five ‡

29 7 0
                                    

Yaein P.O.V

"Gorgeous." Wait what?! Terbuka luas mataku.Huh dia pula!

"Huwaa! Lelaki dingin!" Terus aku peluk tubuhnya.Satu aku lega sebab bukan konco tersebut.Dua aku memeluknya sebab takut nanti dia pula yang nak buat apa-apa kat aku.Tapi,kenapa perlu peluk dia bukan perlu lari ke? Ah sudahlah lagipun aku berasa aman ketika memeluknya.Wangian tubuhnya membuat aku terpikat bak jarum tertusuk jantungku.Eh gila kau Yaein! Terusku lepaskan tubuhnya dan lari ke arah pintu belakang kelab malam ini.

Malangnya,dia menarik aku lagi dan menghempaskan tubuhku ke dinding.Sakit bukan kepalang sukahati dia nak buat apa kat aku.Aku mendengus tanda marah lalu ingin meninggalkan dia tetapi kedua tangan dia sempat terlekat di dinding menyekat aku untuk tidak ke mana.

"What the hell are you doing?!" Aku menurunkan facemask aku ke bawah sampai dagu.Sesak pula nafas aku.Sakit pula hati aku ni.Nak saja tembak jantung dia takut nanti dia tergilakan aku.Eh eh maaf.

Yoongi P.O.V

"What the hell are you doing?!" Dia memarahi aku.Marah ke tak kisahlah.

"Apa kau cakap tadi?" Aku bertanya kepadanya.

"Cakap apa?!" Memekak lagi pula dia.Aku hanya menyumpah dalam hati.Aku mendekatkan mukaku.Dia menggelabah dan terus menjauhi mukanya dari mukaku tapi nak lari ke mana pula.Dia memejamkan matanya rapat.Comel pula dia ni hoho.

"Do you want to kiss me?" Terus mencerlung matanya melihat wajahku yang serba sempurna ini.Mohon jealous.

"Gila ke apa? Why I want to kiss you?" Nampak macam control emotion je dia ni.Takkanlah dia memang nak kiss aku kot wau.

"Because you think about it.Don't you?" Jarak antara kami berdua memang sangat rapat sampaikan nafas yang terkeluar boleh dirasakan antara satu sama lain.

"No I'm not.Now please excuse me sir.I want to go now." Berhempas pulas dia keluar dari perangkap tanganku malangnya aku masih tidak membenarkan dia keluar.

"Apa lagi kau nak? You are so annoying!" Dapatku lihat wajahnya yang berkerut.Macam mak nenek.Nak saja aku ketawa takut dia nangis pula.

"I want you." Bisikku.Tak tahu kenapa aku mengeluarkan kata begitu.Takpe kita tengok reaksinya.Mukanya macam nampak hantu.Tak pula dia bersuara.

"Haha you should look at your face.Nah I'm just kidding." Mukanya berasa lega.Takkan tak nak aku kot.Aku ni handsome apa.

"Kau panggil aku lelaki dingin tadikan?" Aku bertanya kembali.Aku dengar masa dia memelukku tadi.

"Ah..er..aku..tak..er.." Tergagap gagap pula dia.

"Kenapa? Cakap je aku tak makan kau."

"Sebab kat shopping mall semalam? Haha muka kau dingin je macam nak makan aku." Oh patutlah.

Trap Love ‡ Min YoongiWhere stories live. Discover now