Г. Т на Джулия
Мина месец от както тези неща, които ни се случиха са сън. Много неща за мое щастие не помня и въпреки всичко ние се оправихме.
Аз, Канг и Уанг сме просто едно щастливо семейство. Всички неща по традиция, които трябваше да се минат за едно бебе ги минахме. Кръстихме нашият Уанг и негова кръстница стана Мартина. Която между другото с Килиян... са заедно и той също е кръстник. Съдбата сякаш ги събра. Двамата бяха с общо чувство за хумор и бих се радвала за тях да се запазят, като двойка.
А с моята майка най-накрая всичко ни се нареди и се сближихме много покрай Уанг.
Направихме подобаващо погребение на татко. Знаех, че не беше перфектен, но ми беше баща.
След това направихме ремонт на базата и цялата улица. Ние с Канг и Уанг сега живеем двуетажна къща на същата улица, а майка ми и Мартина живеят в базата. Офиса на Канг вече го няма. Той реши да го премахне, защото го е ползвал само за сделки. Но той спря официално с тях. Сега е честен бизнесмен. За да му повярвам той ми показа всички документи и неща. Дори всички неща, които е взел от къщата на Джеймс. Ходех и на работа с него и ми доказа. Разбира се аз му вярвах още в началото, но той ми обеща всичко да ми казва. И така с него се разбрахме. А малкият ни принц Уанг се насити на празници.
Почти всеки ден роднини на Канг идваха да видят малкия. Всяка вечер маси, работи. Но за тези неща момчетата настояха да поемат гостите, като келнери и готвачи. Като им казвах рецепти и начини за приготвяне. Те станаха по-добри от мен. Но аз съм щастлива, че ми помагаха, всички. Ту за малкия, ту за работата. Така имах време и за мен и за Канг. Той когато беше свободен правеше с мен тренировки, които четох, че са полезни след раждане, за да си върна предишната форма. Просто за месец нещата бяха много интензивни. Още много неща бяхме намислили.... Но те са друга тема. Дори реших, че ще работя с Канг като негова асистентка... С докоменти и зад бюро сякаш ми беше писано. Разбира се, че в началото ще е трудно, но смятам, че ще се справя... Всичко ще се нареди идеално.
Просто бях щастлива и обичана и всичко което някога съм искала се сбъдна...След 5 години
Сега отварям очи и първото което виждам е идеално изваеното тяло на Канг. Седи на прозореца с чаша в ръка и слънцето го огрява целия, а косата му блести. От както реши да се подстриже лицето му се откри и тези негови черни очи се виждаха. А сега погледа му беше някъде там... Личеше си, че мислеше за нещо, но не лошо, а хубаво.
Усетил, че се събудих се обърна към мен с една топла и приветлива усмивка. Усмихнах му се и аз в отговор. Станах от леглото и почнах да се протяхам, а той остави чашата си на нощното шкафче и ме прегърна.
YOU ARE READING
Той е Мой - Временно Спряна
FanfictionВ тази книга се разказва за едно момиче на име Джулия , която случайно бива отвлечена след поредното ѝ уволнение. Мъж на име Канг Чол - шеф на бандата за незаконни сделки. Самият той е странна и опасна личност. За да разберете прочетете! 😁 Начало...