A szobaba felérve felkapcsoltuk a villanyt és levettük a kabátot.
-Nem is tudtam hogy ennyi szép dolog van itt.
-Én se. Máskor is eljöhetünk!
Lara elkezdett turkálni a táskájában és egy csomagott turt ki belőle.
Odanyomta a kezembe.
-Boldog születés napot nyuszikám!
Elvörösödtem nem számitottam rá hogy ezek után még bármit is kapok.
-Nem kellet volna köszönöm!
Megcsókoltam és utána elkezdtem kinyitni az ajándékot. Elég nagy volt lehet ez miatt volt olyam nagy a táska.
Levettem róla egy csomagolás és megláttam életem eddigi legjobban akart dolgát!
-Honnan tudtad hogy erre vágyom!!!
-Csak gondoltam szeretsz rajzolni és a szinesek mindig kellenek.
Az ajandék egy Fable Catel készlet volt benne!
-De nem kellet volna egy ilyen nagyon drága!!
-De tudom hogy örülsz neki.
-De én nekem már az is elég hogy velem vagy! Nagyon köszönöm télleg wow meg se érdemlem!
-Aztan nagyon szépeket rajzolj vele!
-Lerajzolhatlak egyszer? Elvörösdve kérdeztem Larátol.
-Persze de én nem vagyok olyan szép.
-De de te vagy a legesleggyönyörűbb lány a világon!
Leraktam a ceruzákat az asztalra és megcsókoltam Larát!
Beleturtam hajába és felemeltem hogy fejünk egy szinben legyen.
-Nagyon nagyon szeretlek!
-Én is téged.
Larát ovatosan leraktam az ágyra és el keztem a nyakát puszilgazni.
-Nyuszi ez nagyon jó!
-örülök hogy tetszik! De tudom hogy tovabb nem mehetek. Bocsánat!
-Miért ne mehetnénk! Én már nagyon kivánlak csak nem merek ilyeneket elmondani!
Tovább csókolgattam észrevettem hogy vörösebb mint eddig valaha.
Egy poló és egy fekete nadrág volt rajta és egy zokni.
A lábai nagyon vékonyak és gyönyörűk. Az illata olyan mint a rózsáé és egész teste érintése megdobogtatja a szivem és melegséggel tölt el. Imádom a nyakát a nyakát nagyon szép Lara és nem tudok miert nem hiszi el nekem hogy ő a legszebb a világon.
Hevesen csókoloztunk. Feláltam és lekapcsoltam a villanyt. Lara visszarántott utána és rám mászot.
Gyönyörű szemeiben elvesztem.
Levette a pólóját majd még vörösebb lett!
-Ne nézz ennyire feltünően!
-De ha egyszer gyönyörű vagy?
Felültem és Larát az ölembe ületetem. Levettem pólómat hogy ne érezze magat annyira feszéjezve. Csókjaink közben apró nyögéseibe beleremegett a hátam. Simogattam a hátát és beleturtam hajába és megfogtam melleit. Késöbb levetem róla a nadrágot . Lefeltetem az ágyra majd fölé hajoltam. Kigombolta nadrágom amit én is levetem. Majd elkeztem az egész testét végigpuszilgatni!
*Fél órával késöbb*
(Elhittétek hogy leírom a szexjelenetet mi?😂)
Lara hevesen vette a levegőt a dolog után! Mellé feküdtem majd megcsókoltam.
Ő a melkasomra borult és nevetni kezdett.
-Nem tudom miért féltem ettől ennyire!
-Nem fájt kicsim? Biztos?
-Nem nem egy picit sem!
-Ennek örülök!
Meleg testével hozzam bujt a takaró aladt az enyémhez majd a fáradtságtól idővel elaludtnk.
Reggel arra keltem hogy valaki ki akar szökni ölelő karom közül és aprócska lábaival a fürdő irányaba akarja venni az irányt!
-Hova mész Lara?
Meglepödött és elvörösödött arcal felem nézett majd megfogatn és visszahuztam az ágyba.
-Jó reggelt! Csókot nyomtam a szájára és megsimogattam közben a hátát!
-Jó reggelt! Nem szeretnél fürdeni?
-De el kéne menni de ha gondolod elemhetnénk együtt zuhanyozni úgy gyorsabb lenne!
-Benne vagyok!
Hírtelen olyan hideget éreztem az agyból kibújva! Majd körve nézven a szét dobott ruhák közt rájöttem hogy meztelen vagyok! Este fel akartam venni valamit de karjai közt elnyomott az álom. Gyorsan felkaptam magam egy türülközőt. Elmentünk zuhanyozni. A fürdő gyönyörű volt! A zuhanyzás közben csókoloztunk és megmostuk egymás hátát és egymas haját! Késöbb kiszaltunk megszáritkoztunk,felöltöztünk és elmentünk a közeli kávézóba reggelizni! Végeztünk és elmentünk még sétalni egy nagyot! Közben minden féle dologról beszélgettünk kézen fogva. Semmi megilletődés nem volt a tegnapi miatt. Ennek nagyon örültem féletem hogy Lara kicsit félni fog a dolog után miattam de ez nem igy lett. Visszamentünk a szobába összepakoltunk! A számlat nem engedte Lara hogy én fizessem! Ez miatt rosszul éreztem miatt de kigondoltam majd a szüli napjan elviszem én is valahova! Az allomas felé bementem nasiért és kóláert haza felé felszáltunk a vonatra majd hazaindultunk! A vonaton egymassal szemben ültünk és végig beszélgetük az utat. Késöbb mellé ültem és vállain elaludtam. Puszijára keltem fel! Olyan jó hogy velem van minden pillanatban jobb lesz tőle az életem.
Mikor leszáltunk a vonatról hazakisértem.
-Nagyon szépen köszönöm!!
-Remélem emlékezetes vplt a 18. Szülinapod!
-Igen órökre fogok rá emlékezni! Szeretlek!
-Én is szeretlek!
Életem legeslegjobb csókjával a számon indultam el hazafelé! Mikor hazaértem anyukám megrohamozott kérdésekkel!
-Szia anyu!
-Szia kincsem! Na milyen volt?
-Nagyon jó ! Emlékezetes!
-Esetlegesen nem lefeküdtetek?
Elvörösödtem és anyukam rögtön levágat a témát.
-Remélem nem úldözöd el magad mellöl a lanyt nagyon szimpi nekem! Boldogsággal az arcán az anyukam vissza ment főzni!
Bementem a szobámba és kipakoltam! Majd kipróbaltam az új szineseim!
YOU ARE READING
Váratlan szerelem!
RomanceKét lány váratlanul találkozik és egymásba szeretnek! A történet főszereplője Renn és Lara. Lara egy lila hajú lila szemű alacsony lány Renn pedig egy rövid barna hajú magas lány! Remélem tetszik majd nektek ! Ez az első storym hibákért elnézést ké...