0.5

1.7K 177 31
                                    

Shawn mendes - Treat you better

🍁


Cumartesi akşam saatleri.

violetvelet55@gmail.com size bir mesaj gönderdi.

Islak saçlarımı ince havlumla kurulamaya son verip, yavaşça yatağıma oturdum. Az önce telefonuma gelen bildirimle elimi yastığımın altına götürüp telofonumu avcuma aldım. Kaşlarım çatılırken, ekran kilidini girip gmail uygulamasının üzerine bastım. Birçok okunmamış bildirimlerin en üstünde farklı bir gmailden gelen mesaj vardı. Seri bir hareketle mesajı okudum.

violetvelet55 - Aslında bu dünyada kimse çirkin değil biliyor musun? Asıl çirkin olan, herhangi birinin çirkin olduğuna inanan insanların zihinleri.

Haksız mıyım?

Mesaj atan kişinin kullanıcı adını bir süre tanıdığım biri olabilme ihtimaliyle inceledim. Ama hayır, bu kullanıcı adını ilk defa görüyordum.

BestetikV61 - Haksızsın. Kimsenin çirkin olmadığını söylerken bile, bir zihni çirkinledin.

violetvelet55 - Yalnız, bu zaten çirkin olan bir zihin.

BestetikV61 - O halde çirkin olan bir insana çirkin olduğunu söylemek de, çirkin bir hareket değil.

violetvelet55 - Fazla çirkinli bir cümle oldu.

Sen de bu konuda haksızsın. Çirkin olan biri zaten kendini biliyor. Çirkin olduğunu ona söylemek sadece onun biraz daha kırılmasına neden olur. Tıpkı kilolu olan birinin yüzüne 'şişkosun' demek gibi. Yani, bence bu çirkin bir hareket.

BestetikV61 - Zihni çirkin olan biri de kendini biliyor.

Her neyse.

Seninle bunu tartışmayacağım.

Gerçi kim olduğunu dahi bilmiyorum.

violetvelet55 - Boşuna diretme kim olduğumu söylemeyeceğim.

BestetikV61 - Diretmedim zaten.

Söylemezsen söyleme.

Yalnız şöyleki, biz çocukluğumuzda tanımadığımız kişilerle konuşmamayı öğrendik.

O yüzden bana mesaj atma.

violetvelet55 - Madem tanımadığın insanlarla konuşmuyorsun, o halde neden okulunuzdaki projeye katıldın?

Sonuçta yurt dışından geliyorlar ve onları tanıma imkanın yok.

BestetikV61 - Yoksa sen de mi turist öğrencilerdensin?

Doğru ya, ben de zaten kime rehberlik yapacağımı öğrenememiştim.

Yalnız, eğer sana ben rehberlik yapacaksam bana kim olduğunu söylemek zorundasın.

BİR ÇİFT GÖKYÜZÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin