Chapter 16

1.2K 64 6
                                    

  Dylan szemszöge -

Néztem miközben békésen aludt a karjaimban, végig simítottam az arcán. Elmosolyodott az érintésem után, és közelebb bújt hozzám. Bele csókoltam a nyakába és haladtam fel felé az állán. Egyre jobban mosolygott, és szorosabban ölelt. Abba hagytam a csókokat és egy nyűgös nyögés volt a válassza. Elvigyorodtam, és a kezem egyre lejjebb simítottam meztelen testén. Bele simult az érintésembe, imádtam őt, egyszerűen megőrjített. Belőlem is ki csalt ezzel egy morgást. "Jó reggelt babyboy." Suttogtam bele a fülébe, éreztem hogy ki rázza a hideg. "Hmm, jó reggelt." Még közelebb bújt és szorosan át ölelte csupasz mellkasom. Aztán hátrább húzódott és ledöntötte a fejét a párnára. Ezután végre ma először azokba a gyönyörű szemebe néztem. Felemeltem a kezem és végig simítottam az arcán, mosolyogva bele dőlt az érintésembe. Istenem, én bele szerettem.

Jackson szemszöge -

Korán reggel, éppen hogy kezdtem magamhoz térni, amikor édes érintést éreztem meg az arcomon. Elmosolyodtam, és közelebb bújtam Dylan-hez. Végig csókolta a nyakam, elképesztően jó volt erre felkelni. Fájdalmasan felnyögtem, amikor hirtelen abba hagyta. Még közelebb bújtam. "Jó reggelt babyboy." Suttogta édesen bele a fülembe. Hátrébb húzódtam és a párnámra döntöttem a fejem, az nap először ki nyitottam a szemem és egy csodával találtam magam szembe. Végig simított az arcomon, és én mosolyogva bele dőltem. Aztán hirtelen felébredtem, át vettetem a lábam a derekán és a mellkasára tettem a kezeim. Vággyal a szemében nézett  vissza fel rám. Felült át ölelte a derekam, aztán már is én voltam alul.

***

"Nem mondod komolyan!?" Tayler-nel voltunk, én Dylan, és Bryce. éppen ő akadt ki amikor elmeséltem neki hogy mi történt Aaron-nal. "Remélem valamelyik testrésze egy kicsikét, nagyon eltört mire elment. Elvigyorodtam és felnevettem, hátra dőltem Dylan karjaiba és úgy beszéltünk tovább. "Nem, bár így utólag bele gondolva tökön kellett volna rúgnom." Ez a mondat után oda raktam a kezem az államhoz mintha nagyon gondolkodnék. Aztán felnevettem. "Na de, azért látom volt ki meg vigasztaljon a történtek után." Kacsintott rám Tayler. Megforgadtam a szemem, és úgy néztem végig a vigyorgó fiúkon, még a mögöttem terpeszkedő személy is vigyorgott. Rá csaptam a felkarjára és felnevettem. "Fogjátok be!"

Később videó játékoztunk még pár órát. Mondtam már hogy istentelenül jó vagyok? Ez most nem ego volt, igazam van. Mikor már harmadszor vertem meg Tayler-t ugrott be mellém Dylan. Vigyorogva vedte fel a játék konzolt. "Akkor kezdjük, babyboy." Megforgadtam a szemem, de azért én is elvigyorodtam. "Babyboy?" Húzogatta a szemöldökét Bryce. "Shh!" Szólaltunk meg egyszerre Dylen-nel. "Úú, figyeled azt az összhangot?" suttogta oda Tayler-nek Bryce.

Döntetlen lett. Elismerően néztem Dylan-re. "Szép." "Nem, te vagy a szép." Megforgadtam a szemem, de azért közelebb hajoltam hozzá és megcsókoltam. "Jujj!" Ugyan az a örömittas suttogás mint Nicole-nál.
Később rendeltünk pizzát, nem volt több hely kint csak három szék a pultnál. Már elkezdtem volna állva enni neki támaszkodva a pultnak, amikor két erős kar beültetett az ölébe. Elmosolyodtam, és hátra dőltem, és úgy edtem tovább néha-néha lopva egy szeletet a pizzájá-ból. Tökéletes délután, tökéletes barátokkal, és a tökéletes pasival.

***

Ki jöttünk az udvarra és egy ideig itt hülyültünk a fiúkkal, de egy idő után vissza mentek játszani, így kettesben maradtam Dylan-nel. Bryce éppen hogy át lépte az ajtó küszöbjét, de már neki esett a nyakamnak Dylan. Felnyögtem, amikor elkezdte kiszívni egy pontban. Ismét a hinta ágyban ültünk, akár csak az első csókunknál. Mintha tudná mire gondolok fel nézett és egy szívmelengető fél mosollyal nézett vissza rám. "Hosszú utat tettünk meg az első csillagos esténk óta, nem gondolod?" Eközben fel nézett a csillagokra. Elmosolyodtam, és a csillagokról vissza néztem rá. "Hát elég sok minden történt, ez volt életem legszebb és legforgalmasabb hete." Lesütöttem a szemem, és oldalra néztem. Benyúlt az állam alá, felemelte és újra találkozott a tekintetünk. "Egyszerűen csoda szépe vagy. Életem legszebb hetét köszönhetem neked, és most mondj nyálasnak vagy küldj el az isten háta mögé, mert megtenném, de én beléd szerettem." Végig simított az arcomon és a szám sarkába csókolt. Lesokkoltam, belém szeretett? Te jóságos ég! Csak tátót szájjal néztem rá, aztán miután magamhoz tértem bele néztem azokba a vágyakozó mogyoró barna szemekbe. "Nem hiszem, hogy jobban szeretsz, mint én téged." Ezután én csókoltam meg, de én rendesen, szenvedéllyel.

Közös Életük Kezdete[Befejezett]Where stories live. Discover now