Emily
Melody her ne kadar boş bulunsada ona hak veriyorum. Çünkü bunları önce davranıp sormasaydı ben sorabilirdim.Her neyse bugün de böyle geçmşti.
"Emily, Alison! Kızlar! " Melody'nin çığlıklarıyla gözlerimi açtım. Sabah sabah neden bağırıyordu ki şimdi. Merak edip;
"Efendim,Mel!" diye cevap verdim.
"Az önce Andrew aradı ve 1 saat sonra şarkı çalışmalarına başlayacağımızı söyledi.""Olamaz hemen hazırlanmamız lazım." diye esneyerek yanımıza gelen Alison'u onaylayarak odalara koştuk.
Acaba ne giyinmeliydim? Pijamamla kalsam ne olurdu ki? Hem sabahın köründe bizi uyandırdıklarına göre makyaj falan yapıp güzelce hazırlanmamızı beklemiyorlardır bence. Beklememeliler de zaten. Bu fikir çok hoşuma gitmişti. Bende sadece saçımı topuz yapıp odadan çıktım. Sanırım kızlar cidden hazırlanıyorlardı onları bilmem ama ne kadar da onlara hep yapsam da ben erken kalkdırılmaktan nefret ederim. Özellikle de pazar sabahları öğlen 12'ye kadar uyumayı tercih ederim. Ama bu sefer öyle olmamıştı. Bunları düşünerek odadan çıkıyordum ki birden kızların tuhaf tuhaf bana bakan gözleriyle karşı karşıya geldim.
"Sen ciddi misin?"
"Hadi ama..." Tam bunlar ne saçmalıyor diye düşünüyordum ki Melody'nin pijamalarıma bakan gözlerini fark edince üzerime düzgün bir şeyler giyinmem gerektiğini anlayıp hızlıca üstümü değiştirdim.
Bir kaç dakika sonra kendimi William'ın müzik şirketi olan Empire Music Company'nin önünde buldum. Gerçekten çok görkemli bir gökdelendi. İçeri girip 70. kata çıkmak için asansöre bindik. Geldiğimizden haberi olacak ki asansörün kapısı açılır açılmaz William tam karşımızdaki odanın kapısının önünde duruyordu.
"Hoşgeldiniz kızlar, buyrun." diyerek bizi içeri davet etti.
Alison
Eliyle işaret ettiği koltuklara oturduk.
"Kızlar ilk olarak bir şarkı yazmakla başlamalısınız. Daha sonra..." diyerek devam edecek olan William'ın sözünü kesecek şekilde değil de biraz izin istercesine biraz da sabırsız bir tavırla;
"Bizim zaten şarkımız var. Yaklaşık 7-8 tane. İsterseniz birgün dinleyebilirsiniz." dedi Emily. William'sa bunu duyduğuna çok sevinecek ki;
"Çok isterim. " dedi.
Daha bir çok konu üzerinde konuştuk. Ayrıca yeni şarkı yazma çalışmalarına bir kaç haftadan başlayacağımızı bunun için biraz fikir edinmemiz gerektiğini de söyledi. O an söylediğinde her şey mümkün gibi görünüyordu ama bir dakika olanları düşünürken aklıma gelen bir şeyle bunun pek mümkün olmadığını anladım. Ve içimden söylediğimi sanıp;
"Olamaz. Biz şimdi ne yapacağız." dedim. Tam da o sırada araba kullanıyordum ve birden frene bastım. Kızlarsa meraktan neler olduğunu sordu. Hemen anlatmaya başladım.
"Kızlar hani şu şarkı yazmaya bir kaç hafta sonra başlayacakmışız ya..."
"Evet"
"Eeee"
"İşte... Bilmem farkında mısınız ama bir kaç hafta sonra okullar da açılıyor ve biz de hala öğrenciyiz..." Tam ağzımı açmış bir şeyler daha söyleyecektim ki Em birden sözümü kesip;
"Amaaan sende. Dert ettiğin şeye bak. Açıktan okuruz canım nolacak sanki." diyince tam benimle aynı fikirde birinin olduğuna sevinecektim ki Mel;
"Ben okuduğum bölüm için çok emek harcadım. Günlerce sınava çalıştım ve şimdi sırf şarkı söylemek için derslerimi aksatamam. Bu yüzden sana katılmıyorum." dedi.
Mel okulu ve dersleri hepimizden fazla önemser ve çok takardı. Aslında o da bizim gibi dil okuyordu. Üstelik aynı okuldaydık. Sanırım derslere katılamayacak olma fikri onu biraz rahatsız etmişti. Olayın daha fazla uzamasını istemediğimden hemen söze karışıp;
"Tamam kızlar. Bence bu sorunumuzu William'a söylediğimiz zaman bizi anlayışla karşılayıp bir çözüm bulacağından eminim."dedim ve kızlar da
"Aynen bir konuşsak iyi olur."
"Bence de haklısın. " diyerek bana katıldılar.
Sonra Andrew ile buluşup William'ın şirketinde neler konuştuğumuzu anlattık. Ve ertesi gün tekrar Empire Music Company'e gidip William'la konuştuk bu sefer yanımızda Andrew de vardı. Sadece geçen sefer önemli bir işi olduğu için bize katılamamıştı. Ama artık her zaman o da bize katılacaktı. Bu sefer konuya ilk biz giriş yaptık.
"William .. ııı... şey.. Aslında bizim sana söylememiz gereken çok önemli bir konu var." diyerek konuyu açmış bulundum.
"Evet. Sizi dinliyorum." diyince söze Mel devam etti.
"Bir kaç hafta sonra şarkı yazmaya başlayacağımızı söylemiştin. Ancak biz hala öğrenci olduğumuzdan dolayı bir kaç hafta sonra okullarda açılıyor. Ve her zaman bu saatte burda olamayabiliriz."
"Ahhh. Nasılda unutmuşum. Gerçekten kusura bakmayın kızlar normalde burada böyle hatalara pek sık rastlanmaz. Ancak buradaki çoğu kişi okulu bitirdiği için alışkanlık olmuş. Sizi de olar gibi sanmışım. Ben en geç yarın yeni saatleri size bildiririm." William böyle diyince nasıl rahatladım anlatamam. Tabi kızlarda öyle.
Neyse artık her şey planlanmış bize de sadece uygulaması düşüyordu. Önümüzdeki o bir kaç haftaya geldiğimizde ise okul çıkışı Andrew'le beraber Empire Music Company'e gidiyor şarkı yazıyorduk. Ayrıca önceki yazmış olduğumuz şarkılar incelenip bir kaç küçük düzeltme yapılıyordu. Günler öyle hızlı geçiyordu ki yaklaşık 20 şarkımız olup seslerimiz kaydedildiğinde bir yılın nasıl geçtiğini fark edememiştik.
1 Yıl sonra
Yaklaşık bir yıl sonra, William'la oturmuş yine konuşurken William bize harika bir teklifte bulundu.
"Kızlar şarkılar yazıldığına ve sesleriniz de kaydedildiğine göre artık klip çekmeye başlamalıyız diye düşünüyorum. Ne dersiniz?"
" Bence bu harika olur."
"Çok isteriz."
"Neden olmasın."
"O zaman önümüzdeki hafta başlayabiliriz."
Önümüzdeki hafta geldiğinde William'la beraber harika bir klip çıkardık. Bu klip yeni yazdığımız şarkılardan birine çekilmişti. Ve bir kaç haftada top 10 listesine 3. olarak yerleşmeyi başarmıştı. Bu başarıyı gören William yazdığımız 20 şarkıdan bir kaç tane daha tekli yayınlamak istediğini bir kaç ay sonra da albümümüzü yayınlamayı teklif etti. Tabi biz de kabul ettik.
YOU ARE READING
serendipitous
FanfictionHiç hayal kuruyor musunuz? Peki ya kurduğunuz o hayaller gerçek olsaydı. Hiç beklemedikleri bir anda büyük bir şöhrete kavuşan bu 3 kızın hikayesine göz atmalısın. NOT:Ana karakter olan 3 kız; Melody, Alison ve Emily'den birini seçerek hikayeyi ok...