fourteen ‡

19 4 0
                                    

Yaein P.O.V

Aku masuk ke dalam bilik wad VIP di mana Mark ditempatkan.Dia sedang berdengkur menandakan dia sudah tidur.Mungkin jururawat yang tutup suis lampu sebab bila aku keluar tadi masih buka.

Aku baring di atas sofa sambil meletakkan lenganku di atas kepala.Mengenang kembali perkara yang terjadi tadi.

~flashback

"Apa yang kau cakap ni?" Dia berasa curiga.Aku takut kalau dia ada selalu bila aku ingin melakukan kerjaku akan berjangkit kepadanya pula tahukan?Masalah aku akan menjadi masalah dia bukankah begitu?

"Takde apa.Aku cuma nak tengok reaksi kau." Aku hanya tersenyum nipis.

"Kau buat apa kat sini dengan pakaian yang tak cukup kain?" Dia bertanya kepadaku.

"Aku bekerja."

"Kau jangan macam hal eh?" Aku lihat mukanya berkerut macam menahan amarah.Aku ketawa terbahak-bahak.Bukan apa dia nampak comel dan hensem semestinya.

"Kau hensem sangat macam tu.Aku suka tapi lagi suka kalau kau manis macam nama kau not salty." Aku ketawa lagi.Tak lama kemudian,aku merasakan tidak dapat respon apa pun terus aku tatap muka dia.

"Aku gurau je." Aku lepas cakap duh.Mana nak sorok muka ni.

"Kau suka aku eh?" Dia menyakat aku.

"Setakat aku kata kau hensem dan sewaktu dengannya tak semestinya aku suka kau an an? Itu namanya pujian." Ha ambik kau merah macam tomato dah muka si bakal suami.Eh cewah lama tak main ayat sweet sejak akhir-akhir ini.

Trap Love ‡ Min YoongiWhere stories live. Discover now