-'' Benim ne olduğum bile belli değilken beni hala seviyor musun ?''
Bunu söylerken gözlerim dolmuştu.
-'' Ne olduğun umurumda bile değil. Sen benimsin.'' dedi ve sarıldı.
Bu birlikte ilk uyumamız olacaktı.
……………………………………………………………………
Birkaç gündür Ned’in evinde kalıyordum ve açıkçası eve dönmeye pek niyetim yoktu. Öz babam tarafında ihanete uğramış gibi hissediyordum.
Biraz derin düşününce babamda kendince haklıydı. Eğer bana bunu çok önceden anlatsaydı benimle dalga geçtiğini düşünürdüm. Kafamı sallayıp düşüncelerden kurtuldum ve sıcacık yataktan kalktım. Ned yanımda değildi. Büyük ihtimalle kahvaltı hazırlıyordu ama öncelerden duyduğum ayak sesleri yoktu. Belki de evde değildi.
Hemen ayağa kalktım. Nedense telaşlanmıştım. Başına bir şey gelmiş olabilir miydi ? Bu düşünce kalbimin yerinden fırlayacakmış gibi olmasına neden oldu.
Ayağıma terliklerimi giydim ve odadan çıkıp merdivenlere yöneldim.
Gerçekten de tek bir ses bile yoktu. Aşağı indim.
-“ Ned ?!” diye seslendim ama hiçbir cevap alamadım.
Belki de sadece markete gitmişti veya Dex’in yanında yada Beyaz Adamın yanına.
Sakinleşmeye çalışmak için siyah deri koltuğa oturdum. Onunla kaldığımdan beri beni bir kere bile yalnız bırakmamıştı. Varlığına çok alışmıştım. Onsuz uyuyamıyor, onsuz yemek yiyemiyordum hatta onsuz televizyon bile izlemiyordum. Her ne kadar televizyonda iki kanal olsada.
Ev telefonunun çalmasıyla yerimden sıçradım. Ayağa kalkıp telefonu açtım.
-“ Merhaba Prenses.”
Ned’in sesini duyunca rahatlamıştım.
-“ Nerdesin sen ya. Beni evde haber vermeden nasıl yalnız bırakırsın.!!!”
-“ Özür dilerim Güzellik. Acil bir görevim çıktı ve birkaç gün eve gelemeyeceğim.’’
Bu duyduğum karşısında aniden hüzünlenmiştim.
-“ Ne görevi bu ?” diye sordum hüzünlü bir sesle.
-“ Bilmemen daha iyi olur iyiliğin için. Senden bir şey istemem lazım. Ben evde yokken okula gitmeni istiyorum. Sakın benim için endişelenme. Normal bir hayat yaşa. Sapasağlam döneceğim eve. Tamam mı ?”
Kendimi ağlayacak gibi hissediyordum. Onu yanımda hemen şimdi istiyordum ama sesinden görevinin çok ciddi olduğunu anlamıştım.
-“ Peki ya Lucifer hala okula devam ediyorsa. Beni koruyacağına söz vermiştin. Şuan beni savunmasız mı bırakıyorsun ?”
-“ Dex ve başka bir kurtadam seni koruyacak merak etme. Seni asla savunmasız bırakmam.’’
Her ne kadar bunu istemesemde kabullenmekten başka seçeneğim kalmamıştı.
-“ Peki.” Dedim ağlak ağlak.
-“ Angel üzüldüğünü hissediyorum. Sakın üzülme!”
Sesi fazla tehditkarlı. Bu yüzden bu konuda çenemi kapattım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GLIESE (Askıda)
WerewolfVampirler, kurt adamlar, şekil değiştirenler, mitolojik yaratıklar acaba insanlarla ne kadar yaşayabilecekler.