Telnek a napok

134 5 1
                                    

A vasárnap gyorsan eltelt. Este hazamentem.Összepakoltan hétfőre és utána gondoltam rajzolok valamit. Azok a gondolatok cikáztak bennem hogy mi lesz majd ha egyszer elvesztem Larát és hogy ő esetleg nem boldog velem. Esetleg túl gyors vagy éppen túl gyors a kapcsolatunk tempója szémunkra. Tél már lassan a végét járja és a szülinapom is lassan itt van amit most nem igazán szeretnék megünepelni.
Lehet bolond  vagyok de kicsit kellemetlen lenne nekem hogy mikor ő nekem a legfontosabb a világon  ő csak velem fogalakozik és semmi és senki mással. Nem tudtam semmire se koncentrálni. Csak ez járt a fejemben . Felhívtam Larát.
Egy fél perc után felvette.
-Szia Lara.
-Szia Renn mi a baj?
-Csak mérdezni szeretem volna valamit!
-ühm mons csak.
-Ugye te is boldog vagy mint én?
-Én ennél boldogabb meg sose életemben nem voltam.
-Most megnyugodtam. Csak kicsit elmegy lassan az eszem. Látod az embert a szerelem télleg bolondá teszi.
-(nevető hangja rögtön megnyugtatta a szívem) Nincs semmi baj én szeretlek. De télleg nekem nem is mondtad hogy nemsokára már felnött leszel!
-Nem olyan nagy ügy télleg csak egy évvet megint öregszem.
-Miért ne lenne nagy dolog. De ugye még senki nem hívott sehova?
-Nem szabad vagyok azon a teljes hétvégén.
-Humm akkor vedd úgy hogy foglalt vagy elmegyünk valahova. Mondjuk egy közös együt töltött hétvégére.
-Benne vagyok. De majd szólj ha valami különlegest vigyek magammal.
- okés. De ha nem baj megyek segitenem kell anyumnak. Most értek haza.
-Rendben szeretlek szia.
-Én is téged szia.
Ezután még úgy elvoltam magamban zenét halgattam és korán elmentem aludni mert Lara is hamar elköszönt tőlem.
*reggel*
-Reggel keszülödtem és siettem a buszhoz és mentem Larához. Odaértem és ő már a kapuban várt.
-Szia nyuszikám!
-Szia kicsim. Ekkor csókot nyomtam az arcára utana pedig a szájára. Megfogatam a kezét és elindultunk az iskolába.
-Kicsim ráérsz mondjuk szerda este?
Anyum el akar hívni vacsizni hatha ráérsz. Ha kell utána ott is aludhatsz őket nem zavarja.
-Persze  de lehet ott alszok elég hosszú nap lesz és melleted biztos jobbat alszok.
-Akkor szólok anyumnak.
A suli felé beszélgettünk és e beértünk. A nap eltelt  elvoltunk mŕg szünetben az udvarra is kimentünk mert már jó idő volt. 7 órank volt azután hazakisértem Larát kicsit bementem hozzá.
-Kérsz egy teát nyuszi?
-Miért ne.
Ez utan Lara hirtelen két teával a kezeben az ölembe ugrott. Lerakta a teákat felém fordult. Csókoloztunk. Olyan volt mintha a csókjai szenvedélyesebbek voltak. Mintha valamit mondani akarna csókjaival. Lehet csak biztositani akart hogy télleg szeret. Kiszált az  ölemböl megfogta a kezem megittuk a teát. Azután hazamentem és megtanultam a holnapi töri dogara az anyagot. Alvás elött még Larával beszélgettem.
*Kedd*
Felkeltem elinteztem ügyes bajom dolgaim és elindultam Larához.
A suliba beérve szinte üresen találtuk a termet. Mindenki lebetegedett. Az óráinkon ez miatt nem csinaltunk sok minden nevettünk beszelgettünk zenet halgattunk. Azért a töri dolgozatot is megirtuk. Lara fejből tele irta a lapot és szorgalomból még 2 míg en nagy nehezen kiköhögten Lara segitsegével a tenylegesen kelő lap nagyobb részét. Haza felé megáltunk  a várodközpontban egy üzletben. Lara bement szétnézni.
-Anyukád hogy szökött öltözködni?
-Hát ő ilyen konzervatív garbós pulcs meg hasonlók.
-és melyik virágot szereti lehet holnap viszek neki a tisztelet adás miatt.
-Jobban jársz ha hozol egy doboz bom bont a virágot csak megölné ahogy én ismerem.
-De gondosz vagy!
Egy fél óra utan odaértünk Larához elbúcsúztunk.
Hazamentem vettem útközben egy egy doboz energiaitalt magamnak és othon kitalaritottam a szobám Lara érkezesére. Beszelhettem Larával.
-Szia nyuszim.Kérdezhetek valamit?
-Szia kicsim persze miért ne kérdezhetnél?😥❤
-Csam annyi hogy Biztos ott aludhtaok mert télleg nem akarlak zavarn titeket.😰❤
-Nyugodtan majd reggel innen megyünk suliba. Nem lesz baj.❤❤
-Oké. Akkor viszem a cuccaim❤
-Én is már rendet raktam a szobámban. Muszály volt nagyon nagy kupi volt😫❤
-Ügyes vagy!😹😳❤❤De engem nem zavar a kupi❤❤
-Hát ha te is feltakaritottal akkor én is felfogok. ❤
-okes egy picit késöbb leszek elökeszotem a cucaim. ❤
-Okés❤❤
Egy pár perc mulva hazaért anyukám.
-Szia Renn Hazaértem!
-Szia Anyu! Holnap este akkor átjön a Lara itt is alszik ha nem baj.
-Nem dehogy baj. Megkérdeztem hogy hazaér e addig apád és azt nondta hogy igen úgyhogy neki is be tudod mutatni. De a baranőd nem alergiás semmire?
-Nem nem az! De nagyon szeret enni.
-Okes azzal nincs baj.
Egy fel örával kesöbb Lara visszatért és elmondtam neki hogy apukam is ithon lesz holnap. Nagyon örült neki hogy majd őt is megismerheti!

Igen tudom késtem egy napot bocsanat de volt egy kis dolgom. Na remélem tetszik a rész!

Váratlan szerelem!Where stories live. Discover now