Az éretségi

97 5 0
                                    

Egy új tanév ért mégint véget. Lara miatt a 11. év elszált és vele egyútt a vegzős évünket az éretségi némi különlétre szoritott minket. Minden nap hazakisérem és havonta egy éjszakát alszom nála vagy ő nála. A szüleinknek elmondtuk a kapcsolatunkat és Laura szüli is nyögve nyelősen is de elfogadták.
Elmúlt már az első évfordulonk melyet együtt töltöttünk egymás társoságában. Lara nött azóta néhánycentiti de még mindig én vagyok a magasabb.  Az éretségit lassan befejezzük már minkettőnknek csak 1 pár szóbeli van hátra. Én sima éretségit teszek de Lara emeltet rak magyarból. Nagyon sokat tanult rá menni fog neki. Eldöntöttük hogy míg én dolgozni fogok egy tetovalószalonban Lara egyetemre jár és összeköltözünk.
Éretségi után nekem a szüleim nem lesznek ithon pár napig és Lara nálam lesz hogy együtt lehessünk egy kicsit.
Nagy elmeregésebben miközben az elmúlt eseményeken gondolkoztam a telefonom csörgését hallom. Lara hív.
-Szia Nyuszikám! Hogy sikerült a töri?
-Hát nem húztam olyan rossz tételt a görögöket kaptam összeszedtem egy 4 est.
-Juuuj Nagyon ügyes vagy nekem mákom volt a világháborút kaptam. Azt tanultam meg a legjobban.
Alig várom már hogy holnap vége legyen. Mehetek hozzád már annyira várom.
-Mikor végzel?
-Olyan 1 óra felé!
-Okés én korán kezdek mondhatni.
Érted megyek!
-Sok cuccot vigyek magamal? Uhh vihetem Musz muszt?
-Miért ne hozhatnád el fér melletünk az ágyban.
Musz musz egy nagyon aranyos nyuszi plüss ezzel a kis meglepetéssel és egy új laptoppal leptem meg szúlinapjakor.
Hamar elmentünk lefeküdtünk aludni reggel felkeltúnk elmentem az utólsó szóbelinre majd pont elkaptam Larát a folyóson. Adtam neki egy bíztató csókot mégis csak emeltet rak. Nagyon jó érzés volt látni mint mindig. Az ajkai még mindig nagyon puhák mintha apró kis felhők lennének.
Hazamentek rendet raktam a szobamban elbúcsuztam a szüleimtől.
Egy fél órával késöbb megérkezett Lara!
-Szia Nyuszi! Nyomott egy édes csókot a számra!
-Szia Kicsim! Na hogy sikerült?
-Egész jól!
Leültúmk a kanapére és beszelgettünk és filmet néztünk egész este közben Lara a lábaim közt ölelt engem ami a legjobb érzes volt a világon. Nagyon rég nme bírtunk már igy összebújni.
Késöbb föztünk vacsit együtt és utana megettük a egészet!
-Minjár kipukadok!
-Én is nem kellet volna enyit enni.
-Még deszertet nem is ettünk. Mondtam hatalmas mosolyal az arcomon. Odamametem és kicst falhoz nyomva szenvedélyesen megcsókoltam Larát közben fogtam arcát és ő óvatosan elkezte húzni a polóm hátúl.
Megvolt a desszert!
-Ne támadj le így! Mondta elvörösdve hatalams vigyorral az arcán.
-Csak már nagyon rég meg akartalak csókolni.
Miközben mosogattam Lara hozzámbújt hátrról és a nyakamat puszikgatta. Végeztem a mosogatassal mikor felé fordultam és felültetem az ölembe és a hálószoba vettem vele az irányt.
*reggel*
Reggel mikor felkeltem nyomtam Lara arcára egy puszit és felvettem magamra néhány ruhadarbot mert este nem maradt rajtunk egy sem.
Tegnap este nagyon jó volt már nagyon rég kívantuk egymást és már Lara se fél annyira mint az első alkalomnál.
Kimentem a konyhába és főztem egy kávét és csináltam egy kakaót.
Lara nem szereti annyira a kávét de a kakaóért odavan.
Mikor beérek a szobába Lara már elkezdett ébredezni. Hosszú lila hajára gyönyörűen esett a fény és gyönyörű  szemeit éphogy elkezdte nyutogatni. Óvatosan elkeztem puszilgatni és visszabújtam mellé az agyba hogy kicsit felkeltsem.
-Szia nyuszi!
-Szia kicsim!
-Miért nem maradtál velem reggel jobb lett volna úgy kellni ha átölelsz..
-Bocsi de csináltam neked kakaót.
Kaptam egy csókot majd megituk a kakaót és a kávét. Aztan Lara elment megfürdeni én meg kicsit rendbe raktam az ágyat.
Ezek utan leültem egy picit rajzolgatni. Mikor Lara végzet én is megfürödtem. Nagyom frissitő volt.
Mikor végeztem Lara épp reggelit csinált a konyhába felötltöztem és odamnetem segiteni neki. Megettúk és utána elkeztúnk beszélgetni a nyári költözésről. Nem nagy alberletben fogunk lakini de pont elég lesz kettönknek Larának közel van az egyetemhez nekem meg egy sarokra van a munkahelyem a lakástól.
Késöbb elmentünk vásárolni és közben végre rendesen bírtunk egy nagyot beszélgetni hogy mit is tervezünk a jövöben.

Váratlan szerelem!Where stories live. Discover now