10

120 28 23
                                    




"J-jimin?"




"Kau buat apa ni?" Soal jimin dengan pandangan kosongnya.




"A-aku.." disebabkan hati yang berdegup dengan tersangatlah laju, min min tergagap gagap disitu.




"Yah!" Jimin yang masih menanggung beban berat badan tae min mula bersuara.




"N-nae?"




"Berapa berat badan kau ni? Lenguh lah.." jimin dengan nada selambanya.





"Yahh!! Kalau macam tu lepaslah!!"




"Arraseo"




"Argghh!"




Tae min jatuh gedebuk di atas lantai yang basah. Dia mengaduh menahan sakit apabila punggungnya terhentak di atas lantai yang licin itu.



"Yahhh! Sampai hati kau.." min min mengetap bibir bawahnya.




"Waee? Kau yang suruh lepas tadi kan?" jimin menyilangkan tangan ke dada bidangnya.




"Kalau ye pon jangan lah.. sob sob~" air mata min min mula bertakung.




Dia lantas menekup mukanya dengan kedua belah tangan. Jimin yang hanya tadi memerhati bertukar cuak. Kenapa sakit ke?





"K-ke.. kenapa ni?" Jimin lantas duduk melutut bersebelahan gadis itu.




"Kau lah! Tengok ni habis basah!"




Tae min menumbuk numbuk bahu jimin kegeraman sambil menunding jari ke arah bahagian belakang skirt nya yang habis basah. Syabas jimin atas tindakan bijak kamu! *tabik hormat*




"Mianhae.. aku tak sengaja" jimin menggosok gosok belakang lehernya rasa bersalah.




Tae min yang tadi sedang duduk cuba untuk berdiri dengan bantuan jimin. Bahu gadis itu dicengkam oleh park jimin bantu gadis itu bangun.




"Apa kau buat ni? Sekarang kan dah habis waktu sekolah?" Jimin menyoal sambil perlahan lahan melepaskan pegangan tangannya.





"Aku kene denda. Ni semua kerja si bebal hoseok yang tak reti nak buang sampah ke tempat yang sepatutnya. Dah aku yang jadi mangsa si tak guna yoongi tu" min min mengelap air matanya yang masih bersisa.




"Oooo kau okay tak ni? Belakang skirt kau basah tu"




"Aku okay.. tak pelah sikit je ni" min min mengibas kibas skirt nya yang memang basah habis.




"tapi macam mana kau nak balik nanti? Hurmm chakamman! Aku pergi ambil seluar lebih aku. Tunggu kejap" jim8n berlari keluar dari tandas meninggalkan min min keseorangan disitu.




"Eh takpaya-" tae min lantas terdiam sambil belek belek belakang skirt nya.

___________\\______


"Dah ke belumm?!" Jimin menjerit dari luar tandas.




"Kejapp!"




Tae min melangkah keluar dengan memakai seluar sekolah milik park jimin. Jimin menoleh dan pandang tae min atas awah. Jimin mengemam bibirnya menahan ketawa bila melihat tae min memakai seluarnya yang agak besar.




[OG] HEALER +//pjmWhere stories live. Discover now