Yaein P.O.V
Aku terbangun dari tidurku yang lena cewahh.Peluh banyak membasahi diriku sehinggakan pakaianku basah macam baru mandi hujan je.Aku pantas mengambil phoneku dan melihat jam pukul 2 pagi.
"Lama ke aku dah tidur?"
'Mana tak lama dari pagi tadi kot.Lebih 12 jam tu.Ishishish anak dara ni.'
"Sibuk je author ni." Author mencebik lalu pergi.
"Laparlah pula semalam mana ada aku makan." Aku lantas bergerak ke bilik mandi disebabkan tubuh yang melekit.Sambil aku membuka pakaian,segugus (?) kunci kereta terkeluar dari poket seluarku.
"Mak ai kunci kereta Suga! Aduh kereta dia masih lagi di hospital!" Aku bergegas mandi dan salin pakaian.Aku mencari nama Suga dan menelefonnya.
My baby love me now love me now love me now~
Eh apake benda ringtone dia.Dia kata aku ke huehue perasannya Yaein ni.
"Urghh hello?" O.M.G His jap tengok jam dulu.Ah pukul 2:20 pagi.His 2:20 a.m. voice is so sexy!! Bergetar hebat jiwaku.Ni pasti tidur ni.
"Yeoboseyo babeun meogeotni?" Sempat kau menyanyi.Belum aku belum makan lagi huarghh.
"Suga? Kau masih nak tidur?" Aku bertanya dengan selemah lembut yang mungkin.
"Huh? Anna kenapa ni?" Serak basah suaranya.Macam nak bunuh dirilah.
"Errr kau boleh keluar tak? Ambil aku?" Tak nak aku beritahu dia kenapa nanti dia tak nak.
"Kenapa?"
"Jangan banyak tanya.Cepat! Kereta aku kat kau kan? Bawa sini ambil aku nanti aku WhatsApp alamat rumah aku.Kalau kau tak nak,kita putus kawan." Putus kawan je lepas tu kahwin jadi sepasang suami isteri yang akan dicemburui oleh seluruh alam semesta.
"Eii kau ni kacau aku betullah.Ha yelah yelah!" Terus dia tutup panggilan tersebut.Aku mencebik.Ada hati nak merajuk kat permaisuri hatinya.Aku lekas hantar lokasi dan bergegas ke luar rumah.Tunggu si bakal suami kat gate.
Setelah menunggu dia untuk 10 minit,dia pun datang dengan menunjukkan muka ketidakpuasan hatinya dengan mulut dimuncungkan.Aku menjeling tajam.Hek eleh aku tak pernah merajuk macam tu.Tanpa membuang masa,aku terus masuk ke dalam keretaku.
"Nak gi mana?" Dingin je suaranya.
"Gi kat parking lot kat hospital." Aku terus menarik tali pinggang keledar.Keselamatan mesti diutamakan.Jangan main telefon ketika memandu.Telefon pintar memang pintar tapi adakah anda sedar akan kebodohan anda?
Setelah tiba di destinasi,aku terus meluru keluar sebelum dia ingin membuka suara.Aku cari,masuk ke dalam keretanya dan memanaskan enjin kereta.Setelah beberapa minit,aku bawa ke tempat di mana dia berada dan berhenti di depan kereta aku.Aku keluar dan mengetuk cermin kereta.
"Kenapa?" Tanya pula si gila ni tanpa memandang ke arah aku.
"Kau ni buta ke apa? Kereta kau tu keluarlah eiii." Annoying siot.
Dia buka tali pinggang keledar lalu keluar.Aku hanya menjeling ke arahnya sampai dia masuk ke dalam kereta dia.Aku terus masuk ke kereta aku dan berlalu pergi.Seketika itu,telefon aku berbunyi.Berhenti sekejap nanti tak pasal² kena kecam bodoh.
YOU ARE READING
Trap Love ‡ Min Yoongi
FanfictionAku buntu. Kalaulah semua ini tak berlaku dari mula pasti aku tak akan berasa bersalah. Aku terperangkap dalam mainan ini.Perangkap cinta. A Min Yoongi Malay Fanfiction°