Egy pár perc múlva hazaértünk. Bementünk az ajtón.
-Jajjj de jó meleg van!
-Azt hittem megfagyok!
-Kérsz egy teát? Az jó meleg.
-Benne vagyok! Addig átöltözök kényelmesebb cuccba.
Bementem Lara szobájába és melebújtam eg jó meleg pulcsiba és egy macinaciba.Papucst nem hoztam szóval mezitlább járkáltam.
-Kész a tea.
-Megyek!
Kimentem a szobából és kanapéra bújtam és az ott talált talaróval betakaróztam. A teáért Laranak adtam egy csókot. Ott volt Lara laptopja elöttem a kisasztalon.
-Szeretnél nézni valami mesét?
-Igen nagyon!! Megnézzük a Vándorló palotát vagy a Totorot?
-A Totorot még nem láttam! Megnézhethük!
Kikerestem a filmet. Lara már a pizsomáját vette fel. Szép rószaszín pizsomája volt. A pulcsi alatt már rajtam is a pizsim volt. Ami egy szürke trikobol ált és a nadrágomból. Lara mellém bíjt a takaró alá.
Lara még most is nagyon puha és meleg volt. Fogta a kezemet amíg a filmet néztük. Időközben kinyitottuk a bort amit hoztam és már majdnem az egészet megittuk a film végére.
Apulcsimat idöközben levettem.
A film végére elég jó hangulatunk lett a bortol. Lara télleg nem igazán bírja az alkoholt. El volt vörösödve és minden szavamon röhögőgörcs kapta el.Nagyon aranyos volt. Egyszer csak hírtelen rám mászott és elkezdett csókolgatni.Nagyon élveztem de nem akartam hogy Lara valami olyat csinaljon részegen amit nem akar. Nagy volt a csábítás. Lara óvatosan harapdálta az ajkaim. Ez nagyon gyenge pontom.
-Lara!! Lara nee nyugi! Ne csinálj butaságokat!
-De nagyon akarlak nyuszikám! Egy picit se kaphatlak meg?
-Nyugi! Máskor sose adok neked piát!
Megcsókoltam a karomba vettem és bevittem a szobájába. Nagyon könnyű volt. A szoba felé tartó rövid úton puszilgatta a nyakamat.
Beértünk és lefektettem az ágyára. Betakartam és adtam neki egy jóéjt puszit.
-Szeretlek Lara!
Nagyon gyorsan elaludt. Kimentem a konyhába és elpakoltam az üveget kidobtam és elmostam a poharakat és a bögréket. Kikapcsoltam a laptopot.
Bementem és vittem Larának egy nagy pohár vizet. Még arra se kelt fel mikor megpusziltam a homlokát. Nincs nagy ágya de vele akartam lenni szóval be feküdtem mellé.Szorosan átöleltem és magamhoz szorotottam és ő hozzámbújt. Elég hamar elaludtam.
"Reggel"
Reggel kinyitottam a szemem és egy gyönyörű szemet láttam magam elött.
-Jó reggelt nyuszikám!
-Jó reggelt kicsim!Jól vagy? Nem fáj a fejed?
-Egy kicsit de a tegnap estére nem nagyon emlékszem. Csak arra hogy a karjaidban vittél az ágyba.
-Eléggé megártott neked a bor. Máskor nem kapsz inni.
-Nem is ittam pedig sokat.
Ekkor Lara rámászott és elzdtünk csókolozni. Lara nagyon elvörösödött és néha néha már felnyögött.
-Lara?Ennyire élvezed?
-Ne haragudj de nagyon jól csókolsz!
Folytattuk de már helyet cserélve mégis csak Lara másnapos. Elkeztem simogatni Lara hasát. És elkeztem a nyakát puszilgatni. A tikonba kapaszgodott nagyon aranyos volt.
-Szeretlek Renn!
-Én még annál is jobban szeretlek Lara!
-Mindig te akarsz nyerni én szeretlek a legeslegjobban!
Nagyon hevesek voltak a csókjaink .
-Ne haragudj Lara nem bírok magamal!
Mélyeben nyultam Lara pólója alá el keztem a mellet simogatni. Nem volt nagyon ellenvetése ellene. Levettem a pólójat. Larán nem volt melltartó. Nagyon szép formás mellei voltak.
Hírtelen észrevettem magam és gyorsan vissza visszadtam Larára a pólójat.
-Ne haragudj!! Nem bírtam magammal! Gyönyörű vagy és szeretlek de azt akarom hogy te is élvezd ne csak én!
Szerintem ijen hevesen soha nem fogtak még el az érzések.
Lara hírtelen fel se fogta a helyzetet.
-Nincs semmi baj nagyon élveztem. Ekkor megcsókolt.
-Szeretlek és élvezek minden veled töltött percet. Felkészültem rá és én is azt akarom hogy különleged legyen de veled minden pillanat az.
Megöletük egymást.
-Még most sem akarsz együt fürdeni.-nézett rám huncutt fejjel Lara.
-Nem nem de majd egyszer mindenképp.
Lara elment zuhanyozni én meg addig főztem neki egy kávét. Végzett kijött a fürdöből egyszáll türülözőben.
-Lara!!! Iszonyatosan elvörödtem és a röhögő görcs is rámtört.
Elkezdett settenkedve menni lassan.
-Bocsi elfelejtettem ruhát vinni magammal!
Gyorsan berohant a szobájaba és mikor kijött teljesen el volt vörösödve.
-Itt a kávéd!
-Köszönöm!mondta kicsit visszahúzodva. Nyomtam egy hatalmas puszit és megöletem.
-El megyek fürdeni.
-Rendben addig elmegyek fürdeni.
Bementem a fürdőben a türülköző már ki volt nekem készítve Lara mindenre gondolt.
Végeztem majd kimentem a konyhába. Lara még éppen szendvcseket csinált. Nagyon nagyon kínosan éreztem magama a reggel miatt.
-Télleg nagyon sajnálom!
-Micsodát!
-A reggelit.
- Hát én szeretnék már lefeküdni veled de majd csináljuk mikor úgy érzed. Én nagyon szeretlek!
-Én is szeretlek teljes szívemből! Mikor jönnek haza a szüleid?
-Szerintem délután!
-Akkor maradthatok addig segíthetnél nekem egy rajzban.
-Benne vagyok! Nyomott egy csókor a számra.
Kész a reggeli!
-Éljen!
Megettük a reggelit és még néztünk utána egy kis tini ninja teknőcöket ami reggelenként megy a tvben.Igen kicsit elszált a képzeletem! Ezért így 16+ karikát kirakom! A rajz saját készítésű csakhogy el bírjátok képzelni a gerlepárt! Na holnap után új rész sziasztok!
YOU ARE READING
Váratlan szerelem!
RomanceKét lány váratlanul találkozik és egymásba szeretnek! A történet főszereplője Renn és Lara. Lara egy lila hajú lila szemű alacsony lány Renn pedig egy rövid barna hajú magas lány! Remélem tetszik majd nektek ! Ez az első storym hibákért elnézést ké...