6.

247 5 0
                                    

Bea POV.

"Oh komop jongens, hoe kun je die nou niet raken?" Zeg ik geïrriteerd tegen de rest. Ze zijn messenwerpen aan het trainen, en ze bakken er echt niks van. "Als je meent dat je het beter kunt, ga je gang" zegt Harper tegen me en vouwt haar armen over elkaar. Ik haal mijn schouders op en ga op haar plaats staan. "Doe wel voorzichtig" zegt Kane en geeft me 3 messen. "Pff voorzichtig?" Zeg ik beledigd. Ik mik op de schietschijf en gooi het mes. Gelijk in de roos. "Waar heb jij dat geleerd?" Vraagt Monty verbaasd. "Ik heb 9 jaar alleen op een ruimteschip gezeten, wat zou ik anders moeten doen?" Zeg ik met een grijns. Ik doe een hand voor mijn ogen en gooi het tweede mes. "WHAT THE FUCK" hoor ik Jasper roepen. Ik haal mijn hand weg en zie dan dat deze ook in de roos zit. Ik lach. "Een van mijn vele talenten" zeg ik met een glimlach. "Zoals ik al zei, je zou ons nog eens wat kunnen leren" zegt Bellamy met een grijns. De rest kijkt me allemaal vragend aan. "Staar niet zo jongens, daar word je geen betere vechter van" zeg ik tegen hun en ga weer aan de kant zodat ze verder kunnen trainen.

-die avond-

Ik zit alleen op mijn kamer. Ik zit rechtop in bed, en kan absoluut niet slapen. Ik kijk op de klok, bijna 11 uur. Ik zucht en ga plat in bed liggen. Ineens gaat de deur open. Verbaasd ga ik rechtop zitten en kijk naar degene die binnen loopt. "Heey" zegt Bellamy en loopt richting het bed naast me. Ik blijf hem verbaasd aan staren. "Wat doe jij nu weer hier?" Vraag ik hem. "Ik kom hier slapen" zegt hij en legt een tas met spullen naast het bed. "Ik snap het niet... waarom?" Vraag ik hem met een frons en kijk naar hem. "Zoals ik vanochtend al zei" zegt hij. Hij draait zich om en kijkt mij aan. "Ik ga jou hier niet alleen laten" zegt hij met een glimlach. Ik grinnik. "Octavia wilde trouwens morgen wat met je gaan doen, vind je dat oke?" Vraagt hij terwijl hij zijn schoenen, broek en shirt uitdoet. "Tuurlijk! Octavia is geweldig" zeg ik hem met een glimlach. Bellamy grinnikt en gaat op zijn bed zitten. "Ik ben eigenlijk helemaal nog niet moe" zegt Bellamy en hij kijkt mij vragend aan. "Ik ook niet... zin om een film te kijken?" Vraag ik hem en zwaai met een film die ik van abby heb gekregen. "Altijd" zegt Bellamy met een grijns. Hij staat op en loopt naar de andere kant van zijn bed. Hij duwd zijn bed tegen die van mij aan. "Wat doe jij nu weer?" Vraag ik verward. "Anders kan ik het beeld toch niet zien, Bijtje" zegt hij met een duhhtoon en gaat in het bed liggen. "Bijtje?" Vraag ik verward en kijk hem fronsend aan. "Je bent net zoals een bij, lief en schattig totdat je te dichtbij komt" zegt hij met een grijns. Ik rol met mijn ogen. "Dan zou ik maar oppassen, want je ligt nu nogal dichtbij" zeg ik uitdagend. "Wat is het nu jammer dat ik jou steken helemaal niet erg vind" zegt Bellamy met een grijns en trekt me dicht tegen hem aan. Ik leg voorzichtig mijn hoofd op zijn borst. "Bellamy?" Vraag ik fronsend. "Jaa?" Vraagt hij. "Hoe noem je dit ook alweer? Wat wij nu doen?" Vraag ik hem terwijl ik maar niet op het woord kan komen. "Knuffelen?" Vraagt hij verbaasd en kijkt me aan. "Bea, ga me nou niet vertellen dat je nog nooit iemand hebt geknuffeld" zegt hij en hij kijkt me heel verbaasd aan. "Dan zeg ik het niet... maar toch is het zo" zeg ik grinnikend. "Dan hoop ik dat je eerste knuffel sessie je bevalt" zegt hij met een glimlach en trekt me dichter tegen hem aan. "Het is geweldig. Zo warm en rustgevend. Alsof al mijn problemen er niet meer zijn" mompel ik en doe mijn ogen dicht. Ik luister naar bellamy zijn hartslag. "Slaap lekker Bijtje" fluisterd Bellamy in mijn oor. "Slaap lekker" mompel ik terug waarna ik langzaam in een rustgevende slaap wegzak.

Bellamy Blake.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu