Част 18

29 3 0
                                    

Минаха още два месеца. Бях вече в петия.
Канг и аз щяхме да ставаме родители след  4 месеца. Бяхме много щастливи. Такъв стрес преживяхме аз и той, но се оказа, че съм много силна и нашето бебе се развива доста добре. Ходех на прегледи често след това отвличане на Канг. Постоянно, когато не е при мен съм стресирана, че ще му се случи нещо. Четох, че не е добре родителя да е стресиран. Отразявало се на плода не много приятно. Но лекара ме увери, че натрупалият се стрес ще изчезне и бебето също ще бъде добре. Бях спокойна и така чувствах, че и то ще бъде добре. Пусках си класическа музика, която четох, че е полезна за бебетата, които се развиват. Така поумнявали. Не, че без това ще бъде просто, аз реших да експериментирам.

Докато ровех в нещата му, за да се уверя да не посегне пак към дрогата случайно намерих пръстен. На него беше гравирано от вътре " Джулия Чол"
Той смята да ми предложи брак? Значи наистина ме обича! Зарадвах се, но го върнах на място. Кога ли ще ми предложи?
Реших да го изчакам тази вечер и да видя.

Беше станало късно вечер, а Канг още не се е прибрал от вечерята с негови клиенти. Каза ми, че ще приключи с този бизнес и дори се записа на курс против тревоманията. Нещо такова. Аз се радвам, че заради мен и бъдещето ни дете прави тези неща. Ако се прибере мисля да му с готвя нещо любимо. Бях си взела книга за бъдещи родители и така се зачетох, че подскочих когато на вратата се почука.

- Влез! - Килиян влезе. Беше леко унил, но с една усмивка прикри всичко. Седна на леглото ми.

- Здравей! Как си? Как се чувстваш? Как е бебето?

- Добре съм! Бебчо също! Почнах да ям като за двама! Четох в тази книга за майки, че ако ми се прияде нещо каквото и да е, да го ям и така бебето няма да падне!

- Яде ли ти се нещо, кажи ми! Дори да е на другия край...

- Спокойно, Ки! Все още нищо не ми се е прияло, което да го няма тук! Така че споко!

- Радвам се! - станах бавно от леглото. - На къде? Късно е!

- Ще подишам въздух!

- Не е хубаво да излизаш! Ще настинеш, а от там бебето и..

- Ки, аз и бебето ще сме добре! Аз излизам в градината!

- Виж по-добре излез отпред! В градината е тъмно, а и ако паднеш...

- Какво криеш, Ки?

Той е Мой - Временно Спряна Onde histórias criam vida. Descubra agora