Lgu fev gua gais :') ♥_______________________
"Bagitau min semuanye oppa!"
"B-bagitau apa? A.. apa min cakap ni?"
"Sejak dua menjak ni taemin asyik termimpikan seseorang. Seorang budak.. taemin tak berape jelas dengan muke die. Taemin yakin tu bukan mimpi. Tapi lebih kepade memori atau sesuatu yang taemin dah lama lupakan.. jadi tolong jelas kan semua nya...
Apa yang taehi oppa dan jimin rahsiakan sebenarnye? Kenapa cara oppa bercakap dengan jimin seolah olah korang dah kenal lama? Jangan jangan-"
"Kim taemin!"
Taemin lantas menoleh ke arah pintu utama rumah. Kelihatan jimin merenung tajam anak mata kim taemin.
Dahi taemin mula berkerut.
"Yahh! Apa ni?! Lepaslah!"
Secara tiba tiba lengan gadis itu dicengkam kuat oleh jimin. Taemin cuba menempis tangan jimin beberape kali minta dilepas. Tapi usahanya sia sia. Jimin kuat gais :')
"Ikut aku" kata jimin sebelum menarik kasar lengan taemin ke luar rumah.
"Sakit! Lepas lah! Chakamman oppa! Aku tengah cakap dengan taehyung la! Yahh!"
Jeritan taemin hanya tidak dihiraukan oleh park jimin.
Jimin menarik taemin sehingga keluar dari rumah. Pintu utama rumah kembali ditutupnya. Die berpaling dan mencengkam kuat kedua belah bahu taemin menghadapnya.
Taemin hanya kaku merenung anak mata coklat gelap park jimin. Setiap kali jimin merenungnya membuatkan jantung gadis itu berdegup kencang. Tercekik air liur taemin disitu.
"W-wae?"
"Kau...
tak jawab lagi soalan aku..."
Anak mata taemin cuba lari dari terus merenung jimin. Dengan pantas gadis itu menundukkan wajahnya.
Tiba tiba tangan park jimin menyentuh dagu taemin lalu didongakkan wajah gadis itu. Die merenung dalam anak mata taemin yang sudah membulat besar. Terkijot weih.. kau tak terkejut? Author pon terkejut. Lol ape aku mengarut ah sambung semule.
"Kau.... tak suka aku ke?"
Soalan jimin itu memakukan taemin. Die pon tak pasti dengan perasaannya sendiri. Setiap kali die bersama dengan jimin, mesti jantungnya akan berdegup laju.
Patut ke die terima jimin? Tetapi dia masih tidak mengenali siapa sebenarnye namja bernama park jimin ini.
"A-aku... t-tapi.. bukan sekarang..."
"Nae?" Jimin mengangkat sebelah keningnya.
"Bukan sekarang.."
"Bukan sekarang? Maksudnye.. kau.. memang tak suka aku la?"
"Aniya! A-aku tak cakap pon.."
Jimin mengeluh kecil. Anak matanya yang tadi asyik merenung anak mata kim taemin kini turun ke bibir pink gadis itu.
Tiba tiba jimin seperti dipukau. (Ayt noob lol)
Perlahan lahan bibirnya mendekati wajah kim taemin. Tangan kanannya turun menarik dagu gadis itu rapat ke wajahnya.
YOU ARE READING
[OG] HEALER +//pjm
FanficPenyembuh? Ya. Luka yang lama dulu dia yang akan sembuhkan. "Lupakan segalanya dan bahagia dengan aku" -Healer Cast; - park jimin - kim taemin - kim taehyung - author kacak Start created : 25 jan 2018 End : coming soon