Част 16

28 4 0
                                    

Влязохме вътре. Мехура щеше да ми се спуска.
Инструктирах Канг да измие ръцете си преди да почнем. Аз влязох в тоалетната и когато приключих си измих ръцете старателно със сапун. Излязох и видях, че Канг беше наредил на плота филии. Беше почнал да ги маже. Аз изтрих ръцете си с хавлия и почнах да мажа другите.

Приключихме с всички филии за 10 минути. Решихме да направим допълнително.
Взех 5 домата и краставици. Почнах да режа доматите, а Канг ги поставяше на всяка филия, така и с краставиците. В хладилника имаше много шунка, която отиде за всички сандвичи. Ние с Канг си изядохме нашите по време на работа. Сложихме отгоре всяка филия друга, за да се получи, като бургер. Увихме ги в салфетки и ги сложихме в Кошницата за пикник на Канг. Той ми каза, че я е подготвил за нас, но в името на общото благо щял да я жертва.
Също така той взе три стека с малки шишета вода.
Аз носех "тежката" кошница.

Слязохме долу на плажа където всички бяха легнали като умрели по хавлиите. Когато Килиян ни видя, че идваме стана и дойде да вземе стековете вода от Канг. Всички скочиха, когато разбраха, че носим сандвичи. Аз сложих кошницата на хавлията и видях как в редица като деца се редяха. Почнах да подавам сандвичите и всички ми благодариха. Шишенца с вода си взимаха от Канг.
Когато и последния си взе сандвич и вода ми благодари.

- Много хубави сандвичи! Ти си чудесна, г-це Джулия!

- Не ги правих само аз! Канг много ми помогна! - когато чуха това всички автоматично се обърнаха към Канг, който не знаеше какво става. Те задружно извикаха.

- Благодарим, ви шефе! - заедно се поклониха, а Канг направи жест да продължат да ядат. Макар, че не им го показва, той ги обича всички по равно. Мисля, че малко ревнувам от този факт, но неговото щастие е щастие и за мен.

Канг се върна към вълните с още петима, които изядох всичко и поседяха с него на сушата 20 минути. После дружно влязоха. Всички изглеждаха като от филма "Спасители на плажа". Идеални тела и коси. Всички тук бяха с изящни тела. Бях попаднала в рая. Бодибилдъри на всякъде около мен. Но никой от тях не отстъпваше на Канг. Той беше перфектен за мен...

- Джули? - Килиян бавно се доближи до мен с хавлията си.

- Кажи, Ки?

- Ще ти кажа нещо, но не казвай на Канг!

- Какво има?

- Когато видяхме, че бързо си тръгнахте от плажа без да кажете нищо, повечето момчета почнаха да ви коментират!

Той е Мой - Временно Спряна Where stories live. Discover now