Chapter 10

1.2K 80 1
                                    

"Tényleg? Na és mit szeretnél?" Somolyogva néztem rá. Kacéran a szemembe nézett és úgy válaszolt. "Lennél az akivel, másoknak megbotránkoztató dolgolat tehetek?"  Egyszerre meghökkentem attól amit mondott, és elpirultam. "Ezt vegyem egy randi felkérésnek?" Azok a gyönyörű mogyoró barna szemek vissza néztek rám. "Ha egy vacsorára gondolsz amit elképesztően nyálas környezetben fogyasztunk el akkor igen, ez egy randi meghívás." Nicole ismét csak a fejét kapkodva figyelte az eseményeket, aztán magához térve pupillái kitágultak. "Uram isten, ti tényleg randit szerveztettek amíg itt álltam? Ez annyira édes, el sem hiszem hogy szemtanúja lehetek egy gyönyörű kapcsolat kezdetének." Csak mondta, és mondta engem nem jutva szóhoz. Dylan egy ideig mosolyogva hallgatta, de aztán miután úgy tíz perc is eltelt nem tűnt már annyira türelmesnek. Végül én szakítottam meg Nicole áradozását. "Jó." Mindketten felém fordultak, Nicole pedig abba hagyta a beszélést. "Jó?" "Jó?" Mindketten egyszerre szólaltak meg, aztán végül Dylan folytatta. "Mi jó?" "Benne vagyok egy rendes vacsora randiban." Mosolyogva figyeltem reakcióját, először meglepődött hogy ilyen hamar igent mondtam, de aztán rögtön vissza jött pár másodperc múlva a megszokott magabiztos énje. "Nos ez esetben holnap eljössz velem vacsorázni?"  "Igen." Nicole ezen a ponton kapott fangörcsöt és kezdett el ölelgetni minket.

Amint haza értem már elég késő volt, mégsem tudtam aludni. Csak most fogtam fel hogy Dylan randira hívott. Teljesen felpörögtem a ténytől hogy holnap együtt vacsorázom vele. Lassan már éjfél körül járt mégse tudtam elaludni.

Hirtelen megszólalt a telefon az éjjeli szekrényemen. Ki kereshet ilyenkor? Elmosolyodtam mikor megláttam ki írt. "Te is annyira vágyol, már a találkozónkra mint én?"  Nézegettem még egy ideig bamba mosollyal, mielőtt válaszoltam. "Egy tény hogy nem mondhatom, hogy nem akarlak újra látni." Szinte azonnal vissza írt. "Ó, szóval azt mondod hogy epekedve várod már hogy újra láss és megcsókolhass?" Még egy kacsintos szmájlit oda tett a végére megerősítve a mondandóját. Megforgadtam a szemem, bár tényleg gondoltam rá hogy újra csókot add a nyakamra vagy máshová. De ezt neki nem kell tudnia. "Szerintem épp hogy te akarsz megcsókolni engem." El sem hiszem hogy elküldtem, pár percig néztem mielőtt rá mentem a küldésre de rá vettem magam. Leláttamozta és már azt hittem nem ír vissza, mikor megcsörrent a telefonom.

Ő volt az és máris gyorsabban vert a szívem. Elhúztam a zöld gombot és felvettem. "Tudod ilyenkor már nem illő telefonálni." "Mégis felvetted." "Igaz." Csendben maradtunk, egy rövid időre aztán Dylan megtörte a csendet. "Még azt sem tudom hogy hol laksz, így hogyan menjek érted holnap?" Igaza volt, és egyben édes dolog is hogy értem akar jönni. "Majd elküldöm a címem sms-ben. Na de várj és ha valami zaklató vagy?" Elnevette magát aztán válaszolt. "Igazad van, rád könnyen rád tudnék kattani. Ha az enyém lennél sosem engednélek el." Édes volt, túlzottan is. "Megint elő jött a birtoklás mániád." "Amikor veled beszélek mindig."

"Te most flörtölni próbálsz velem?" "Nem próbálok, flörtölök veled." "Álmos vagyok, holnap beszélünk még." "Remélem is, és észre vettem hogy tereled a témát, még telefonon keresztül is érzem a zavarod." "Maradj csendben." "Rendben, babyboy." És itt tettem le a telefont.

Másnap amint felkeltem írtam Dylan-nek és rendkívül esemény dús beszélgetést folytattunk. Valahogy képes volt minden témából ki hozni valami pajzán dolgot. Egy idő után már nem tudtam nem nevetni rajta. Ez miatt természetes mindig nagyon büszke volt magára miszerint a napja csúcsa hogy megnevetetett. Elmosolyodtam mikor ilyen dolgokat írt. De valahogy mindig vissza tértünk a pajzán viccekhez. Később át mentem Nicole-hoz és vele tartottunk csajos délután. Épp arcmaszkot tett az arcomra mikor Dylan ismét valami pajzán viccet küldött de szerencsémre elég gyors voltam mielőtt Nicole elolvasta volna, ő már csak a nevét látta. Természetesen amint meglátta hogy dögös pasi Dylan-nel beszélgetek egy kis előadást kaptam hogy olyan édesek lennénk együtt, de amint a biztonságos szexről kezdett el papolni leállítottam.

Amint haza értem már a nap jó része elment és már csak készülődni volt időm. Már épp a zakómat vettem fel mikor csöngettek. Megjött Dylan , amint ki nyitottam az ajtót Dylan egy hatalmas virág csokor mögül tekintett vissza rám. Már értettem hogy miért kérdezgette melyik a kedvenc virágom. Rendkívül lélegzetelállító kilátást nyújtott mi tagadás. "Hello babyboy, akkor kezdődhet az este?

Közös Életük Kezdete[Befejezett]Où les histoires vivent. Découvrez maintenant