"Légyszi!" Nicole hangosan felkiáltott a FaceTime közben.
"Tudod mennyire szeretlek, de a válasz nem, még nem vagyok képes rá!" Mondtam már másodjára.
"Elnézést , nem kifogást akartam hallani.'' Kezdett el gúnyolódni, miközben a szemét forgatta. "Nem akarsz találkozni néhány rajongóval? Jó buli lesz!"
Nicole úgy tervezte, hogy spontán összejövetelre kerüljön sor a ligetben, semmilyen biztonsággal. Úgy gondolta, hogy szórakoztató lesz, néhány ember jelenik csak meg, képeket készítünk és elleszünk. De amit nem tudott, az, hogy minél több ember jelenik meg, annál nehezebb lesz elmenni. Ezért kellett valamilyen típusú biztonság.
"Én csak ... nem gondolod, hogy valami őr kellene , vagy nem kéne meg próbálni ütemezni, hogy mindenki szervezett legyen?"
"Oh, brü hü. Nem vagy bevallásos." Kezdett el magyarázni, közben én csak csendesen hallgattam és kuncogtam.
"Csak azt mondom, mi van, ha sok ember jön el? Hogyan kezelhetjük azt a sok embert védelem nélkül?"
"Figyelnének ránk." Vont vállat. "Csináljuk! Kérleeeeek!" Elkezdett kiskutya szemeket csinálni, és le biggyesztette az ajkát. Sóhajtottam a vereségben és bólintottam. Erre örömében tapsikolni kezdett.
"Rendben."
***
A fejem forgott és kalapált, miközben a padra ugrott mellém Nicole. Ez a találkozó valójában nagyon bizarr és szórakoztató volt, de kimerítő is. Egy ideig aggasztott a helyzet, de végül , amikor egy csomó tizenéves lány mosolygott ránk széles körben, megnyugodtam.
Nicole és én rendeltünk egy ubert, amikor egy padon ültünk a gőzös napsütésben. Az időjárás nedves volt. Minden energiámra szükségem volt, hogy ne törjek ki verejtékezésben. A kezem az arcomat legyezte, hogy megpróbáljon levegőt küldeni, de alig sikerült. Úgy éreztem, hogy lángra fogok kapni.Az én kis halálesetemet egy távoli duda szó szakította meg. Ez volt az uber-ünk. Elindultam az autó felé, Nicole-al, miközben megkönnyebbülten felsóhajtottam. Alig vártam már hogy belépjek a légkondicionált Nissan furgonba.
A szemem elkerekedett, és a telefonom a kezeimből kieset, amikor egy kemény mellkasba ütköztem. Miért vagyok olyan átkozottul ügyetlen? Megráztam a fejemet zavaromban, és kerültem a tekintetét, ahogy lehajoltam, hogy felvegyem a már megrepedt telefonomat. De rájöttem, hogy a személy a kezében tartja, és intett nekem, hogy vegyem el. Most már megnéztem őt, és rájöttem, hogy ez az a srác, akinek már egyszer neki ütköztem .
"Meg kell védenem a mellkasom ha ezt többször is el játsszuk." Átadta a telefonomat és vigyorgott. Vállat vonva éreztem, hogy az arcom kipirult. "Egyébként nem hívtál fel. " Morcosan felhúzta az egyik szemöldökét.
Zavartság töltötte be a sötét mogyoró szemét, ahogy megkérdeztem. "Mi?" Kicsit felnevetett, és elvette a telefonomat. Várj, hagyom, hogy egy idegen kutasson a telefonomban? Furcsán néztem rá, ahogy keresgélt a névjegyzékek között, aztán rákattintott egy "Dylan" nevű személyre.
Csak mutatott rá, és aztán rájöttem, múltkor amikor elhagytam a telefonomat a Starbucks-ban, hozzáadta a számát a telefonhoz. De miért? Azt gondolta, barátok lehetnénk? Úgy értem, mindig találkozom új emberekkel, de kényelmetlenül éreztem magam, hogy egy idegen teszi ezt meg.
Megmarkoltam a telefont, kikapcsoltam, és a zsebembe csúsztattam. "Uh, nem tudtam, hogy odaadtad a számodat." Beharaptam az ajkamat, és nem tudtam a szemébe nézni.
Megdöntötte a fejét, és kijelentette. "Nos, hogy ha rossz hangulatban vagy, nem tudom, azt hiszem, akkor, teszem fel ha valaha szükséged van valakire, akivel beszélni szeretnél. Hívj fel." Vállat vont, és félig elmosolyodott. Kicsit hunyorítottam a szemem, meglepve, hogy őt is érdeklem. Úgy néz ki, mint a tipikus szívtipró, amely a gimnáziumban ellopná az ember szívét.
"Nem vagyok nagy Casanova, tudod?" Úgy mondta, mintha tudná, mit gondolok. Aztán közelebb lépett, és éreztem, hogy a testemet kirázza a hideg és egyben felmelegszik. "Általában" Suttogta, és elvigyorodott. Megforgadtam a szemem, és megpróbáltam nem nevetni. Nem akartam növelni ezzel, a már így is óriási egoját.
" Mindegy is, mennem kell." Gyorsan, megváltoztattam a témát mielőtt tovább pirulnék, és elindultam a kocsi felé.
"Még meg sem kaptam a neved.” Kiáltotta utánam. Nem tudtam, hogy biztonságos-e elmondanom neki, de újra gondolva az egész internetnek van hozzáférése az egész életemhez, így egy név semmit nem árthat.
"Jackson". Válaszoltam, közben a nap megvakította a szemem, és egy kicsit felnyögöttem a fájdalom miatt. Képes voltam vissza nézni, hogy a nevemet elmondjam, és a még épp szememmel nézegettem rá. Megállt, és csak felhúzta az ajkát, amikor megpróbálta abbahagyni a nevetést. De annyira nyilvánvaló volt, hogy bent tartja.
"Nos, még találkozunk, Jackson." intett, és bólintottam. Nem tudom, mit fogok csinálni a számával, de határozottan nem fogom használni. Nem kell egy másik barát, mint Bryce. Azt hiszem elég egy. Ő nem meleg, és nem hazudik.
Végül beültem az uberbe, ahol Nicole már ott volt, és rám várt. Amint becsuktam az ajtót, felsóhajtott. "Milyen finom kis husi van oda kint. Már köhögöttem ahogy nevetem. "Valójában fogalmam sincs ki ő, vonzó, de én ki estem, biztos vagyok bennenhogy nem meleg."
"Egyetlen pasi sem hetero, aki ennyire cuki." Magyarázta , mintha annyira nyilvánvaló lenne.
Ellenkeztem ."Valójában Shawn Mend..."
"Mindegy felejtsd el, igazad van."
Izgatottan felhúzta a szemöldökét. "Megkaptad a számát?"
"Mondjuk" Megpróbáltam elmagyarázni. "Pár nappal ezelőtt beírta a telefonomba"
"Várjunk, te már találkoztál vele ez előtt?"
"Igen, épp pár napja ütköztem belé, és véletlenül ma is találkoztunk egymással." Kissé felnevettem. Nicole felvonta a szemöldökét, és szélesen vigyorgott. "Ó, drágám, ez nem véletlen volt!"
Vállat vontattam. "Tényleg az volt." Megforgadta a szemét, és csendben maradt az autóút többi részében, elvigyorodott. Megráztam a fejem, és nevetettem rajta.
ESTÁS LEYENDO
Közös Életük Kezdete[Befejezett]
RomanceLábadozva az első szívét össze törő kapcsolata után, Jackson Krecioch nem hisz már az igaz szerelemben. Valójában feladta hogy az első kapcsolata után újra próbálkozzon, azok után amit vele tett az exe, Aaron Fuller. Egy hónap sírás után, felismeré...