Egy óranyi beszélgestés után elbúcsuztam Larátol elmentem aludni. Vagyis aludtam volna ha nem azan kattogtam volna hogy a szüleim mit fognak gondolni Larárol. Mégiscsak kis házias ezzel nem lehet bajuk szép is sőt gyönyörű aranyos is remélem apával is jól elbeszélget. Anyának tuti nem lesz vele baj ő mar a haja miatt meg fogja szeretni mert a kedvenc szine a lila. A gondolkozásban elfáradván elnyomott az álom. Elég fura álmom volt nem is fura inkább szokatlan. Benne volt a családom egy nagy ház Larával. Felnött voltam azt lattam és eppen bucsuztam a kissé már megvénült szülimtől. Ekkor felkeltem az óra csörgésére. Megittam a reggeli kávém felöltöztem bepakoltam és elindultam Laráékhoz.
Ő már a kapunal várt. Nagyon szepen felöltözött egy lila egyberuha volt rajta nagyon jól ált neki.
-Szia Nyuszim!
-Szis Kicsim! Megcsókoltam majd megfogtam a kezét és kézenfogva elindultunk a suliba.
-Várod már hogy nálam aludj?Még nem js voltál nálam.
-Persze kiváncsi vagyok a szobádra meg a szüleidre.
-Nem olyan nagy cucc a szobam tele van posterekkel meg a rajzokkal.
-A rajzaidra kiváncsi vagyok!
-Egyszer elmehetnenk az állatkertbe! Le akarom rajzolni a pingvineket!
-Okés!
-Birom őket aranyosak! Főleg ahogy totyognak!
Az iskola hamar eltelt. A fizika óra közepén meg a hó is elkezdett esni.
Órák után elindultunk hozzám csak még hazaszaladtunk Lara cuccaiért mert azt othonhagyta. Egy jó nagy táskat hozott magával.
-Mi kell ekkora táskába? Néztem rá értetlen fejjel.
-Télleg csak azt hoztam amire szükségem van . Mondjuk lehet ennyire nem kéne csak nem tudtam eldönteni hogy melyik ruhát vegyem fel úgyhogy inkább hoztam többet.
-Na add ide ne erölködj.
Kézenfogva tovabbindultunk. Mentünk egy darabig mikor anyukám felhivott.
-Szia anyu mi a baj?
-Tudtok hozni egy két dolgot elfelejtettemegvenni néhany hozzávalót.
-Persze. Mik kellenek?
Anyukám felsorolta mire van szüksege felirtam és utközben ezekért a dolgokert beszaladtunk a boldba és pluszba vettünk még 2 kólát is.
Hazaértünk és anyukam szorgosan ügyeskedett a konyhában.
-Csókolom. Szólalt meg félenk hangon Lara.
-Szia anyu!
Anyukam kirohant a konyhából.
Ránézett Laurára és az arcara egy ovodáshoz hasonló mosoly szált mintha cukorkát talált volna.
-Szia! Te vagy Lara? Gyere beljebb nyugodtan érezd othon magad!
-őhm oké!
-Apu mikor jön?
-Még legalább egy óra múlva! De Renn te nem is meselted hogy ilyen szép baratnőd van!
-Ugye ő a legszebb a világon!
-Kérsz egy kávét vagy egy teát?
-Egy teát szívesen elfogadok!
-Még a vacsihoz kell egy kicsit várni!
Lara ruháit bevittem a szobámba.
Leültünk a kanapéra és beszélgettünk minden féle dologról. Laura közbe hozzámbújt és úgy tünt megnyugodott hogy anyukámnak szimpatikus.
-És mióta vagytok eggyütt?
-Hát úgy egy hónapja nagyjából de mellete nem tünt annyinak.
Egy kis idő múlva megérkezett apukám.
-Megjöttem!
Anyukam kirohant a nappaliba megcsíkolta apámat megfogta a kezét és kirohant vele a nappaliba!
-Ő az a lány akit meséltem Renn baratnője.
Lara illedelmesen felált és bemutatkozott.
Apukám is jól fogadta a dolgot.
Nem sokkal kesöbb készett a vacsi és leültünk enni.
Sok dologról beszélgettünk a jövönkről és a terveinkről, a suliról, és persze a szüleim minél jobban meg akarták ismerni Larát.
A vacsora után Larával bementem a szobámba.
-Na nagyon elviselhetetlenek?
-Nem nem aranyosak!
-Biztos. Megcsókólt és ezzel nagyon megnyugtatott.
-Igen nagyon!
Lara körülnézett a szobámban és megakadt a szeme az egyik poszteremben.
-Ez melyik anime?
-Nem rég jött kis Driver a neve.
-Nagyon szépen néz ki! Meg kéne néznünk!
-Oké benne vagyok!
Lara megtalata a sarokban lévő gitárjimat is.
-Játsz rajta létszi!
-Okés!!
Egy kicsit énekelgetünk és gitározgattunk. Majd késöbb az animekről és a hangszerekről beszélgettünk. Nemsokkkal kesöbb anyum bejött és elköszönt elmentek aludni. Mi lefürödtünk és mi is összebujva lefeküdtünk aludni.
Alvás elött még az ágyban egymasnak estünk persze csak halkan. Nem csinaltunk más egyebet csak csókoloztunk de nagyon élveztem.
YOU ARE READING
Váratlan szerelem!
RomanceKét lány váratlanul találkozik és egymásba szeretnek! A történet főszereplője Renn és Lara. Lara egy lila hajú lila szemű alacsony lány Renn pedig egy rövid barna hajú magas lány! Remélem tetszik majd nektek ! Ez az első storym hibákért elnézést ké...