Chapter 21

922 54 6
                                    

Másnap tökéletes napot töltöttünk el a többiekkel együtt, voltunk kaszinóban és meglepetésemre a félkarú rabló nem nyelte el az összes pénzem. Sőt, még nyertem is! Ami nem olyan nagy hír, mivel utána már el is úszott a póker asztalnál. Mickey biztatott hogy kezdjek új játszmába, de én teljes mértékben elenne voltam. Na meg nem is volt az én világom. Később elmentünk kajálni, egy gyorsétterembe. Dylan-nel szinten egyszerre néztünk össze, a második randink emlékére. Más körülmények között már rég a nyakamat bújná, viszont most Nicole és Zack közé kerültem ültetéskor. De még az is megfelelt hogy velem szemben ült le, kihasználva hogy így lábunk tökéletes mértékben eléri a másikat. Viszont a nap haladtával a csoport ketté vált, és külön utakra váltunk. Természetesen külön csoportot jelöltek ki nekünk, azt érvnek használva hogy ismét eltűnnénk, több mint egy napra. Bár nehezemre esett bevallani, igazuk volt. Már olyan szinten függtem Dylan érintéseitől hogy az kimondhatatlan. Így én Tayler és Zack társaságát élveztem, míg Dylan, Nicole, Bryce és Mickey hármasát kapta.

Tayler felhozta hogy mi lenne ha elmennék egy kisállat üzletbe, mivel ott cuki állatokat nézhetünk, és kitudja még meg tetszik valami. Így is tettünk, már meg is volt hogy hova megyünk. Én út közben Dylan-nel váltottam értelmesnek nem nevezhető párbeszédet.

-„Oh kérlek babyboy, ments meg! Nicole teljes mértékben rajongó üzemmódban van."
-„Te kis mázlista, és még panaszkodni merészelsz!?"
-„Te csak ne pimaszkodj, mert amint újra a kezeim között tudlak iszonytalanul elfenekelek."
Vigyorogtam mint egy tejbe tök, és nem tudtam nem élvezni a helyzetet.
-„Hmm, ne fenyegetőz, mert a végén még szavadon foglak!"
-„Ugye neked szánt szándékod, hogy kiderítsem hogy hol vagy és ott helyben magamévá tegyelek?"
-„Nem kell ki deríteni, meg is mondhatom." Ehhez még küldtem neki egy kacsintó fejet is.
-„Ki készítesz!"

Ezután elraktam a telefonom a zsebembe, és inkább az útra figyeltem sokkal nagyobb kedvel.

Út közben a kezem magam mellett lóbáltam, és úgy haladtam előre. Amikor észre vettem, hogy a mögöttem jövő Tayler Snapchat videót készít éppen. Aztán pár perccel később mikor a figyelmem már nem rá összpontosult, hanem az előttem lévő útra, megpróbálta rá kulcsolni a kezét az enyémre. Természetesen nem hagytam neki és fura szemekkel néztem vissza rá. De amint megláttam hogy még mindig vesz azzal az átkozott kamerával megforgadttam a szemem. „Hűséges, gratulálok Dylan! A barátod nagyon hűséges!"

Végül a kisállat boltban nem vettünk semmit de Tayler kinézett magának még egy kiskutyát. Csak ugyebár haza felé úton nem akarta be zsúfolni a hátsó ülésre. Így úgy döntött hogy inkább az otthoni állatkereskedésbe nézz majd be. Én tökéletesen elvoltam magammal, na nem félre érteni! Beültem a kiskutyák közé, és élveztem hogy elárasztanak szeretettel. Hangosan nevettem amikor egy kiskutya az orromat nyalogatta oly nagy bele élessel. Persze a nevetésemre többen is felfigyeltek, de én nem igazán törődtem velük. Inkább csak jól éreztem magam, az elképesztően édes kiskutyák közepén.
Aztán délután, miután a csapat újra találkozott, ismét elmentünk kajálni viszont most már a hotel éttermét tűztük ki célul. Ehhez azonban először mindenkinek szüksége volt egy zuhanyra, az egész napos csatangolás után a pukkasztó hőségben. Nem fértünk el egy liftben, nem meglepve vele minket. De szerencsénkre kettő lift volt. Viszont mi így is külön akartunk menni Dylan-nel. Bryce csak mosolyogva forgatta a szemét. Nicole pedig azzal a fura csillogással a tekintetében nézett ránk, míg a lift ajtó be nem zárult az arca előtt.

„Ah, édesem tudnál várni egy pillanatot? Már nem bírom ki a fenti mosdóig." Rá mosolyogtam és mutattam hogy menjen csak. „Nem halok bele egy kis várakozásba." Egy gyors csókot lehet az arcomra, és már is a mosdó felé sietett. Még egy darabig utána néztem, de egy idő után vissza fordítottam a fejem a lift ajtó felé.
Na már most, említettem hogy Tayler rakott ki rólam egy Snap videót ugye? Nos igen amint kinyílt a lift ajtó igen is éreztem a szociális média hátrányait. „Hello édesem hiányoztam?"

//Vessetek megde muszáj volt új részt kiraknom, nem bírtam tovább és hát szerintem nincs elenetekre egy nap két rész 🤔❤️//

Közös Életük Kezdete[Befejezett]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora