Г. Т на Джулия
- Джулия? Чуваш ли моя глас?
- Да?
- Какво чувстваш, Джулия? Кажи ми!
- Чувствам се така сякаш левитирам. Сякаш нямам никакви ограничения. Да не би вече да съм мъртва или те първа ще умирам...
- Отпусни се, Джулия! Възстанови се и отвори очи за един по-добър свят, който ще те очаква!
- Добре! Но защо говорите на английски, Господи?
- Аз не съм Господ, Джулия! Приеми ме като твой ангел хранител! Но не е важно, че говоря на английски! Просто ме изслушай!
- Ангел хранител? Защо тогава не защити Канг и моя син! Нима те нямат ангели?
- Успокой се! Това, което се случи и видя е просто лъжа! Една мозъчна манипулация!
- Нима, Джеймс ми е внушил всичките тези години в които страдах?
- Да! Но сега ти се пребори със всички трудности и не се отказа от живота! И като твой ангел хранител имам право на последно чудо!
- Последно чудо?
- Чудото е, че имаш право на избор! Първо ще се унесеш в сън, за да възстановиш тялото си! Първият ти избор е! Мини през всичко, което е променило живата ти! Пожелай си свят, който ти искаш! Всичко може да ти стори реално, но ти избираш! А вторият ти избор е да се откажеш! Да изкараш един здрав сън и да се събудиш!
- А ако избера да създам този мой свят, но се откажа, как да го направя?
- Ако решиш да се откажеш отиди на най-високото място, което познаваш и извикай три пъти "Отказвам се"! Тогава ще се събудиш от този сън в реалността! А сега спи! - за секунди около мен стана тъмно и като, че ли падах от високо. Нима до сега съм пътувала към рая? Това беше по-странно от което си мислех, но ако ми се дава втори шанс може би трябва да си създам този мой свят...
Главата ме болеше, а пред очите ми като на кино лента преминаваха моите спомени. Шарена мацаница така ми се сториха всички неща. Но изведнъж спряха. Погледа ми се бе втренчил напред и картината ми се наместваше. Когато се фокусира видях, че съм в леглото си в квартирата си... Но защо... Почнах да се оглеждам и видях как на пода до леглото ми седяха моите приятелки и... Боже мой.. КейЛи? Това е тя! Млада така както беше...
YOU ARE READING
Той е Мой - Временно Спряна
FanfictionВ тази книга се разказва за едно момиче на име Джулия , която случайно бива отвлечена след поредното ѝ уволнение. Мъж на име Канг Чол - шеф на бандата за незаконни сделки. Самият той е странна и опасна личност. За да разберете прочетете! 😁 Начало...