Kicsit elszaladt velem a ló úgyhogy kint van a [18+]
Eljött a nap hogy elfoglajuk új közös fészkünket Larával.Este Lara nálam aludt és már áthozta hozzam a cuccait.
-Jó reggelt Nyuszikám! Hallom reggek dallamos hangon. Egyik szememet kinyitom majd másiket és Lara gyönyörű szemeinek latványa tárul elém.
-Jó reggelt szépségem!
Lara rajtam ült és fejét közel hajtotta hozzám.
Odahajolt hozzam és megcsókolt én átkaroltam kezeimmel és hosszan nem is engedtem el magamtól. Apró nyögesei rögtön felkeltett nagyon aranyos volt.
-Lassan ideje lesz felkelni Renn
-Nem maradhatunk még így egy kicsit?
-Én nem bánom.
Megfogtam magamhoz húztam és megforditottam hogy én legyek felül.
Ovatosan puszilgattam a nyakát és a fejét.
-Jólvan nyuszi elég. Mondta nevetve teljesen elvörösödve.
Az egész szoba tele volt dobozokkal. Felkeltem megnyujtozkodtam még adtam egy csókot Larának és elmentem kávét csinálni. Megittuk megzuhanyoztunk bepakoltunk a kocsimba. Igen azota jogsim és kocsim is lett és elindultunk az új lakasunk felé. Nem fért be minden de majd még fordukunk holnap egy kört. A lakást berendezve vettük. Csak a ruhainkat meg keg 1,2 bútort és edenyt vittük magunkal. Egy óra múlva odaértünk.
A lakás elég modern volt. Felhoztuk magunkal a ruhainkat mikor kocsidudálást hallotunk.
-Ki lehet ez?
-Lehet Barbi meg Kata?
-Vegülis azt mondták segitenek.
Barbi és Kata egy aranyos párocska akiket pár hónapja ismertünk meg egy bárban mikor közös estenket töltöttünk nagyon jó barátaink.
Segítetek meg felhozni pár cuccot és segitetek elpakolni a konyhában a edenyeket és hasonlókat. Este felé jart az idő mikor egy pizza tarsoságaban az újonan szerzet tvnken néztünk egy jó régi filmet.
Lara elaludta a vállamon a film nézés közben. Katáék hazamentek és kettesben maradtunk. Larát ovatosan leraktam a fejét a kanapére beágyaztam a szobánkban ami az emeleten volt és óvatosan kezeim kezé fogtam és felvittem az ágyba. Nem akartam atöltöztetnj pizsibe úgyhogy úgyhagytam jól betakargattam és lementem még elpakolgatni a nappaliban. Holnap elmegyünk néhany képkereretet venni meg kaját úgyhogy elmentem aludni. Nem volt sok energiám pizsit felvenni ezért nadragomat levéve mert melegem volt oda bújtam Lara mellé és úgy aludtunj mint akiket fejbevertek.
Másnap reggel vízcsobogás hangjára keltem és egy üres helyre magam mellet. Kikeltem az ágyból beágyaztam utóbb belegondolva felesleges volt. A fürdő felé vettem az iranyt hogy fogat mossak. Nem zavart minket ha már lattuk egymast mesztelenül ugyhogy nem csinálunk ebből nagy felfordulást. Megmostam a fogam Lara végzett a zuhanyzással. Mert a fürdönkben kád és zuhany is van. Lara kilépet a zuhanyból és törülközőben jó szorosan megölet.
-Bocsi hogy ott hagytalak csak így reggel.
-Semmi baj. Nagyon szép vagy.
Tekintetem lejjeb szegeződött kezeim pedig Lara nyaka felé irányultak . Magamhoz húztam a fejét és jól megcsókoltam. Nagyon jó meleg volt és még kicsit vizes is volt.
-Elmegyek zuhanyozni jó? Utana van kedved folytatni?
-Hát nekem nincs ellenemre. Mondta es nyomott az orromra egy puszit.
Elmentem gyorsan lezuhanyoztam majd a háloszobábab Lara tipikus filmes beútessel betakarozva oldalasan feküdve várt engem. Ez miatt elkapott a nevetés.
-De kis buta vagy montam neki és mellé bújtam az ágyban.
-Csak próbaltam romantikus lenni.
-Szerintem az volt. Húztam Lara gyönyörű testét magamhoz a takaró alatt. Elkeztúnk csókolozni. Közben simogattam Lara hátát és csipőjét. Felé emelkedtem és elkeztem puszilgatni és a nyakát szívogatni.
-Folytasd ez nagyon jól esik.
Nem is kellet kétszer mondania.
Közben egyre jelleb jelleb halladtam és minden eggyes porcikáját kielégitetem. Majd felhajoltam hozzá és kezeim már legérzékenybb pontját kényezteték. Laura közben hangosan nyögdösött és a takarót szoritotta.
-Úgy érzem nem fognak minket szeretni a szomszédok súgom oda halkan a fülébe.
Folytatam kezeimmel cselekedetemet közben Larát csókolva. Egy pár perc múlva elfáradt a kezem úgyhogy puszolgattam és nyalogattam míg a csúcsra nem jut. Lara gyönyörű látvany volt elvörösödöt arca és meleg testénél semmi se jobb. Miutan végeztünk Lara nagyon megköszönte nekem láttam rajta hogy jól esett neki az utobbi dolog .
Puszik sorozatát és csókok ezreit kaptam. Simogatáss megnyugattam utána kicsit hozzám bújva beszélgettünk hogy hova is kell mennük. Egy fél óra múlva rávettük magunkat hogy ki keljünk az agyból mert az éhség nagy úr. Felöltöztünk majd bezartuk az ajtót és elindultunk az ikeába és a közeli áruházat is megkerestük. És vettünk magunknak reggel it is. Kávét ma reggel hanyagoltam mert a reggeli zuhany felkeltett. Egy pár óra alatt bevásaroltunk utána hazaértünk kipróbaltuk az új konyhát és vacsira föztünk magunknak spagetit. Este meg meséztünk mekötötük a nyomtatót a gépet énekelgettünk és elmentünk aludni.
YOU ARE READING
Váratlan szerelem!
RomanceKét lány váratlanul találkozik és egymásba szeretnek! A történet főszereplője Renn és Lara. Lara egy lila hajú lila szemű alacsony lány Renn pedig egy rövid barna hajú magas lány! Remélem tetszik majd nektek ! Ez az első storym hibákért elnézést ké...