-Szia Renn!Várlatak!Gyere menjünk fel a szobámba!
Lara szobája tipikus lányos szoba volt semmi különleges. A jobb sarokban egy ágy néhany polc tükör szekrények meg egy íroasztal és egy nagyon jó puha szönyeg a padlón.
-Kérsz valami inni?
-Hát egy kávé jól esne!
-Máris főzök akkor 2 kávét!
Lara kiment a szobából
Amig visszajött leültem a iroasztalhoz és egyik nagy hobbimnak a rajzolásnak hodoltam. Furca mód mióta Larát ismerem furcsa mód nem birom kivelrni a fejemből és csak arra vágyom hogy megölelhessem vagy esetleg kicsit több is legyen köztünk.
- Megjött a kávé!Ohh mit rajzolsz?
A lapon két lány csókolozó vázlata volt éphogy befejezett szemelkkel!
-Renn? Megnézhetem a többi rajzod?
A vázlatfüzetem tele volt démonokkal és rengetek yuris rajzal!Tudnotok mell rólam hogy egyátalán nem vagyok egy ártatlan lány 17 éves koromhoz képest! Voltam már fiúval amit nagyon megbántam hiszen akaratos köcsög az összes akik bárhol bármikor neked esnek. De a lányok csodálatosak! Egy lánnyal voltam egész életem során akit csak úgy random megismertem egy házibuliban!Sose vonzodtam a fiúkhoz mindig is a lányok érdekeltek!
-Renn te a lányokat szereted? Epvörödöd pillantásától a szívem kiugrott a helyéről.
-Hát igen leszbikus vagyok! Mióta közelebb kerűltem egy lányhoz azóta ráa se bírtam nézni egy fiúra se!
Ekkor fáltam a székemből és megöleltem.
Ahogy öleltem rájöttem hogy nem ismerem annyira de érzek valamit íránta.
-Renn!! Én is vonzódom a lányokhoz!
Az arca elvörösödött és elsírta magát.
-Lara ne sírj!!Nincs ezzel semmi baj! Az a lényeg hogy önnmagad legyél!
-Ezt még senkinek nem mondtam el ezelött. Tudod pár barátnőm van csak de még ők se tudják.
-Ne sírj már ilyen butaságok miatt!
-De érzek valamit irántad amit nem igazán értek mert nem rég óta ismerlek.
Ekkor könnyes szemmekel megfogta az arcomat és megcsókólt. Az ajkaink ahogy egymáshoz értek annál jobbat soha nem éreztem. Mikor kinyitottum a szemünket pár másodperc múlva nyomtam a homlokára egy puszit.
Lara majdnem elolvadt olyan aranyos volt!
-öhhh megkénr inni a kávét!!Ki fog hűlni! Lara így terelte el a szót.
A kávé finom édes volt sok cukorral nem gondoltam hogy tudja hogy szeretem. Mondjuk a csókjánál édesebb nincsen.
-Lara?
-Igen Renn?
-Megszeretnélek jobban ismerni szóval ha gondolod néha átjöhetek beszélgetni és néha te is átjöhetnél!
- Persze ez nagyon jó ötlet!
Ekkor odaszaladt az egyik szekrényéhez és kivett belőle egy füzetet amire az volt rá írva hogy:Sulis anyagok Rennek!
-Le írtam neked a legfontossab anyagokat!Remélem el bírod olvasni nem írok a legszebben!
Lara írása nagyom kacifántos és kicsot dölt volt!
- Nagyom szépen köszönöm!
.......Ezek után egész estig beszélhettünk amikor is 10 kor rádöbbenek hogy nagyon eltelt az idő!
- Ahhhww már ennyi az idő nekem mennem kell!!!
-Akkor ki kisérlek!
Össze szedtem a cuccomat és ekkor Lara megfogta a kezemet!
-Nem akarom hogy elmenj!
-De holnapután suli és muszáj tanulnom!
-Akkor legalább ott maradthatok melleted a suliban?
-Persze nem is akarok mást ennél jobban !!!!
-Ekkor nekinyomtam Larát a falnak és megcsókoltam!Hosszan csókoloztunk Lara néhányszór fel is nyögött közben!
-Renn!!Szeretlek!!!!!
Elvörösödtem és egy könnycsepp csurgot ki a szememből!Nem hittem annak amit hallotam!
-Én is Szeretlek Lara!!Lehet nem ismerlek rég óta de ezt érzem!!
Ekkor még egyszer megcsókoltam és Lara kikísért!Az a búcsúcsók volt nekem a legnehezebb a világon!
YOU ARE READING
Váratlan szerelem!
RomanceKét lány váratlanul találkozik és egymásba szeretnek! A történet főszereplője Renn és Lara. Lara egy lila hajú lila szemű alacsony lány Renn pedig egy rövid barna hajú magas lány! Remélem tetszik majd nektek ! Ez az első storym hibákért elnézést ké...