Tudom sokaig nem volt rész sajnálom de van rá okom többek közöt beteg voltam utana meg egymás után irtam a tzket úgyhogy sajnálom! De mindenki örömére itt egy rész!
A hét napjai gyorsan elteltek szerdán miután felkeltünk csak szokásosan elindultunk a suliból csak tőlem indulva. A csütörtök a péntek és a következő héten semmi különös nem történt. Csak egyszert úgy kedd felé nagy sebesen rohanva az iskola felé Lara kezét fogva olyan mód beestem az iskola kapujan hogy orrom közelebb kapcsolatba került Lara arca helyett a betonnal! Ezért sebtapaszal az orromal flangálok. Lassan közeledett a várvavárt hétvégi szülinapi hétvégém Larával. Nagyon vár igazság szerint nem tudom hova visz de az nem számit mert vele vagyok.
-Szia Nyuszi! Holnap 8 ra nálatok vagyok! Hozz magaddal ruhát de ne kell sok max fürdő ruha piszi meg egy váltóruha! Utana majd megyünk ki az vonatállaomasta és meglátod!❤❤
-Már nagyon várom! ❤ Szivecském!
-Nagyom nehez volt megszervezni ugyhogy remélem élvezni fogod!❤
Elbúcsuztunk egy órányi beszélgetés után egymástól majd bepakoltam egy táskaba a cuccaimat lefürődtem hajat mostam és bubujtam az ágyamba és elaludtam. Hajnal 3 felé felriasztot az izgalom és gondolkodni keztem. Holnap 18 éves leszek és végre van barátnőm nagy gondolkozásomban még abban is elgondolkoztam hogy esetleg Lara kicsit közelebb akar kerülni hozzám. Végülis elég ideje együtt vagyunk és ő életem szerelme úgyhogy lehetséges. Jó viszonzási ajándék lenne neki.
*eközben Laránál*
Nem tudom mit gondoltam egy eggyüt töltött hétvége végúlis mindenre fel vagyok készülve! De ahh mi van ha télleg ő is akarja én meg szűz vagyok! Jó jó Lara nyugodj meg jó lesz vegülis Renn vigyáz rád bármi van.Jó 3 óra múlt lehet már aludni kéne. Remélem örülni fog Renn egy jó kis romantikus Debrecenben töltött hétvégének. Gondoltam oda elmehetnénk szép város állat kert is van meg egy nagy óriás kerék fogalatam egy szép hotelszobát tuti jó lesz. Ekkor elnyomott az álom és reggel 6 órám csörgésére ébredtem. Elkeszültem megmostam hajamat megfürödtem felvettem egy jó meleg de aranyos ruhát megreggeliztem össze szedtem a cuccaim és fél 8 kor elindultam Renn családjának háza felé!
*Renn*
8 kor kiültem összepakolva a házunk elé Larát várva. Anyukámtól elköszöntem és természetesem elátott jobbnál jobb tanácsokkal hogy vigyázzak rá és hogy ovatos legyen vele! Felvettem magamra egy szokasos fekete polót nadrágot övvel és egy meleg kabátot. Egy 10 percel késöbb Lara megérkezett.
-Szia Nyuszi!Boldog Szülinapot! Ordibálta nekem 3 házzal lejjebről. Kinyitottam a kaput oda rohantam hozzá és jól megcsókolgattam.
-Szia kicsim!
-Szeretlek! Remélem te tudtál aludni ém nem nagyon úgy izgultam.
-Jól aludtam. Én is egy kicsit.
Ekkor Lara úgy csókolt meg még soha alacsonyabb volt nálam és karjait vállaimra rajta és lehuzott engem. Csókjai édesek és puhák voltak.
Bementem a cuccaimért majd elindultunk kézen fogva az állomás felé.
-Na és hova megyünk!
-Debrecenbe! Mást nem mondok! Mondta huncut mosolyal az arcán.
Battyogtunk az állomas felé ami nem volt túl messze a házunktól. Felszáltunk a vonatra és egész utón kezei az enyémben voltak és ugy tettük meg az utat. Egyszer elaludt a vállamon. Annyira édes volt hogy egy darabig fel sem keltetem. Ne tudol mennyi idő telt el de őt nézve pillanatoknak tüntek. Mikor felkelt és elértük Debrecemt leszáltunk. Kicsit tanácstalan volram nem voltam még erre. Megfogat a kezem és elindultunk az ismeretlenbe. Időközben megáltunk egy boltan bevasároltunk innivalóbol és édeségek halamiból és mellé egy üveg bort is vettünk kiélvezve hogy én már vehetek alkoholt. Ezután pár perc mulva elértünk egy gyönyörű szállodához. Bementünknés Lara elment a szobakulcsokért.
Felmentünk a szobába és ahogy kinyitotam a szoba ajtaját meglepödtem milyen szép szoba volt. Lara megint nagyon sok cuccot hozott szokásához híven. Lepakoltunk és körülnéztem. A fürdő kicsi de takaros volt egy jó nagy zuhanyzóval. Emelett volt a szobában egy szép nagy ágy nagyon puhának nézet ki emelet volt még tv és egyéb dolgok. Lehuppantam az ágyra és Lara mellém feküdt.
-Nagyon szép ez a szoba!
-Igen gondoltam hogy tetszeni fog.
Nyomtam a honlokára egy puszit és ennek viszonzása kép rámaszott és elkezdett csókolgatni. Haja gyönyörűen oldalra omlott. Lara nagyon jól csókolt néha közben ajkait ovatosan megharaptam és ő viszonzásul néha puszit nyomott az orromra. Mikor befejeztük bele néztem a szemébe.
-Köszönöm!
-Mit köszönsz nyuszikám?
-Azt hogy vagy nekem.
Elvörösödve a melkasomra bukott felemeltem a fejét és megcsókoltam.
-Szeretlek!
-Én is nagyon szeretlek!
Késöbb elmentünk várost nézni és kórbejártuk az egészet utána megvacsoraztunk a szállodába és utána felmentúnk a szobánkba.......Folytalás!
YOU ARE READING
Váratlan szerelem!
RomanceKét lány váratlanul találkozik és egymásba szeretnek! A történet főszereplője Renn és Lara. Lara egy lila hajú lila szemű alacsony lány Renn pedig egy rövid barna hajú magas lány! Remélem tetszik majd nektek ! Ez az első storym hibákért elnézést ké...