След 4 месеца
Г. Т на Джулия
Минаха 4 месеца и още не мога да повярвам какво ми се случи.
Сега съм в Сеул и седя на дивана с книжка в ръце. Изведнъж мислите ми се отклониха.
Връщам се назад в моите спомени.////////////////////////////////////
След моето посвещаване в групата на Канг всичко почна да върви по вода. Ходихме на плаж, правихме състезания, учих се на бойни изкуства и излизах на вечери с Канг, които приключваха в спалнята.
Всяка сутрин закуска с Канг, крос с момчетата, учене на бойни техники, обяд, почивка, пак опражнения по нападение и отбраняване, вечеря и разпускане с Канг.
Всичко това беше моя мечта и сън. Вечерите и романтичните неща между мен и Канг продължи само една седмица.
Канг се върна на работа и много рядко оставаме на саме. Не стига това, а ѝ в така наречения "лагер" (така го кръстиха момчетата) пристигнаха двама омразни за мен хора. Единия беше Нам Джун(якия (силно изглеждащ) тип, който видях, когато ме плени Канг) другият е Ким Джун ( момчето което дойде при Канг в деня на моето бягство)
Когато дойдоха ни казаха, че са получили касетата от онази вечер. Съответно аз знаех истината, но когато седнаха и я показаха на Канг той разбра. Почна да ми се извинява, но аз си бях леко обидена, но му простих... Може би от любов... Също така забелязах, че ако не бяха стреляли тогава щях да видя всичко зад ъгъла. Но на записа от камерата се виждаше всичко какво е ставало там.
Игнорирахме го и решихме да забравим за това, но други неща почнаха да стават.
Тези двамата новодошли ги намразих за седмица.
Имаха си бонгало, като всички останали момчета, но решиха да са 24/7 в къщата.
Когато Канг е в къщата играят на карти, ходят на плажа да карат сърф, дори пушат цигари на втория етаж и пият бири. Когато Канг тръгва за работа те също си тръгват.Изглеждаха като залепени за Канг. Честно, ако не бяха момчета и приятели на Канг щях да ревнувам жестоко.
Другото нещо те бяха ужасни мърлячи. За ден из цялата къща имаше опаковки от бонбони, които си носеха с картите.
На втория етаж беше много зле. Кенчета от бира се търкаляха по пода и пепелтта от цигарите се беше разпиляла по целия под, защото вятъра беше съборил инпровизираният им пепелник.
Канг покрай тях също пушеше, но твърдеше, че ползват пепелник и го изхвърлял лично. Тогава просто не ми се спореше. Чистех къщата всеки ден в продължение на 3 седмици. Това го преглътнах, но когато почнаха да пречат и на интимният ни живот чашата преливаше.
Двата примера за които се сетих излязоха като на кино лента.
YOU ARE READING
Той е Мой - Временно Спряна
FanfictionВ тази книга се разказва за едно момиче на име Джулия , която случайно бива отвлечена след поредното ѝ уволнение. Мъж на име Канг Чол - шеф на бандата за незаконни сделки. Самият той е странна и опасна личност. За да разберете прочетете! 😁 Начало...