A hét elég gyorsan eltelt. Larával minden nap olyan mintha álom lenne. Minden nap suli után meghitt hangulatban hazakísértem és a kapujánál búcsút vettünk. Mielött elmentem mindig kaptam tőle egy borzalmas érzelem dús csókot. Nem akartam őt zavarni hiszen ott voltak a szüli. Egyik nap a hétvégi korizásról esett a szó:
-Nyuszikám! (Időközben Lara elkezdett így hívni,rendszeresen)
-Mi az kicsim?
-Áll még a hétvégi korizás?
-Persze melyik nap szeretnél menni?
-Humm mit szólnál a szombathoz!Esetleg utána elmehetnénk vacsizni is valahova és nálam is aludthatnál!
-Nem lesznek othon a szüleid?
-Nem megint csak én leszek kitalálták hogy elugranak megünnepelni az évfordulójukat és kivettek egy szobat 3 napra egy külföldi szállodában.
-Akkor itt aludthatok! Benne vagyok. És korizáshoz mikor találkozzunk és hol?
-Humm nem is tudom esetleg 2 óra felé itt nálam?
Benne vagyok! Ekkor a szokásus búcsúcsókunkat hosszaban kaptam meg látszott rajta hogy nagyon várja a szombatot.
Ma péntek este van! A cuccaim kikészitve és arra várok hogy Lara vissza írjon nekem. A cuccaimat összekészitettem de az kicsit aggaszt hogy én nem igazán tudok korizni. Meg az is hogy nem tudom úgy Isten igazából milyen ruhába kéne menjek mert gondolom melegen kell felöltözni. Szerintem felveszek egy fekete farmert egy pólot egy meleg rózsaszín pulcsit és a kabátom.
Vajon lehet ott korcsolyát bérelni? Biztos lehet mégis csak egy korcsoja pálya. Ezek a gondolatok cikáztak a fejemben mikor új üzemetet kaptam Larátol!
-Szia Nyuszikám❤❤
-Szia Kicsim!
-Sikerült összepakolnod?😙❤
-Igen! Csak azon gondolkoztam hogy koropályára milyen ruhába szokás menni? 😰❤
-Mindenképp öltözz jó melegen! És vastag legyen a nadrágod ha véletlen elesnél ,és ne felejds el kesztyűt felvenni.❤
-Ahova megyünk ott lehet korit bérelni?😊❤❤
-Persze azt mindenhol lehet kis butus.😙❤❤
-Rendben! Már alig várom hogy veled lehessek! De már most le szögezném hogy télleg nem tudok korizni!❤
-Nem baj majd fogod a kezem és vigyázni fogok rád ❤❤
Még sokáig beszélgettünk és éjfél felé elmendtünk aludni.
Másnap reggel 10 óra felé kivergödtem az ágyból. Megreggeliztem ,fogatmostam és megfürödtem. Ruhák terén a tegnap esti javaslat hatására dupla nadrággal ruháztam fel magam és egy plusz ruha adagot bepakoltam a táskámba.
Mire végeztem olyan 1 óra volt. Fél órám volt indulásig. Addig leültem és felhívtam Larát.
-Szia Nyuszikám!
-Szia nem akarlak fentartani csak azt szeretném kérdezni hogy vigyek e valamit?
-Tudod hogy te sosem tartasz fenn! Hát nem is tudom ha gondolod estére hozhatsz ha szeretnél filmet nézni popcort vagy chipset. De ha esetleg meg romantikázni akarnál akkor egy üveg bort.
-Rendben akor viszek mindkettőt.
Na de akkor indulok is mert akkor berohanok a boltba!
-Jólvan várlak! Szeretlek!
-Én is szeretlek szia!
Leraktam magamhoz vettem táskámat egy üveg bort a spejzból és elindultam a 2 utcányira lévő kibolt felé. Anyukámék észre se szokták venni ha néha elveszek egy két bort a spejzból. Nem is nagyom maguknak veszik már az alkholt csak hogyha esetleg a rokonoknak kell.
Beértem a kisboltba elvettem 2 csomag popcornt és chipset meg Lara egyik nagy kedvencét egy nagy csomag gumicukrot. Kifizettem és elindultam Laráékhoz. Odaértem becsöngettem.
Lara ajtót nyitott és kaptam tőle egy hatalmas nagy csókot.
-Szia! Hoztam amiket kértél! Meg mellé csaptam egy csomag gumicukrot is.
-Télleg! Én nagyon nagyon szeretlek!
Puszik halmát kaptam ezután amit hogy is mondjam nem igazán bántam.
Megcsókoltam.
-Kicsit korán jöttél nyuszikám még nem vagyok kész.
-Nem baj bírok várni addig majd nézem ahogy a gyönyörűségem készülödik.
-Nem bánom gyere be pakolj le nyugodtan a szobámban.
-Hogy szereted a bort? Hidegen vagy szobahőmérsékleten.
-Én nem nagyon ittam még semmit eddigi életemben.
-Télleg! Milyen kis visszafogott vagy!
-Nem nem csak anyukámék nem szeretik ha iszom.
-Azért ma egy pohárral belefér? A maradékot majd én megiszom.
-Nagyon kis vicces vagy kis alkoholista!Nyomott egy puszit az arcomra.
-Akkor én még gyorsan megcsinálom a hajamat és utána mehetünk.
-Rendben.
Végig míg a haját csinálta őt néztem mert nagyon gyönyörű volt.
-Mit bámulsz nyuszikám?
-Csak magyon szép vagy....
-Te ezerrel szebb vagy.
-Ősszekócolhatom a hajad?
-Mi micsoda!?
Ekkor nekiestem megcsókoltam és beletúrtam a gyönyörű hajába.
Óvatosan neki döntöttem a falnak és a csókunk nagyon hosszan tartott!
Csak a nevető görcs rebbentett szét minket akit a helyzet okozott.
-Jó szerintem kész vagyunk. Nyomott egy puszit a dús ajkaival a homlokomra.
Kimentünk feladtam rá illedelmesen a kabátot amikor Lara egy táskát hozott magaval ami elég neheznek tünt.
-Add a táskád majd én viszem.
-Nem kell elbírom.
-Télleg ne erősködj add ide!
-Jólvab ha annyira szeretnéd!
-Amúgy mi van benne?
-a korcsolyám.
-Ahh de menő ennyire szeretesz korizni?
-Hát régen sportszerűen műkoriztam csak lesérűltem.
-Wow jó tanárom van!
-És versenyeket nyertél?
-Igen nem sokat de egy párat igen.
-Majd megmutatatod milyen trüköket tudsz?
-Persze miért is ne!
Elég sokat kellet sétálni a pályához ami elég kihalt volt.
Béreltem egy korcsolyát. Nem volt nagy valami. Lara táskájabol kivett korcsolyája lila színű volt és cipőfűzővel kellet felvenni.
Nem látram még sose verseny korcsolyát. Elég hosszan tartott nekem felvenni a korit de Lara segített.
-Mehetünk?
-Igen! Ekkor óvatosan feláltam járni nen volt nehéz a korcsolyában, de ekkor szembe néztem a titkon félt ellenségemmel a jeggel!Sziasztok! Ha már gondoltam 5 részt megirtam akkor kicsit megmutkozom nem vagyok egy nagyon érdekes ember de ha valaki akar beszélgetni velem nyugodtan írjon nem harapok! Ja és folytatás jön...
VOUS LISEZ
Váratlan szerelem!
Roman d'amourKét lány váratlanul találkozik és egymásba szeretnek! A történet főszereplője Renn és Lara. Lara egy lila hajú lila szemű alacsony lány Renn pedig egy rövid barna hajú magas lány! Remélem tetszik majd nektek ! Ez az első storym hibákért elnézést ké...