Úgy egy 2 hete elkeztem gyakornokoskodni végre a tetóvaló szalonban ami nem rossz hely. Rengeteg fura és kedves emberrel találkoztam. A fönököm az miatt se hisztizik hogy néha Lara eljön meglátogatni és azt mondja van tehetsegem a rajzolashoz is ugyhogy egyszer ügyes tetoválo lehet belőlem. Nyáron párszor hazamentünk meglatogatni a családainkat és persze rengetek idöt töltötünk el együtt. A költözés miatt persze néhány dologban nem értetünk egyet de ezek a dolgom is megoldottak. Lassan itt a nyárvége él Larának elkezdődik az egyetem. Nagyon ügyes lesz menni fog neki. A nyár utolsó hetét megkaptam szabadságnak és Larával úgydöntötünk leutazunk pár napra a Balatonra. Van ott apukám rokonjainak egy nyaraloja és azt ingyen megkaptuk egy pár napra.
Indulás előtti nap..
-Kicsim nem kell a fürdő ruhád?
-De én már elraktam?! Néztem kérdő tekintetel Lara gyönyörű lila szemeire.
-De hiszen itt van!
-Ohh télleg!Kösziii! Nyomtam apró csókot homlokára.
-Nem fér be!
-Minek hozol annyi cuccot nem megyünk hosszú időre!
-Ez nekem csak a túléléshez kell!
-Igen a plüss delfined létfontosságú igaz? Nevetten fel!
-Tudod hogy azt ölelgetve szoktam aludni!
-Majd ölelgetsz engem!
Fogtam és Larát felemeltem és jó szorosan megöleltem!
-Renn!Tegyél le! Vágott durcis pofot Lara!
Lassan bepakolgattunk azután megvacsiztunk és megfürödtünk.
Majd elkeztünk alvashoz készülödni.
-Nagyon meleg van! Kinyithatom az ablakot?
-Persze.
Kinyitotam az ablakot majd bebújtam Lara mellé az ágyba.
Mikor adtam neki a jóetpuszit hirtelen belemaszot az ölembe.
-Miaz kicsim nem vagy álmos?
-Nem nem elöbb még ki kell teljesen farasztanom téged! Huncut mosolyal az arcan felém hajolt és megcsókolt.
Kezemet arcára raktam és beletúrtam hosszú tincseibe. Hagytam magam mert láttam hogy most szeretne egy kicsit uralkodni rajtam. Csókjaink hevesek voltal és óvatosan simogattam közben Lara hátát. Lara közben le akarta venni a felsőmet és rzert felültem majd elekezstem puszilgatni a nyakát. Lekerült róla is a poló és mellei latvanyátol mégjobban megkivántam őt.
Visszafektetet és elkezte puszilgatni egész testemet majd levete rólam a nadrágot es a bugyit is.
~ reggel
Reggel Lará karjaiban keltem fel. Nagyon jó volt az este az miatt nagyom jot aludtam. Lara felkelt a mocorgasomra és kinyitotta szép szemit.
-Jó reggelt. Súgtam fülebe ezze mosolytcsalva az arcára.
-Neked is jó reggel bújsz oda hozzam meleg testével Lara. Én ez miatt csak jobban hozzabujtam mert nagyon jól esett. Elkeztem puszklgatnj hlgy felkeljen majd megcsókoltam. Kikeltem az agyból felvettem a köntösömet és föztem magunknak kávet. Lara lejött szintén köntösben . És átölelve vartuk hogy leföjjön a kávénk es elinditsuk a napot.
-Úgy kifáradták hogy még mocorogni se mocorogtál este csak hozzam bujtál es ki is fekúdtél.
-Elég almos voltam de köszöm az estét nagyon jól esett.
-Örülök neki! Ekkor meg jobban megölelt.
Olyan jó puha vagy nem foglak elengedni!
-Pedig kénytelen leszel lassan el kéne indulni. Nyomtam puszit a noziára.
-Akkor elmegyek megzuhanyozni.
Megcsókolt majd dúdolva elment a fürdőbe. Kesibb lezuhanyoztam én is felöltöztünk megreggeliztünk meg bepakoltunk egy két dolgot és elindultunk az állomasra. Lara annyi cuccot pakolt hogy ek se bortam ugyhogy segitetem neki. Felültünk a vonatra amire meg sokat nem is kellet várni. Az úton minden féléről beszéltünk pl hogy Lara mit is fog pontosan tanulni és hogy miket kéne venni a lakásba. Egy másfél óra múlva odaértünk leszáltunk és taxival elmentünk a nyaraloba.
-Whoowww itt sokkal hűvösebb van.
-Igen kellemes.
Lepakoltunk kipakolgattunk és elmentünk bevásárolni.
-Mit kell venni? Hunm akarsz sütni húsit a grillen?
-Ahhww mindenkép tudod hogy nagyon szeretem.
-Veszünk gumicukrot?
-Ha szeretnél nyugodtan.
Még vettünk egy pár dolgot majd a nyaraloba indultunk. A strand közel volt a szállashog de lusták voltunk mar kimenni delután szovál pihentünk és neztünk egy filmet. A Redvåd Åmålt. Nagyom aranyos volt főleg a vége.
-Nem szeretnél elmenni sétálni?
-Ha eszünk fagyit is!
-Akkot mehetünk úgyis melegem van!
Sétálgattunk és beszélgettünk vettünk fagyit is és vacsizni is beültünk egy vendeglőbe mert nem volt kedvünk főzni.
Hazamentünk majd pizsiben megnéztünk néhány videot yt-on.
Aztán el mentünk szundizni mert fáradtak voltunk. Lara hozzám bújt ahogy szokott de sokat mocorgott latszik hogy nem othon vagyunk.
-Folytatás!
YOU ARE READING
Váratlan szerelem!
RomanceKét lány váratlanul találkozik és egymásba szeretnek! A történet főszereplője Renn és Lara. Lara egy lila hajú lila szemű alacsony lány Renn pedig egy rövid barna hajú magas lány! Remélem tetszik majd nektek ! Ez az első storym hibákért elnézést ké...