Част 4

54 2 0
                                    

Тръпки от притеснение биеха по гърба ми. Всеки дъвчеше хапката си и изведнъж всички почнаха да се тъпчат със сандвичите. Май се справих?

- Не е зле! Но това е закуската, нека да видим обяда и вечерята!

- Ще ми смениш ли облеклото?

- Добре! Качи се горе и избери някоя от дрехите там! Но когато приключа със закуската ще те отведа до там! Не желая да рискувам! - той почна да закува, а аз трябваше да почна да мисля бягството си. Може и да ме има в социалната мрежа и целя град да ме търси, за да получи пари, но по-добре да бягам от тях от колкото да съм тук и да слугувам.
Бързо изяде закуската и ме и изпроводи до стаята. Влязох вътре и бях заключена. Чудесно!
Отидох до гардероба. Целия беше пълен с униформи на прислужници. Всички бяха ужасно къси.
Той се ми подиграваше, но няма да става нещата така. Всички униформи имаха престилчици. Взех една униформа и намерих игла и конец. Защо ли не ги използвам за самозащита? Ще помисля, но ако ще бягам по-добре да бъда с прилична дължина.
От всички униформи отвърнах престилчиците и ги заших в края на униформата. Така се образува перфектна дължина, а и не се притеснявах, че ще ме гледат перверзни погледи. Сложих в мини джоба си иглата и почуках на вратата. Там имаше един от тях и той ме изпрати до кухнята. Момче с кафява коса и кафеви очи. Беше висок и леко страшен. Той вървеше пред мен, а аз го следвах.
Застанах на масата и се загледах, че на масата имах книга с рецепти. Погледа ми се спря на дъската с нож. Сетих се, че мога да взема ножа и да се измъкна.

- Ако си мислиш, че ще се измъкнеш от тук с този нож, се лъжеш жестоко! Всеки тук е обучен да се защитава! Бойна техника с нож се учи от 5 годишен!

- Изобщо не си го помислих!

- Шефа Канг Чол каза да ти го кажа между другото, но сега с това отричане всичко се потвърди! Е аз казах ти си решаваш!

- Добре, признавам си! Но аз съм държана тук против волята си, как да не си помисля за самозащита!?

- С какво се занимаваш попринцип?

- Ами до скоро бях библиотекарка, но едно кретенче ме снима и ме уволниха! Онази вечер реших да се напия, но имах сила само за една бутилка, а точно когато се прибирах чух изстрели и се скрих! Тогава ме приспаха и съм тук! Опитах се да го обясня на шефа ви, но той не ми вярва!

- Тази история ми звучи измислена! Много хора са се пробвали с нея и са се проваляли!

Той е Мой - Временно Спряна Where stories live. Discover now