom kicsit kósza álom de szeretnék emberi életeket megmenteni.
-Ohh szóval azért húzod annyira a kémiát. Értem,és melyik irány után érdeklődsz a legjobban?
-Hát szeretem a gyerekeket szóval gondolkoztam már a gyerek orvosom de a talán a a kardiologia érdekel a legjobban.
-Az nagyon jó én mindenben támogatlak!
-Te mi szeretnél lenni ha még nagyobb leszel?
-Hát, nem is tudom a grafikus nagyon érdekel meg a zenész.
-Milyen hangszeren tudsz játszani?
-Gitározni elektromos gitár a kedvencem majd egyszer játszok neked. De énekelni is nagyon szeretek.
-Biztos nagyon szép hangod van bár még nem hallotalak énekelni.
-Mit énekeljek mondj egy dalt és megtanulom.
-Humm nem is tudom.
-Mi a kedvenc számod?
-Hát az sok van de az anime openingelet szeretem a legjobban.Abból a Nana  a kedvencem.
-Azt én is nagyon szeretem! Melyik anime a kedvenced megnézhetnénk.
-Humm ez is nagyon jó kérdés talán a Death Parade. Nagyon szeretem a halálal és a túlvilággal foglalkozó animéket. Emlékszem mikor láttam minden egyes részénél sírtam és a végén 5 x meg kellet állnom mert annyira szomorú voltam de talán a utolsó edingen akatam ki a legjobban a szüleim nem tudták mi bajom van.
-Ilyen már nekem is volt pedig télleg nem vagyok az a síros fajta.
Mit szólnál ha elmennémk majd nyáron a Conra?
-Még sose voltam de már szívesen elmennék!
-Én már egy párszor igen csak még nem találtam ki kinek öltözzek!
Még sokáig elbeszélgettünk és megegyeztünk hogy a nyári conra együtt megyünk.
-Nekem lassan menni kell elég késő van! Holnap suli.
-Nem akarom hogy elmenj még beszélgetni akarok veled....
Arca mosolygás helyett szomorúra változt.
-Ne szomorkodj! Holnap is van nap!Holnap is átjövök suli után rendben?
-Rendben! De elötte csókolj meg!
Ekkor meg fogtam az arcát és becsuktam a szemem és megcsókoltam. Hosszan csókoloztunk. De aztán miután befejeztük csak az rebbentett el minket mikor megfogtam Lara derekát. Ekkor még hosszan egymás szemébe néztük és elnevettük magunkat. Nagyon romantikus hangulat volt!
-Szeretlek. Sietek haza és rád írok rendben!
-Én is nagyon nagyon szeretlek kicsim!
Összeszedtem a cuccaim és  elindultunk az ajtó felé. Búcsú csókott vettünk egymástól és elindultam haza felé. Volt időm gondolkodni haza felé és a szombati korozáson gondolkodtam , meg azon hogy mikor lehet Lara szülinapja mert akkor elvihetném valami romantikus étteremben és esetlegesen adhatnék valami aranyos ajandékot is. Nekem a szülinapomig olyan 1 hónap van hátra.De mondjuk én nem szeretem ünnepelni. Hülyeségnek tartom hogy az öregedést ünnepeljük. De Lara szülinapját különlegesé akarom tenni.Nem siettem nagyon egy fél óra alatt hazaértem lepakoltam a cuccaim  megöletem anyukamat és a szobám felé mentem mikor anyukám megkérdezte:
-Kincsem neked barátnőd van vagy miért jársz haza ilyen késön.
Tudta hogy a lányok irán vonzodom és nem is tagadott le ez miatt.
-Hát az az igazsag hogy igen.
-Örülök hogy találtal végre valakit aki viszont szeret! Majd egyszer hozd el vacsorázni.
-Rendben. Ti megvagytok apuval nem sűrűn látok ithon.
-Az áthelyezés miatt nagyon sok dolga van. De még szeretjük egy kis több külöm nem alhat közénk.
-Ennek örülök!
Bementem a szobába és elövettem a telefonom:
Üzeneted érkezet Larátol.
-Szia kicsim hazaértél?
-Igen csak beszélhettem anyukámmal.
El akar hívni valamikor vacsizni.
-Persze szívesen megismerném a családod miért ne.
Este 11 ig beszélgettünk.
-Mostmár kicsim ha nem baj el megyek szundizni nagyon álmos vagyok.❤
-Menj csak már én is itt dörcsölöm a szemeim.❤❤
-Reggel eléd menjek?❤
-Ha elém jössz akkor nagyon megpuszilgatlak mert nagyon fogok örülni😙❤❤ -Írta Lara
-Akkor eléd megyek! Na de ha nem baj most elmegyek aludni!😳😙❤❤
-Aludj nagyon nagyon jól!❤
-Annyira sose fogok jót aludni mint veled!❤❤
-Annyira zavarba tudsz hozni❤❤
-Szeretlek kicsim!❤❤
-Én is szeretlek nyuszikám!❤

Váratlan szerelem!Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora