Chapter 62

645 44 1
                                    

//Sziasztok drágáim ♥️ a következő rész helyenként 18+ tartalmaz aki nem szerizi az ilyet annak nem pont ezt a részt ajánlom. Most próbálok először ilyet írni, szóval jól jönne a visszajelzés.🤷❤️ Ha tetszett esetleg lehetséges, hogy többször is lesz hasonló, ha nem akkor pedig vissza térünk az eddigiekhez.😄💪 Nade jó olvasást imádott írótok vik, ego pls😄❤️ Pusszancs//

Dylan szemszöge-

Gyönyörű szemeivel szerelmes pillantással jutalmazott, majd az államat maga fele húzva ajkaink csókban forrtak össze. „Amikor először találkoztunk, és te kijelentetted, hogy na majd te ki fizeted nekem, annyira zavarban voltam. Sosem gondoltam, hogy egy olyan eszméletlenül jó pasi figyelmét is felkelthetem, erre te minden egyes mozdulatoddal ellent mondtál nekem. Az első 'nem randinkon' amikor a hátam mögé lépve csókokkal lepted el a nyakam, nagy erőfeszítéssel tudtam csak ellen állni neked. Te még is megértetted és nem kezdtél úgy nyomulni mint Aaron, és az a sok gyengédség ami felőled jött az irányomba mérhetetlen vágyat ébresztett bennem, hogy téged mindenképpen tartssalak  meg.” Édesen elmosolyodott mondandója végén, állát a mellkasomon pihentetve nézet fel rám. Elmosolyodtam és végig simítottam az arcán, a világ legboldogabb embere vagyok azóta, hogy ez a csoda az enyém. „El sem hiszem, hogy elfoglak venni! Alig várom már, azután csak az enyém leszel!” „Most is csak a tiéd vagyok. És örökké is az maradok!” 

Végig csókoltam arcának minden egyes centiméterét, amikor lefelé haladva a nyakán egyszer csak felkacagott. Csodás volt ez a hang, imádtam amikor én válthatom ki belőle. Újból megcsókoltam ugyanott ahol az előbb, viszont ezúttal nem mozdultam az a pont körül. Hangosan nevetett, és próbált kiszabadulni a karjaim közül. Egyszempillantás alatt felette voltam, karjait a feje felett leszorítva birtokoltam a testét. A nyaka másik oldalán is megkerestem ugyan ezt a pontot, és élvezettel hallgattam, ahogy  a nevetése szép lassan át váltott vágytól teli nyögésekké. Ahogy egyre lejjebb csúsztam, és már a mellkasát csókolgattam a nevemet nyöszörögve próbálta kiszabadítani a kezét. Az egyiket elengedtem, kémlelve minden apró mozdulatát. Viszont a kiszabadított kezét szinte ösztön szerűen mélyesztette el a hajamban. Mindketten felnyögtünk, én a hajamat egyre erősebben húzó keze érintése miatt, ő pedig az alhasa nyomán ejtett szívás nyomok véget. Gerince ívben feszült meg alattam, majd másik kezét is elengedve át karoltam a derekát. Szabad kezével felhúzott és egy forró csókban forrtak össze ajkaink. Perceken át csak faltuk egymást, csupasz testünk minden egyes része össze dörgölőzött. Lábait a derekam köré kulcsolta és a lehető legközelebb húzott magához. Fejét a nyakamba fúrta, majd nyakam egy pontján erősen szívni kezdte. Kezeimet derekától a hátára simítottam, fordultam egyet így már lovagló ülésben ült rajtam. Egy fél percig csak egymás vágytól fűtött szemeibe néztünk, aztán én is felültem és egy újabb csókba húztam őt. Az ölemben elkezdte ringatni a csípőjét, ezzel még intenzívebb érzést kiváltva kettőnkből. Egyre hangosabb nyögéseink árasztották el a szobát. Egyre gyorsabban ringadta a csípőjét, ezzel egyre nagyobb extázisba kergetve mindkettőnket. Az eddig lehunyt szemeimet az előttem lévő csodára vezettem, majd szemeimet lesem véve róla nyúltam az éjjeli szekrényem felé. Amikor felmutattam az ezüst fólia csomagot, egyik nyakamat ölelő kezét le engedve elvette tőlem. „Elképzelhetetlenül szeretlek!”

***

Kábé egy óra múlva ébredtem fel újra, valami hiányzott mellőlem aztán észre vettem, hogy nincs mellett az én babyboy-om. Felkaptam a földről a boxerem majd a pólómat kutatva jártam körbe a szobában. Viszont a kereset darab nem volt sehol, más ruhákkal ellentétben. Úgy döntöttem, hogy inkább félmeztelen maradok. Amúgy is sejtem hol lehet a póló. Le érve a lépcsőn, a konyha felől hallottam hangokat. Jackson nekem háttal a boxerben, és a pólómban csinált éppen késői vacsit. A füléhez szorított telefonon beszélt valakivel. Teljesen bele élte magát a főzésbe és a derekát ringatva vágta apróra a zöldségeket. Az ajtó félfának dőlve néztem őt, tekintetem pedig valahogy mindig délebbre vándorolt.

„Igen, és képzeld mindenhol rózsák voltak! Igen tudom, ne is mond! Nekem biztos, hogy ő az igazi. Jajj Gigi, hogy lehetsz ennyire perverz, jó de akkor sem tehetsz fel csak úgy egy ilyen kérdést!- itt zavarában felnyögött- Igen, most örülsz?! Nem, nem kapsz részleteket!” Élvezettel hallgattam az egyik legjobb barátnőjével vitatott beszélgetést. Majd megvártam amíg biztonságosan letette a kést, majd nesztelenül mögé lopództam. Két kézzel, benyúltam a póló alá és átkaroltam a derekát. Nagyot nyögött, ahogy hirtelen ismét éreztük egymás testének melegét. Tisztán hallottam, Gigi következő kérdését. „Jézusom Jackson ha ennyire kanos vagy miért nem ébreszted fel és mászod meg újra?” Nem kellett látnom az arcát, hogy tudjam teljesen vörös. Ki vettem a telefont a füle és a válla közül, majd a sajátomhoz elmelve válaszoltam miközben már az első érzéki csókot elhintettem Jackson nyakán. „Nos itt a megmászni való egyed beszél, babyboy pár óra múlva majd vissza hív.”

Közös Életük Kezdete[Befejezett]Where stories live. Discover now