Пътуваме два часа с колата и обсъждахме нашите истории. Връщаме се за малко в нашите минали спомени. Едва се сдържах да не се разплача. Трупът на баща ми беше пред очите ми, но преглътнах спомена. Трябваше да се държа пред Канг нормално и да не се вълнувам толкова много. Бебето ми също усеща и ако се развълнуван прекалено ще рискувам развитието му.
Пристигнахме в Сеул и се насочихме към мола в който винаги съм влизала. Знаех че Джеймс говореше за него. Канг паркира и ми помогна да сляза от колата.
С ескалатори се изкачихме точно до 4-тия етаж и влязохме в детската секция. Имаше за момиченца и момченца сектори. Аз трябваше да го расея с нещо..- Канг виж в секцията за момчета там може да ти хареса нещо за малкия!
- Но нали доктора каза, че не знае дали ще е момче?
- Аз мисля, че ще е и тей като ти си мъж все нещо ще намериш, което не сме взели! Аз ще разглеждам за момиченца!
- Добре след 5 минути ще дойда при теб! - за станах срещу него и го целуна. Това е нашата последна целувка и искам да я запомня.... Той се отдели от мен и ме погледна с усмивка на лице.
- Толкова ли ще ти липсвам?
- Исках само да ти кажа, че те обичам!
- И аз те обичам! Но хората се оглеждат по-добре да тръгна да търся!
- Върви! - той тръгна, а аз се насочих към касата, когато една жена ме хвана.
- Джулия?
- Аз съм?
- Джеймс ви очаква! Моля последва ме! - огледах се да видя дали случайно Канг не ме вижда. Но имаше много хора и се сляхме с тях. Отидохме с асансьора право в подземието за коли. Качих се в една черна бронирана кола и тръгнах. Повече нямаше да видя Канг...
Цял час плаках тихичко. Толкова ми липсва, а сега ме водеха на сигурна смърт.- Не се разтройвай! Ще бъде лошо за бебето!
- Има ли значение! Аз повече няма да видя мъжа си и ще бъда рубиня на този манияк Джеймс!
- Уверявам те, Джеймс не иска да страдаш! Той иска само да си го върне на Канг! Той му отне фирмата!
- А той ме снима незаконно и разпространи лъжливи новини, уволниха не заради него и уби баща ми!
- Той го направи, защото искаше вас г-це Джулия! Той винаги е бил до вас!
- Какво имаш предвид?
YOU ARE READING
Той е Мой - Временно Спряна
FanfictionВ тази книга се разказва за едно момиче на име Джулия , която случайно бива отвлечена след поредното ѝ уволнение. Мъж на име Канг Чол - шеф на бандата за незаконни сделки. Самият той е странна и опасна личност. За да разберете прочетете! 😁 Начало...