Bea POV.
Na ongeveer een uur lopen besluit ik om even te gaan zitten, mijn benen beginnen te wankelen door de kilometers die ik al heb afgelegd. Ik ga tegen een boom aan zitten en haal een hand door mijn haar. "Ik, zachtaardig? Grappig Bellamy, ik ben geen 12 meer" mompel ik en rol met mijn ogen. Geen idee wat er ineens is veranderd in zijn hoofd, maar ik wil er niks van horen. Na 10 minuten gezeten te hebben besluit ik dan toch maar door te lopen, het is toch nog maar 4 kilometer...
-ongeveer een uurtje later-
Ik zucht opgelucht zodra ik bij de ingang van Polis aankom, eindelijk ben ik er pfff. Er komen gelijk 2 wachters aanrijden op paarden. "Bea kom Starcrew?" Vraagt een van hun. Ik kijk hem verbaasd aan, blijkbaar heb ik een nieuwe naam hier. "Ik ben Bea ja" zeg ik maar, aangezien ik geen idee heb wat ze met de rest bedoelen. Ze knikken allebei, en laten me de poort door. Ik wandel rustig door de poort, terwijl ik op mijn hielen word gevolgd door de wachters. Ineens beginnen de wachters op een soort hoorns te blazen waar een hard getoeter uit kom. Van schrik draai ik me om en kijk hun verbaasd aan. Uit het niets komen Koning Roan en Gaia aanlopen. "Bea?" Zegt Gaia verbaasd. Ze loopt naar me toe en geeft me een korte knuffel. Zodra ze me los laat geeft Koning Roan me een hand. "Fijn dat je bent gekomen Bea, heb je nog nagedacht over het voorstel?" Vraagt hij enthousiast. Ik knik. "Daarom ben ik ook hier" vertel ik hem met een glimlach. We lopen met zijn drie naar de toren, en richting de grote hal bovenaan. Na dat we met de lift omhoog zijn gegaan worden de grote deuren voor ons open gedaan. We lopen de grote kamer van Koning Roan binnen, en ik ga rustig op een stoel zitten. Mijn benen doen echt pijn nu... "We gaan er maar niet omheen draaien, wat heb je besloten?" Vraagt Gaia nieuwsgierig. Ik grinnik. "Ik heb besloten dat ik samen met Koning Roan wil heersen, niet alleen" vertel ik hun met een glimlach. Roan kijkt me blij aan. "Hoe heb je de keuze gemaakt?" Vraagt hij geïnteresseerd. "Ik heb geleerd dat je met 2 mensen sterker en slimmer bent, dan helemaal alleen, en je bent natuurlijk ook niet het slechtste gezelschap" vertel ik hem en haal mijn schouders op. Roan en Gaia lachen om mijn opmerking. "Dan staat ons nog 1 ding te doen, het herrijzingsritueel" Vertelt Gaia enthousiast. Ik knik, en ze loopt snel de kamer uit om allemaal dingen te gaan halen. En toen was ik alleen met Koning Roan... "ik ben blij dat je deze keuze hebt gemaakt Bea, ik denk oprecht dat met jou samen heersen een super goed idee is" zegt hij ineens. Ik grinnik. "Ik zou het zoiezo niet alleen kunnen, heb er helemaal geen ervaring mee, uberhoud niet met mensen in het algemeen" zeg ik met een grijns. "Je doet het toch prima zo, Bea" zegt hij en geeft me een knipoog. Ik schud lachend mijn hoofd. Ineens komt Gaia terug de kamer in gelopen met der hele handen vol met spullen. "Laten we maar gewoon beginnen!" Zegt ze enthousiast, en ze begint alles klaar te maken...