Част 29

10 0 0
                                    

Празнуваме дълго време. Уанг беше толкова щастлив за кученцето, че цяла вечер му говореше. Вземаше гранули и му ги даваше, когато му хареса какво прави Панчо. После разбрахме, че Ричард е бил дресьор на кучета и за няколко часа научи Панчо да седи и да лае в съгласие. Беше забавна вечер. Часът наближаваше 23ч. Но от голямата игра героите ни бяха толкова изморени, че бяха заспали на пода. Канг взе Уанг и Панчо и ги сложи в леглото. Панчо стана и легна в краката на Уанг. Бяха такива сладки ангелчета... Но сега трябваше да ги оставим в безопасност... Целунхме го и бързо отидохме да се облечем. След 20 минути излязохме. Зад къщата-бунгало имаше моторна лодка. Като ни видяха слязоха 10 от момчета на Канг, поздравиха ни и си застанаха на пост. В лодката останаха Килиян и Джеймс. Поздравихме се и потеглихме. Понеже трябваше да сме тихи Килиян изкара греблата и заедно с Канг почнаха да гребат на вътре.

Когато се увериха, че сме се отдалечили достатъчно далеч включиха мотора.

Стигнаме до "Грант Бахама" а от там с директен полет с хеликоптер до Маями.

Пътя беше дълъг, но понеже Канг имаше информатор в Маями трябваше да останем цял ден. През това време трябваше да изглеждаме нормални. Канг ми предложи да отидем на шопинг, да си купя рокля, а той смокинг най-новия. Първа бях аз, разбира се. Влязохме в един уникален ботик. От хубави по-хубави рокли и тоалети. Една русокоса ни посрещна, но още като погледна Канг и ме изключи и почна да го залива с въпроси от сорта...

- Какво търси такъв прекрасен мъж в нашия бутик? Вероятно сте истински ценител щом носите този екип на "Dolce and Gabbana"? Имаме най-новите модели на "Armani", "Dior", "Gucci" и др.... Веднага ще ви уредим...

- Благодаря, Ви, но за мен после! Сега бих искал да намерите най-хубавата маркова рокля за моята жена! - русокосата ме погледна така сякаш съм някакъв паразит и аз веднага се спонах, но и най-учтиво се усмихнах.

- Понеже тук нещо не ми харесаха тези модели, ти предлагам, Съпруже мой, да отидем другаде!

- Извинете ни госпожице, но тук е единствения магазин в който се намират най-качествените тоалети и то от директния производител! - посочи моделите които седяха на витрината.

- Е, няма да споря с теб, миличка! - обърна се към мен Канг и ми намина. - Все пак имаш навито око спрямо качеството!

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 08, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Той е Мой - Временно Спряна Where stories live. Discover now