Част 6

33 2 0
                                    

- Проучих те толкова добре, че ти самата не се усети как влезе в капана ми! Сега ще видиш какво се случва с тези, които се опитват да бягат! Ще съжалиш, че си се родила! - сложи парцал в устата ми и ме метна на рамо. Качихме се в една кола. След секунди пристигнахме в къщата затвор. Когато ми каза да изляза двама мъже ме хванаха от двете ми страни и ме завлачиха към къщата. Борех се със все сили да се измъкна, но те бяха по-силни от мен, но това не ме отказа. Те ме вкараха в някоя от стаите и тей като вече беше вечер и лампите не бяха светнати беше непрогледна тъма. Чух само как врата се затвори. Дали някой влезе или само те излязоха не знаех. Изведнъж усетих как някой ме докосна по врата и почна да ме отвързва, това ме стресна. Махна парцала от устата ми и отвърза ръцете ми. Аз бързо станах и почнах да търся нещо с което да се защитя. Тогава усетих тешкото му дишане което се приближаше. Страх скова тялото ми, но не спирах да си мисля как да избягам.
Усетих как две ръце ме блъснаха на зад и усетих как потъвам. Това беше легло?
Бързо се опитах да стана, но ръцете ми бяха хванати и вдигнати над главата ми и заключени. Имах белезници и колкото и да дърпах бяха много здрави.

- Това твое неподчинение ще ти струва най-скъпото! За това не се бори! Защото твоето наказание започва! - този глас беше на Канг. Може би ако му се помоля да ме пусне.

- Моля те пусни ме! Научих си урока! Моля те! Страх ме е от тъмното! - не издържах и проплаках. Наистина ме беше страх от тъмното, а сега с него още повече.

- Повярвай ми, тъмното е най - малкия ти проблем в момента! Всеки си поема последствията! - усетих как ръцете му почнаха да вдигат тениската ми. Аз почнах да се съпротивлявам, но той беше хванал краката ми в хватката на краката си. Не можа да я свали и почна да я разкъсва.

О, не парите ми заминаха. :(

Той я разкъса и захвърли на някъде. После почна да маха сутиена ми, а аз се гърчих като червей и крещах, но той ми лепна лепенка на устата и продължи. Почнах да движа и краката си, но без успех.
Той беше по силен.
Усетих как езика му се допря до врата ми почна да оставя лигава следа до пъпа ми. Бях ужасно погнусена. Това, че потръпнах не го спря изобщо. Той почна да откопчава ципа на дънките ми, хвана края на дънките ми и почна да ги сваля. Аз обаче притиснах силно краката си и да иска не може да ги събуе. Чух как леко се изхили.

- Наказанието ти се удължава! - когато го каза с адска сила раздалечи краката ми и събу дънките, а аз се набрах на горе към ръцете си. Свих краката си, но тогава чух как дънките ми паднаха на земята и той издърпа краката ми.
Аз се борех с това те да останат събрани, но той беше ужасно силен и преди да се усетя бях без сутиен и гащи. Бях чисто гола, но се борех. Тогава той заби игла в крака ми и след секунда не си го осещах. Направи същото и с другия ми крак. Бях обездвижена, а той почна да оставя болезнени смучки от врата ми до гърдите. Това беше ужасно. Мислех, че ще правя такива неща с любимия човек, а не със този долен изнасилвач.
Не спирах да крещя, а сълзите ми се стичаха обилно. Ръцете и устните му шареха на всякъде. Изведнъж спря и помислих, че е приключил. Чух как отваря някакъв плик.
Това да не е презерватив?

Той е Мой - Временно Спряна Where stories live. Discover now