0.0

5.1K 361 115
                                    

-31.01.18

🍁

Bir proje düşünün.

Uluslararası olan, nerdeyse tüm okulları ilgilendiren bir proje.

Biz ise bu projeye katılan basit bir okulduk.

Türkiyede belirlenmiş iller arasında olan okullar bu projeye imza atmış, hepsi yurt dışını ziyaret edeceğine dair söz vermişti. Birnevi gezecek, yurt dışının kültürünü öğrenecektik. Her okuldan en fazla 6 kişi olmak zorundaydı. Bu altı kişi, kurada kendilerine çıkan dört ülkeden birisine gönderilecekti.

Evet, o altı kişi arasında bende vardım.

Bu ülkeler, Yunanistan, Almanya, Portekiz ve Fransa olmak üzere dediğim gibi dört'e ayrılıyordu.

Ben Fransa'ya gidiyordum.

Gittiğimiz yerde iki hafta kalacak, okullarında okuyacak ortamlarına ayak uyduracaktık. Ayrıca yabancılık çekmememiz için her birimize ait rehber bir öğrenci olacaktı. Onunla iletişim halinde olacaktık.

Tabii ben, kimin bana rehber olacağını henüz öğrenememiştim.

Bizim onların ülkelerini ziyaret ettiğimiz gibi onlardan da belirli kişiler gelerek Türkiye'nin kültürünü öğreneceklerdi.

Birnevi karşılıklı eğitim görecektik.

Bizim için eğlenceli bir aktivite olacaktı.

Biz hazırız.

Peki, siz okumaya hazır mısınız?

🍁

Öncelikle belirtmek istiyorum, normal bir kitabı olduğu gibi arada texting de yazacağım.

Aklınızı karıştıran bir şey varsa lütfen sorun.

Yorum yapmayı unutmayın, okurken çok eğlenceli oluyor jdjssns

Kendinize iyi bakın,

I pur(love)ple you 💜

-Yaren

BİR ÇİFT GÖKYÜZÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin