Alison
"Evet sonra görüşürüz Lucas." Az önce Lucas diye çok yakışıklı bir çocukla tanıştım ve beni akşam bara davet etti. Az sonra Harry ve Em geldi zaten bir an önce onu sorguya çekmem lazım. Aynı şekilde Mel'i de.
Evimize geldiğimizde çocuklara teşekkür ettik ve evimize çıktık. Akşam için çok heyecanlıyım Lucas beni akşam saat 8:00'de alacağını söylemişti. Bu gün garip olan şeyse Lucas'la konuşurken neredeyse sürekli Niall'la göz göze gelmemizdi. Sonra Mel yanımıza geldi ve
"Size bir şeyler anlatmam lazım"dedi
"Evet seni dinliyoruz Mel"
"Louis'le sakince konuşabileceğimiz bir yere gitmemiz gerekiyordu ve beni evine götürdü. Sonra ondan ne istediğimi sordu. Ben de asıl sen ne istiyorsun derdin ne dedim. Bana her zamanki bakışını attı ve bana şöyle bakmayı kes dedim. Biraz sinirlenmiş gibiydi, gözlerinin rengi koyulaşmıştı. Ona bakıp sinirle açık konuş! dedim. Sonra Liam'ın bilekliğini taktığımı fark etti. O kadar sinirlendi ki bu ne diyerek kolumu sıktı. Canım yanıyor diyerek bileğimi geri çekmeye çalıştım. Ama izin vermiyordu. Bu sırada konuşmaya devam ettim. Liam'a verecektim o gün çarpıştığımızda düşürmüş ayrıca seni neden bu kadar ilgilendiriyor dedim . O da, dün hiç bir şey olmamış gibi davranıyorsun diye bağırdı. Asıl sen... Tam bir şey söyleyecekken. Bağırarak açıkça söyle istiyor musun? İstemiyor musun? dedi. Çok sinirliydi. Şu yaptığına bak önceden istiyor olsam bile artık istemiyorum diyerek masadaki vazoyu ona doğru fırlattım (üzerine değil tabiki yan tarafa doğru.) . Bu sırada bardaktan boşanırcasına göz yaşlarım akmaya başladı. Sonra kendimi güçsüz hissettim ve yere yığıldım. Yere oturmuş ağlarken yanıma geldi. Git diye iteklemeye çalışsamda bana sımsıkı sarıldı ve göz yaşlarımı silmeye başladı. Sonra çok üzgünüm bebeğim beni affet dedi ve beni öptü."
"Nee?!"
"Siz şimdi sevgili misiniz?"
"Kızlar sakin olun öyle bir şey dediğimi hatırlamıyorum!"
"Ahhh aman tanrım çok yakışıyorsunuz!"
"Emm, All! Yeter artık."
Mel'in anlattıklarına hala inanamıyordum. Sormak istediğim milyonlarca soru vardı ama onu şimdiden sık boğaz etmek istemedim. Sonuçta ilişkileri daha çok yeniydi.
Şimdi ise Em'i sıkıştırma zamanı gelmişti. Dün akşam Harry'le ne yaptılar,nereye gittiler? Çok merak ediyordum.
"Eee Em. Sen Anlat. Dün gece neler oldu?"
-----
"İnanmıyorum."
"Vay be. Neler yaşamızsınız."
"Merak etme sıra sanada gelir Al." Em bunu dedikten sonra Mel ile birlikte kahkaha atmaya başladılar.Bende gidip hazırlanmaya başladım ne giyeceğime bir türlü karar veremedim bu yüzden Em ve Mel'i çağırdım.
"Mel, Em biraz yardıma ihtiyacım var!"
"Geldik!"
"Tahmin edeyim ne giyeceğini seçemedin."
"Evet!"
"Bence bu kırmızı çok güzel zaten daha önce hiç giyinmedin."
"Ama o çok kısa değil mi Mel?"
"Bu yüzden bunu giymelisin." dedi bende hemen oradan gözüme çarpan siyah topuklu ayakkabıları aldım ve tamam kesin muhteşem olacaktı!
Em ve Mel odadan çıkınca yaklaşık 1 saat daha hazırlandım. Tamamen hazır olunca yanlarına gittim.
"Al,harika görünüyorsun."
"Şu an Lucas denen çocuğu fazlasıyla kıskandım."
"Gerçekten olmuş mu?"
YOU ARE READING
serendipitous
FanfictionHiç hayal kuruyor musunuz? Peki ya kurduğunuz o hayaller gerçek olsaydı. Hiç beklemedikleri bir anda büyük bir şöhrete kavuşan bu 3 kızın hikayesine göz atmalısın. NOT:Ana karakter olan 3 kız; Melody, Alison ve Emily'den birini seçerek hikayeyi ok...