Yıl 2061
Anne... Anne hayır beni bırakma ! Lütfen bırakma ! Anne çok karanlık, korkuyorum !!!
Ağlayarak rüyamdan uyandım. Uzay gemisinde ki odamdaydım yine. Her şeyin bir rüya bir hayal olmasını o kadar çok isterdimki. Ama değildi işte. Bugün de annem yanımda değildi, bugün de saçlarımı okşayamıyordu. Gözyaşlarımı sildim. Bir kez daha o meteora lanetler okudum ve yatağımdan kalktım. Babamın odasına gittim ama babam yatağında değildi. Büyük ihtimalle inşaatın oradaydı. Bu arada inşaatın üzerinden tam 1 yıl geçti. Glieselılar duvar inşaatıyla ilgileniyordu biz ise kendimize ayrılan bölüme yaşanabilecek binalar yapmak ve verimli topraklara bitkiler ekmekle meşguldük. Beyaz adam insanlarla Glieselıların bir arada çalışmasına izin vermiyordu. Sanırım geçmişte olduğu gibi birbirimizi katletmemizden korkuyordu. İlk başta hepimiz Beyaz adamdan korkuyorduk sonuçta bizi burdan kovmuştu ama ne olursa olsun bize yardım ediyordu ve her ne kadar sert davranmaya çalışsada onu tanıdıkça bunu beceremediğini hepimiz anlamıştık. Hepimiz onu sevmeye başlamıştık.
Üstümü değiştirip odamdan çıktım. Şu gezegene geldiğimizden beri manzarasını çok sevdiğim bir yer var. Ben oraya Yeşil Cennet diyorum çünkü koca gezegendeki en yeşil yer orası. Gemiden çıkıp oraya gittim. Her zamanki gibi bir ağacın altına oturdum ve manzarayı izlemeye başladım. Cidden burası beni rahatlatıyordu. On dakika felan olmuştu. Birden sesler duymaya başladım. Birileri buraya geliyordu. Bir yıldır buraya geliyorum ama daha önce başkalarının buraya geldiğini görmemiştim. Tam üç kişiydiler ve eminim ki insan değildiler bunu en küçük hücremde bile hissediyordum. Olduğum yerden kalkmadan ağacın arkadasından onları izlemeye başladım. Gülüşüyorlardı, birbirlerini itip kakıyorlardı ve cidden hepsi birbirinden yakışıklıydı. Uçurumun kenarına yaklaştılar. Bir tanesi konuşmaya başladı. Zorlukla duyuyordum:
-"Gece dönüşmeye ne dersiniz ? Belki bi fıstık yakalarız." dedi ve diğerleri gülmeye başladı. Ben burada durup neden bu salakları dinliyordum ki. Hiç iyi birilerine benzemiyorlardı . Eğer burada olduğumu anlarsa sanırım bana çok kötü şeyler yaparlardı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GLIESE (Askıda)
Hombres LoboVampirler, kurt adamlar, şekil değiştirenler, mitolojik yaratıklar acaba insanlarla ne kadar yaşayabilecekler.