Kurtadamlar süper..................................................
- Sanırım kurtadamlar vampirlere göre daha havalı çünkü cidden daha çok ilgimi çekti. dedim ve gülümsedim :
- Bence de öyle ama insanlar nedense vampirlere daha takıntılı. Onlar cidden iğrenç kan içince ne anlıyorlar ki. Biz en azından et yiyoruz. Herneyse. Devam edelim.
Vampirler, Günbatımı ve şafak arasında dirilerek mezarından çıktığına, insanlara saldırıp kanlarını emdiğine inanılan canavarlardır. Tabi dirilerek mezarından çıkma olayı tamamen saçmalık. Yok öyle bişey. Ayrıca sana sadece vampirler hakkında bildiklerimi anlatıcam çünkü elimde ki kitap çoğunlukla kurtadamları anlatıyor. Evet. Vampirleri genelde soğuk tenlerinden dolayı ölü olarak tanımlarlar ama ölü felan değiller. Emin ol ki senden benden daha canlı o şeyler. Vampirler ölümsüzdürler aslında biz kurtadamlar da ölümsüzüz ama bunu kimse bilmez. Neyse.
Çoğu hastalıktan etkilenmezler. Kendi ağırlıklarının yüz katı ağırlığına varana dek her şeyi taşıyabilirler. Tek bir dokunuşları bile insanın kemiklerini un ufak edebilir. Hatta yeni doğan vampirler bile bu güce sahiptir. Sıcağı ve soğuğu algılayabilseler de bundan olumsuz yönde etkilenmezler. Çok güçlü bir adaptasyon yetileri vardır. Ancak beslendikleri zaman kan dolaşımı yapabilirler. Nefes almaya ihtiyaçları yoktur. Beslenmedikleri zaman tenleri bir ölününki kadar soğuk ve sağlıksızdır. Vampirlerde kurtadamlar gibi çabuk iyileşebilme yeteneğine sahiptirler. Bizim ve onların çok az ortak özelliği var. Bunlardan biri de gümüş. Gümüşle açılan yaralarımız çabuk iyileşmez ve gümüş bir şey mesela kurşun gibi hayati organımıza gelirse ölürüz. Bir de kazık var tabi kurtadamları olumsuz etkilemez ama vampirler kalplerine kazık yedikleri an ölürler.
Sonra vampirler de insanları ısırarak vampir yapabilirler ama genelde bu işi lider yapar. İnsanlardan daha çevik ve hızlıdırlar. Hisleri ve içgüdüleri çok keskindir ayrıca iyi gözlemcidirler. Saatlerce hareketsiz kalabilirler ve en iğrenç kısmında sıra... kurtadam, insan ve hayvan kanıyla beslenirler. Tabi artık kurtadam ve insan kanıyla beslenemiyorlar sadece hayvan kanı ve vampirler uzun süre hayvan kanı içerse güçlerini kaybederler. Yani bu zamanda ki vampirlerin çoğu güçsüz ama tabi yinede siz insanlardan daha güçlü. Güçsüz oldukları için kurtadamlara pek bulaşmazlar. Aslında planlarının bu olduğunu düşünüyoruz. Yani tekrar insan kanıyla beslenmek istiyorlar. Hhmmm başka... Vampirler tabi sadece kanla beslenmiyor. Siz insanlar sadece kan sanıyorsunuz ama tamamen yalan. Normal yiyeceklerle de beslenebiliyorlar. Güneş ışığı var bi de bu onları öldürmez ama küçük küçük su kabarcıkları oluşturur. Emin ol ki bu kabarcıklar o kadar iğrenç ki. Neyse.
Bunların bu iğrenç sivri dişleri var ya hani işte onlar koparıldığı zaman yenisi çıkar ama bu süre içinde ölümlü bir vampire dönüşebilirler ayrıca dini sembollerden korkarlar. Sözde bedenlerini yakıyormuş. Bir de dişlerinde yatıştırıcı özellik gösteren bir madde var. Bu madde avlarının kollarında çırpınmasını engeller ve arada duygusal bağ varsa ve ya av istekliyse, arada cinsel bir haz paylaşılabilir.
Tanrım bunu dediği an kıpkırmızı oldum. Bu vampirler neymiş böyle ya. Terbiyesizler. Çocuk gülümsedi ve :
- Hey ne oldu kızardın.
- Yok bişey devam etsene sen. diye onu azarladım.
- Peki keçi hanım edelim bakalım. Vampir konseyi var. Ne olusa olsun oraya rapor verirler yani aslında onlarda sürü gibi yaşasalarda bir yere hesap veririler. Biz sadece Alfaya hesap veririz. Eminim ki vampirlerinde bir Yaratılış Destanı vardır fakat ben sadece Dracula'dan geldikleri biliyorum hani şu klasik Frankenstein'da ki herneyse vampirler de böyle işte. Ayrıca şunu da bil siz insanlar kurtadamları ve vampirleri normal insan modunda sanıyosunuz ama yanılıyorsunuz çünkü biz gerçekten dönüşüyoruz büyük iri yaratıklara.
- Vay be peki bir itirafta bulinim. Vampir olmaktansa kurtkadın olmayı tercih ederim.
- İstiyosan olur. dedi ve pis pis sırıttı.
- Saçmalama be.
- Saçmalıyorum zaten senin gibi şapşal bir kurda ihtiyacımız yok.
- Sensin o şapşal.
- Seninle tartışmicam Angel. dedi ve kitabı yerine koydu. Bir dakika ya bu benim adımı nerden biliyordu :
- Sen benim adımı nerden biliyorsun. Sana söylememiştim.
- İlk gün Lucifer öğlen öyle bir bağırdı ki Angel diye bütün okul öğrendi zaten.
- Ovv şey doğru. Peki senin ki ne ?
- Ned.
- Her şey için teşekkür ederim Ned.
- Rica ederim. İstiyorsan seni evine bırakabilirim.
- Gerek yok. dedim ve o güzel evden çıktım............................................................................
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GLIESE (Askıda)
WerwolfVampirler, kurt adamlar, şekil değiştirenler, mitolojik yaratıklar acaba insanlarla ne kadar yaşayabilecekler.