5.

244 6 1
                                    

-1 week verder-
Bellamy POV.

"Bellamyyyyyy" hoor ik iemand naast me zeggen. Ik zucht. "Laat me slapennn..." mompel ik en ga weer goed liggen. "Dan wacht Abby nog maar een dag met het verband eraf halen zodat je weer aan het werk kunt, wat jij wil" zegt Bea. Gelijk schieten mijn ogen open en kijk ik Bea blij aan. "Ik ben al wakker!" Zeg ik blij en ga rechtop zitten. Bea glimlacht naar me. "Lucky bastard" mompelt ze. Ik grinnik. Abby komt de kamer binnenlopen. "Goedenmorgen B&B" Zegt ze met een glimlach. Bea en ik grinniken. "B&B, serieus? Kon je niks beters verzinnen?" Zegt Bea en rolt met haar ogen. Ze rijd met haar rolstoel een stuk naar achter zodat Abby erbij kan. Ik trek mijn shirt over mijn hoofd. "Fietfieww!!" Hoor ik Bea fluiten. Abby begint te lachen. "Sorry voor je borsthaar" zegt Abby, en voordat ik het merk trekt ze het verband met tape en al er in 1 keer af. Ik grom van de pijn. "Pff mietje" hoor ik Bea vanaf de andere kant van de kamer zeggen. "Bea niet iedereen is zo hard als jou eah" zeg ik tegen haar en ga mijn bed uit. Ik strek mijn armen uit, eindelijk na een week tijd. "Thanks Abby, je bent de beste" zeg ik tegen Abby en geef haar een knuffel. "Geen probleem, wel rustig aan doen eah!" Zegt Abby nog voordat ze de kamer uitloopt. "Waar wacht je nog op? Hophop, werken jij!" Zegt Bea met een grijns. Ik trek mijn shirt over mijn hoofd en kijk haar geamuseerd aan. "En jou hier alleen laten? Hell no" zeg ik tegen haar. Ik trek snel mijn schoenen aan en loop dan richting Bea. Ik pak de achterkant van haar rolstoel vast en buk een beetje. "Jij gaat gezellig mee, de beveiliging kan nog wat van jou leren!" Zeg ik en begin haar rolstoel richting de deur te duwen. "Woooww wacht!" Zegt Bea snel. "Ik ga nergens heen zonder mijn haar vast te maken" zegt ze en vouwt haar armen over elkaar. Ik schud lachend mijn hoofd en pak een haar elastiekje van haar nachtkastje af. Ik geef het aan haar en ze maakt een knot in haar haar. "Zit het zo goed?" Vraagt ze en ze kijkt me aan. "Prima" zeg ik met een glimlach en dan gaan we verder naar buiten om te trainen. Zodra we buiten zijn loop ik richting het trainingsveld. "Bellamy?!" Hoor ik Kane gelijk roepen. Ineens komen er allemaal mensen op ons af gelopen. "Oh god..." hoor ik Bea mompelen. "Relaxxx" zeg ik nog tegen haar voordat ik in een knuffel word gehouden door iedereen. Zodra iedereen me los laat loop ik terug naar Bea en draai haar om. "Jongens, dit is Bea" stel ik haar aan de rest voor. Bea zwaait awkward. "Ik ben Kane, aangenaam. Ik ben de leider van de beveiliging en de kanselier van Arkadia" zegt Kane en schud Bea der hand. "Bea, en ik heb geen idee wat kanselier zijn inhoud. Maar het klinkt cool" zegt ze met een glimlach. Kane lacht. "Het betekent kort samengevat dat ik de baas ben hier" vertelt hij haar. Bea kijkt hem met grote ogen aan. "Excuse moi" zegt Bea. "Wat voor taal was dat nou weer?" Vraagt Jasper geïnteresseerd. "Frans, die taal spreken ze in frankrijk. Dat is een land in Europa" vertel Bea hem. "Cool! Ik ben Jasper by the way. En ik praat gewoon engels" zegt hij met een grijns. Zodra de rest zich allemaal heeft voorgesteld beginnen we aan de training.

Bellamy Blake.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu