Част 20

20 2 0
                                    

Много чувства преживях за една нощ. Много тайни се разкриха. Марачни тайни и сега разбрах, че съм голяма късметлийка, че живях далеч от истината. Но толкова много са страдали родителите ми само и само да не се забъркавам. Но съдбата така ме завъртя, че срещнах Канг като по поръчка. Сега неговото дете расте в мен и ще се боря със зъби и нокти да не се забърква в такива неща! Ще го опазя най-вече от Джеймс, който имал големи планове за детето ми.

Преди да си легна Мартина ми донесе ориза. Поне да хапна, защото следващия ден щеше да бъде тежък. Щях да говоря с онова псохо и кой знае какво ще ме накара да напарвя.

Сутринта като се събудих забелязах чисти дрехи. Бяла туника и клин. Сигурно Мартина ми ги е оставила. Поне няма да седя с мръсни дрехи.
Когато се преоблякох седнах да дочета дневника. Там все нещо щеше да ми помогне.

>>>>>>>>>>>>>>

Научх нещо, което само тук мога да си запиша!
Юлия отглежда доведения син на Чол! Тя научила, че той знае за Джулия, всичко и ще ѝ разкаже за моята сделка с наркотиците, за убийствата. Щял да я измъчва и може да тикнат нея вместо нас в затвора. А може и да я накарат да работи като компаньонка за някого, за да изплати дълга ни. Бокджун бил негов град и нямала къде да се скрие. Също така дойде в домът ми и ми каза да сключим договор, че Джулия ще бъде негово притежание! Така щяла да избегне полицията! Защото така щял да направи, че да лежи до края на живота си в затвора! Друго с което ме заплаши и ми напомни, беше че съм я залагал на хазарт, когато съм бил пиян! И, че негов представител я е купил. Парите които съм получавал са били за нея! После не помня как се озовах на вън до един труп! Това копеле.... Също не мога да спра да мисля за Джулия... Най-лошото за нея ще е да разбере, че майка ѝ е била жива през цялото време, ще ме намрази и тогава ще я хванат в този бизнес от който гледах да е далеч! Ако стане негово притежание това ще я направи автоматична компаньонка, но ако нещо обърка плана му може би ще може да се измъкне! Но ще е рисковано! Не знам дали ще се справи!

>>>>>>>>>>>

Направих го! Писах на Канг Чол! Играх на хазарт с баща му, когато той влезе и след загубата си открих своя печеливш коз! Това момче изглеждаше от типа най-опасния дилър, но ако ще мога да измъкна дъщеря си от моята каша всичко ще си струва! Макар, че ми отказа аз пак ще го направя! Колкото по-скоро я вземе толкова повече време ще имам да мисля план.
Аз толкова си я обичам! И ако един ден реши да ме опрекне ще ѝ го кажа! Звънни ми всеки ден, но аз не смея да и вдигна!

Той е Мой - Временно Спряна Where stories live. Discover now