Bea POV.
"Snel, breng haar naar de operatiekamer!" Hoor ik iemand om me heen zeggen. Ik open langzaam mijn ogen en kijk verward om me heen. Ik ben in een groot gebouw, lig op een bed en word ergens heen gebracht. "Wat doe ik hier?" Vraag ik geschrokken. "Abby ze is wakker!!" Roept 1 van de mensen die langs het bed loopt waar ik op lig. Snel komt er een vrouw aangerend. "Bea herriner je je nog iets van je val?" Ik kijk abby met grote ogen aan. "Welke val?!" Vraag ik geschrokken. "Je bent van een cliff af geduwd Bea, bij die val heb je een flinke hersenschuddig en 2 gebroken benen gekregen" verteld Abby terwijl ik de operatiekamer word ingereden. Ze tillen me van dit bed naar de operatietafel, en toen voelde ik het. Ik sla een harde schreeuw uit terwijl ze me op de operatiekamer leggen. "Bea, Bea, shhhh..." sust Abby me terwijl ze zachtjes over mijn hoofd wrijft. Ik doe mijn ogen dicht en controleer mijn ademhaling, no way dat ik hier ga liggen huilen. "Bea, we gaan de botten in je linker en rechter onderbeen rechtzetten en vastmaken. Ben je der klaar voor?" Vraagt Abby zodra ze het infuus in mijn arm heeft gezet. Ik knik, en na een tijdje zak ik weg door de narcose.....
Bellamy POV
"Bellamy!?" Hoor ik Octavia roepen. Ik kijk rustig om me heen en realiseer me dat ik in een ziekenhuis bed lig. Ik kijk naar onder, en dan herriner ik het me weer. Een grounder heeft me neergestoken. "Octavia!" Zeg ik blij. Ze komt op me af gerend en geeft me een knuffel. Ik grom van de pijn zodra ze me stevig vast houd, waarna ze snel loslaat. "Sorry Bell" zegt ze met een grijns. "Maakt niet uit" zeg ik lachend. Octavia gaat naast me zitten, waarna ik haar vertel over de missie. Na een tijdje komt Abby binnen gelopen. "Hey Bellamy, hoe voel je je?" Vraagt ze terwijl ze mij controleert. "Het gaat prima" vertel ik haar, waarna ze me fronzend aankijkt. Harper komt paniekerig de kamer binnengelopen. "Abby Bea is wakker, en ze word gek!" Zegt harper in paniek. "Bea?" Vraag ik verward. Abby loopt snel achter Harper aan. "Bea woonde in het ruimteschip van ALIE helemaal alleen, de enige die zich niet had toegevoegd aan The Ark. Ze heeft het daar alleen overleefd. We zagen haar ruimteschip een paar dagen geleden landen in het groundergebied" verteld Octavia. Ik kijk haar verward aan. "Ze heeft tegen de grounders gevochten, maar is door 1 van hun van een cliff afgeduwd... Ze heeft allebei haar benen gebroken, geheugenverlies en een flinke hersenschudding" vertelt Octavia verder. "Hoe kan zei nog leven?" Vraag ik verward aan haar. "Geen idee, maar wie ze ook is, ik zou haar graag willen ontmoeten!" Zegt Octavia lachend. "Waarom dat dan?" Vraag ik met een glimlach. "Iemand die vanaf dat ze 7 jaar is alleen op een ruimteschip overleefd en daarna een val van een cliff heeft overleefd? Die meid klinkt alsof ze mijn beste vriendin kan worden!" Zegt Octavia blij. Ik lach. "Dan begin maar want vanaf nu ligt ze bij Bellamy op de kamer, zouden jullie haar in de gaten willen houden?" Vraagt Abby aan ons. Octavia en ik knikken, waarna ze de kamer ingereden word. "Ze is nu nog onder verdoving maar ze kan elk moment weer wakker worden. Ze was nogal in paniek, maar ik heb haar zo goed als gerust gesteld. Hier heb je een portofoon, als er iets is kun je me hiermee bereiken" zegt Abby en geeft Octavia de portofoon. "En ik dan?" Vraag ik aan Abby. "Jij bent gewond Bellamy, je moet rusten" zegt Abby met een glimlach waarna ze de kamer verlaat. Octavia staat op en loopt naar het bed van Bea dat 3 meter van die van mij afstaat. "Bea?" Vraagt Octavia zacht. "Octavia wat doe je?" Vraag ik lachend. Octavia draait met haar ogen. "Ik probeer haar wakker te maken, duhh" zegt ze waarna ze terug naast me komt zitten..