GLIESE ~ Bölüm 16 = KEHANET ~

341 15 3
                                    

Donup kalmıştım. Ne yapacaktım ben şimdi.................................................................................

Birbirlerinin üstüne atlamaya başlamışlardı. Lucifer o devasa kanatlarıyla havalanıp Ned'i altına alıyor ve sivri tırnaklarıyla onu tırmalıyordu. Ned'in yerinde bir insan olsaydı şimdiye kadar paramparça olmuştu. 

Ned Lucifer'ı omuzlarında tuttu ve ani bir atakla üstüne çıktı. Ağzında ki sivri dişleriyle Lucifer'ın her tarafını ısırıyordu. Luc acı acı inliyor ve tiz sesler çıkarıyordu. Diğer vampirler Luc'ı o halde görünce onlarda dönüşmeye başladı ve hepsi Ned'in üstüne atladı. Vampirler onu Luc'ın üstünden alınca Luc tekrar insan şekline dönüştü ve hızlı hızlı soluk almaya başladı. Vampirler ise Ned'i sıkı sıkı tutmuşlardı. Ama Ned bir Alfa olduğu için biraz zorlandıkları o iğrenç yüzlerinden okunuyordu. Lucifer kendine gelmiş gibi duruyordu.

Lucifer:

- ''Aahh seni lanet p*ç !!! Her tarafım ağırıyor senin yüzünden. Ne oldu senin için biraz fazla mı güçlüyüz. Sen tahmin etmişşindir ama ben sana yine de söylim. İnsan kanı içtik.''

Ned tekrar hırlıyordu ama saldırmak için uğraşmadı ve o kalın vahşi sesiyle konuşmaya başladı:

- ''Bunu nasıl yaparsın ?!! Beyaz Adam bize insanlara dokunmak yok demişti. Yemin etmiştik seni lanet olası !!!!!

Luc sırıttı:

- ''Beyaz Adam benim efendim ya da patronum değil. Ona ettiğim yeminin hiç bir anlamı yok. Zaten biliyor musun ? Kanı çoğu kişiden zorla aldık evet doğru ama bize isteyerek kan verenlerde oldu. Salaklar olucak olan savaşta onlara dokunmayacağımızı sanıyorlar.Bu insanlar cidden salak.''

Ned o şaşkın kurt ifadesiyle Luc'a baktı:

- ''Savaş mı ? Ne savaşından bahsediyorsun sen.'' 

- ''Aaa yoksa sen duymadın mı ? Delfi kâhinleri bir kehanette bulundu.''

- ''Ne kehaneti çabuk söyle !!!''

- ''Vampir efendinin gördüğü kız. Ya savaşı getirecek ya da savaşı getirecek. Ya iyi olacak ya da kötü. Karanlık mı başlayacak aydınlık mı gelecek.''

- ''Bu kızın Angel olmadığını söyle.''

- ''Büyük ihtimalle Angel. Bu yüzden onu vampire dönüştürücem ve o benim olacak. Ayrıca iyi de olsa savaş olacak kötü de olsa savaş olacak''

Duyduklarım karşısında şok olmuştum. Cidden o kehanetteki kız ben miydim ? Vampir efendi Lucifer mıydı ? Bir günde kaç şok yaşadım ben böyle. Gözyaşlarıma hakim olamadım ve ağlamaya başladım sonra da ağacın arkasından çıktım. Herkes bana şaşkın şaşkın bakıyordu. Ardından koşmaya başladım. Tek duyduğum Ned'in Angel diye bağırışı. Sonra da hırlamalar ve tırnak altında ezilen vampir etlerinin gıcırtısı. Ama arkama bile bakmadım sadece koştum, durmadım......................................................................................................................................................................................................................

Not: 

Delfi kâhinleri : Delfi rahiplerini dinlemek için her gün birçok Yunanlı ve yabancı gelirdi. Böylece rahipler dünyada olan bitenlere ilişkin pek çok bilgi edinir ve bu bilgilere dayanarak kehanette bulunurlardı. Delfi kâhinleri yalnızca gelecek habercileri değil, aynı zamanda eskiçağda devletlerin en önemli danışmanıydı.Diğer bir adları ise Apollon'un Sözcüleri idi.

GLIESE (Askıda)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin