Bea POV.
Zodra Finn, Octavia en ik terug aankomen op Arcadia worden de poorten geopend. We rijden snel richting de stallen. Finn helpt me van mijn paard af, terug in de rolstoel, waarna we snel afzadelen. "Ga jij maar alvast, wij maken het wel af" zegt Finn zodra hij in de gaten heeft dat ik me kapot erger. Ik bedank hem, waarna ik snel naar binnen rijd. "Marcus?!" Roep ik. "MARCUSS!!" roep ik harder zodra ik geen antwoord krijg. Ik rijd snel door naar zijn kantoor. Ik bonk op de deur, die gelukkig gelijk word geopend. "Bea? Kom binnen" zegt hij met een glimlach. Ik kijk hem bijdehand aan en rijd naar binnen, waarna hij de deur dicht doet en gaat zitten. "Waarom?" Vraag ik geërgerd. "Waaron wat?" Vraagt hij. Ik zucht. "Waarom heb je een groep naar mount weather gestuurd? En waar is bellamy in godsnaam, ik kan hem niet vinden" vraag ik nogal pissed. "Bea..." zegt marcus voorzichtig. "WAT BEA?!" Zeg ik hem terwijl ik boos met een vuist op de tafel mep. "We moesten onze mensen daar weghalen... en bellamy, hij is nu daarheen met Harper en Jasper" legt marcus uit. Ik kijk hem met grote ogen aan. "Ben je helemaal gek geworden...?" Vraag ik hem niet begrijpend. Hij schud zijn hoofd. "Ik moest wel Bea, ik had geen keus" zegt hij. "Dan snap je nu vast en zeker ook wat ik nu ga doen... waar is Abby?" Vraag ik hem boos. "Bea? Wat ga je doen?" Vraagt hij. Ik negeer zijn vraag. "Waar is abby?" Vraag ik nogmaals. "Die is medicijnen aan het maken met clarke, in haar kantoor" zegt hij dan. Ik storm het kantoor uit. Ik hoor marcus nog mijn naam roepen maar rijd stug verder, wat een idioot is hij man. Zodra ik aan kom bij Abby haar kantoor klop ik op de deur, waarna ik gelijk naar binnen rijd. "Bea? Wat doe jij nu weer hier?" Vraagt Abby. "Waarom zijn Bellamy, Jasper en Harper naar Mount Weather gestuurd?" Vraag ik boos. Abby zucht, terwijl clarke me geschrokken aankijkt. "Ze zijn begonnen met experimenten doen op de luchtmensen, daardoor is al 1 iemand overleden... we konden het niet riskeren om de rest daar ook kwijt te raken Bea..." legt Clarke uit. Ik zucht. "Hoeveel dagen ben ik hier nu al?" Vraag ik haar heel random. "12 dagen" antwoord Abby dan. Ik knik. "Dan haal je dus over 2 dagen mijn gips deraf... Als ze dan nog niet terug zijn, ga ik ze zelf halen" Zeg ik vastberaden tegen abby waarna ik de kamer uitrijd. Geïrriteerd rijd ik terug naar mijn eigen kamer. Ik ga op mijn bed zitten en denk na. Dan zie ik de portofoon liggen. Ik pak hem snel van het nachtkasje af en toets Raven der zender in. "Raven?" Vraag ik erdoor. "Raven? Bea hier" zeg ik nog een keer. De portofoon begint te kraken. "Hey Bea, wat is er?" Hoor ik Raven zeggen. "Heb je over 15 minuten even tijd om te praten?" Vraag ik. "Tuurlijk, kom maar naar mijn werkruimte" zegt Raven. We zeggen elkaar nog gedag, waarna ik een schetsboek pak en wat dingen begin te ontwerpen....